Trump of Clinton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilary Clinton vs. Donald Trump

Clinton
1250 (90%)
Trump
130 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1380

Drifter

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:32

Yep t is echt een bokt klassieker: "momentopname"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:34

Ik begin het echt droevig in te zien. Ik ben vrij zeker dat hij gaat winnen. De belangrijkste kansberekenaar heeft ook net aangegeven dat hij nu officieel meer kans maakt dan Clinton, en de goudprijs heeft een gigantisch zorgwekkende tuimel gemaakt.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:35

Ik ben een horror film aan het kijken- maar die uitslag tot nu toe is pas echt angstaanjagend

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:36

104 Hilary en 137 kiesmannen voor Trump. Diegene die het eerst de 270 heeft bereikt heeft gewonnen. In Forida zijn nog steeds niet alle stemmen geteld maar Trump staat nog steeds voor. In de polls is Hilary gezakt naar 51 %kans om te winnen

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:38

Ik had mijn wekker gezet om te kijken, maar dit was niet wat ik hoopte te zien :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:39

http://www.nytimes.com/elections/forecast/president

Het kan nog steeds allebei de kanten op gaan, maar ik begin er echt een hard hoofd in te krijgen. Trump doet het veel beter dan verwacht. Als het zo erg is dat het goud keldert dan is er stront aan de knikker.

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:40

49% voor Trump, 47% Clinton

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:41

Als een man die volgende maand voor de rechter moet verschijnen voor het verkrachten van een 13-jarig meisje op dit moment afkoerst op het presidentschap, dan weet je dat het misschien tijd is voor een missie naar mars.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:41

Ik zou juist denken dat de goudprijs stijgt omdat men massaal in goud gaat vanwege de relatieve zekerheid.

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:42

Ik denk dat ik ga duimen dat Mc Cullen Utah wint zodat er geen een 270 kan krijgen, ook omdat dat de spanning nog extra zal maken.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:43

Emmaa_ schreef:
Als een man die volgende maand voor de rechter moet verschijnen voor het verkrachten van een 13-jarig meisje op dit moment afkoerst op het presidentschap, dan weet je dat het misschien tijd is voor een missie naar mars.

Wat gebeurt er eigenlijk als hij wint maar de rechter hem de cel in wil hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:44

Foaly schreef:
Emmaa_ schreef:

Wat gebeurt er eigenlijk als hij wint maar de rechter hem de cel in wil hebben?

Dat zou ik niet weten eigenlijk. Hij wordt pas in januari ingezworen dus hij is officieel ook nog helemaal geen president tegen die tijd. Ik gok dat het uiteindelijk een flinke geldboete wordt/zwijggeld en dat het daarmee ophoudt.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:45

Ik wil optimistisch zijn, maar ik kan even geen reden bedenken.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:46

Al een lange tijd begrijp ik weinig van zaken die om ons heen gebeuren. Dan denk ik bijvoorbeeld aan de Brexit dat mensen zo achter ukip aan liepen. Al na een 18 dagen na de uitslag verliet NIgael Farage Ukip want zijn taak zat er op. Dus liet zijn kiezers in de steek.
Nu weer zo iets sufs in onze gedachte. Mensen die zich laten leiden door allerlei onderbuik gevoelens maar Trump gaat wel winnen zoals het er nu naar uit ziet. Dat is toch een zeer droevig moment in onze history en volstrekt onbegrijpbaar.

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:47

Bill Clinton werd impeached omdat hij een affaire had, dus zou kunnen dat als het met die rechtzaak echt wat wordt er een impeachment komt. Maar de kans zal er zijn dat als hij president is degene die de rechtzaak heeft aangespannen koude voeten krijgt.

--
De staat van America is veel minder rooskleurig dan wij hier in het nieuws horen. Obama care heeft bijvoorbeeld voor veel mensen juist voor veel extra kosten gezorgd terwijl ze het al niet breed hadden. Banenkans laag, economie nog steeds niet echt veel beter, en politici die veel beloven en niets doen.
Dan worden mensen het zat.
Bovendien is de pers daar al jaren aan het verdelen tussen bevolkingsgroepen,en die enorme polarisatie zorgt ook voor dit soort freaky verrassingen.
Laatst bijgewerkt door Drifter op 09-11-16 04:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:48

De polls zijn echt volledig gekanteld. Er is op dit moment 58% kans dat Trump wint.

Ze gaat Florida niet meer inhalen. Ze gaat Ohio niet meer inhalen. Hij gaat Virginia hoogst waarschijnlijk ook winnen, Georgia wint hij met gemak, NC gaat hij winnen, Michigan gaat hij winnen (en dat is echt schokkend), New Hampshire zou hij zomaar kunnen winnen, Wisconsin zou hij heel goed kunnen winnen. Het is gewoon eng.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:51

De polls hadden aan het begin van de avond 87% winkans voor Hillary, dat is binnen een uur gekanteld naar 59% voor Trump. Dit is echt bizar.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:53

die andere prognose laat nog steeds 75% hillary zien?
en hillary heeft nog geen staten verloren die ze had moeten winnen
het enige dat tegen de prognose in is, is dat Trump ook daadwerkelijk doet wat hij moet doen om de aansluiting niet te verliezen en dat is alle swinging states binnenhalen

althans zo begrijp ik het tot nog toe
Laatst bijgewerkt door elenaMM77 op 09-11-16 04:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:54

elenaMM77 schreef:

Een hele hoop prognoses worden niet meer bijgewerkt sinds het begin van de uitslagen, misschien dat het daaraan ligt?

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:55

Emmaa_ schreef:
elenaMM77 schreef:

Een hele hoop prognoses worden niet meer bijgewerkt sinds het begin van de uitslagen, misschien dat het daaraan ligt?

Nee, dat was degene die direct na die jij noemde genoemd werd.. zijn de twee bijgewerkte meest 'betrouwbare'

Dieselpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:55

Ik hoop toch eigenlijk wel dat die grote, domme praatjes van trump alleen maar bij campagnevoeren hoort en niet dat hij echt die dingen zal uitvoeren. Om iets gedaan te krijgen, heeft hij toch ook een meerderheid van stemmen van t parlement nodig? Ik hoop dan dat daar wel een hoop weldenkende mensen zitten...alhoewel...t blijven Amerikanen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:56

elenaMM77 schreef:
Emmaa_ schreef:

Nee, dat was degene die direct na die jij noemde genoemd werd.. zijn de twee bijgewerkte meest 'betrouwbare'

http://www.nytimes.com/elections/forecast/president
Deze gebruik ik vooral. Die hebben verschillende voorspellingen.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:57

Het parlement is overwegend Rupiblikein en ook de verkiezingen daarvoor momenteel wijzen richting de republikeinen, het is dus wel zijn eigen partij..

kans dat trump zijn zin kan doordrukken is iets groter dan dat hillary haar zin kan doordrukken.. idem met obama in de laatste jaren, die had ook te maken met een parlement met republikeinen waardoor niet alles tot uitvoer kon komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:57

Dit is echt doodeng
Afbeelding

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-16 04:58

Virginia is redelijk close, Clinton nu weer in de leiding .
Michigan is bijna alleen nog geteld in de country districts volgens mij.

Het is nog steeds een enge nek aan nek race.