Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ik had enige pagina's terug wat quotes geplaatst over die betreffende demonstratie... Kan je overheen gelezen hebben natuurlijkCitaat:Iedereen die ik ken in die groep stond daar volledig achter en was er absoluut niet om rellen te schoppen of om het ook maar voor iemand te verpesten.
Ik lees dit argument vaak, dat mensen hebben gelezen dat anti-ZP groepen erg radicaal zou zijn, maar ik ben oprecht heel benieuwd naar voorbeelden daarvan. Misschien komt het door mijn eigen beeldvorming er omheen, maar ik ben het nog niet tegengekomen.
Sizzle schreef:Discriminatie zit in iedereen.
Bij dieren en bij mensen. Wij mensen worden in staat geacht dat van ons af te zetten net als jaloers zijn intrinsiek aanwezig is. Niet voor niets vertel je kinderen dat ze moeten delen.
Emmaa_ schreef:Cer, jammer dat je gelijk op de man gaat spelen door te doen alsof ik Gloria Wekker aanhang alsof het een godin is.
wie dan?Citaat:Jij denkt misschien dat niemand daar last van heeft maar dat doet iemand wel
daar zeg ik even niks over..Citaat:Je draagt onbewust of bewust bij aan het beeld dat minderheden een groter aandeel hebben in criminaliteit
Emmaa_ schreef:Het feit dat je uberhaupt de drang voelt om je eerste quote te zeggen vind ik al apart genoeg Cer, maar oke, dat is dan mijn fout. Mijn excuses![]()
Wie daar last van heeft? De persoon die ziet dat jij je tas stevig vastpakt als je hem/haar tegenkomt op straat misschien? Dat heeft iemand echt wel door...
Emmaa_ schreef:Maar dealt jouw hond al jarenlang met systematische onderdrukking? Ik denk het niet namelijk.
Edit: wat een nare denkwijze trouwens. Om altijd maar te denken "eigen probleem, deal with it want ik ga er geen rekening mee houden en er al helemaal niet over nadenken".
Emmaa_ schreef:Maar dealt jouw hond al jarenlang met systematische onderdrukking? Ik denk het niet namelijk.
Edit: wat een nare denkwijze trouwens. Om altijd maar te denken "eigen probleem, deal with it want ik ga er geen rekening mee houden en er al helemaal niet over nadenken".
Riddershow schreef:Emmaa_ schreef:Maar dealt jouw hond al jarenlang met systematische onderdrukking? Ik denk het niet namelijk.
Bij sommige blanke mannen hou ik ook mijn tasje wat dichterbij...
Emmaa_ schreef:Edit: wat een nare denkwijze trouwens. Om altijd maar te denken "eigen probleem, deal with it want ik ga er geen rekening mee houden en er al helemaal niet over nadenken".
Diablo schreef:De persoon waarvoor ik mijn tas steviger vast zou houden dealt ook niet met jarenlange systematische onderdrukking.
Sizzle schreef:Ik durf wel te twijfelen aan het feit dat enkel blanke mensen die eigenschap zouden hebben.
Shadow0 schreef:Dat ligt eraan. Het is inmiddels toch wel aangetoond dat mensen op grond van hun huidskleur of (vermeende) afkomst of religie wel allerlei nare dingen over zich heenkrijgen. Bijvoorbeeld structureel minder kans om op sollicitatiegesprek of stage te mogen komen