Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
storrum schreef:Als ik onderstaande filmpjes kijk zie ik het heel somber in...... (of gaan sommigen nu beweren dat dit allemaal in scene is gezet....) Plus de foto's van de ravage die je aantreft in Calais, alsof er een tornado langs is geweest, verschrikkelijk...wat een k•tmentaliteit.
Vanavond in Pauw een item over dat het NIET allemaal rozegeur en maneschijn is vwb vluchtelingen; ben benieuwd.
LadyMadonna schreef:Het is zelfs al door mijn hoofd geschoten of het geen foto's van festival terreinen zijn....
Ik bedoel: Pinkpop the day after...
[ [url=m/oyVbFi.jpg]Afbeelding[/url] ]
LadyMadonna schreef:Ver, kan jij aantonen dat die foto's daadwerkelijk puinhopen en weggegooid brood is wat door vluchtelingen gedaan is?
Er worden wel vaker dingen op de media gegooid die uiteindelijk heel anders blijken te zijn.... Ik zeg niet dat het niet waar is, maar van enkel wat foto's zeg ik ook niet dat het wel waar is....
Sammie schreef:Ik weet alleen van water wat de rails is opgegooid. Overigens in dit kader zat ik wel te denken aan dat bericht dat IS zegt 4000 strijders mee zijn gestuurd. Stel dat ze dat zeggen in de hoop dat Europa massaal mensen niet helpt en uitzet. Dat frustreert die mensen enorm, ze kunnen nergens heen, in het ergste geval radicaliseren ze wellicht op die manier, sluiten zich alsnog aan bij IS. Jemig als je zo gaat denken.. kun je niks meer.. (eigenlijk meer in het kader.. waarom zou IS openlijk zeggen dat ze 4000 strijders meesturen.. Als je een jihad of aanvallen wil ga je toch geen slapende honden wakker maken)
Sees schreef:Abbycootje, juist dat ingrijpen vind ik altijd eng. Niet dat je niets moet doen maar juist dáár worden sommigen extra fanatiek van...
abbycootje schreef:Wat zie jij dan als een ''oplossing''?
Naar mijn mening is dt echt nodig, en als U.s/ ER/Australië goed samen zou werken is er een kans tegen IS op te kunnen maar dat zal wel nu moeten gebeuren voordat ze écht overal zitten.
gohya schreef:Nogmaals,ik zie als enigste oplossing: Geef de IS een eigen stukje land,waar men vrijwillig mag gaan wonen.Duidelijke afspraken dat er geen dwang is bij de mensenalleen als ze vrijwillig daar willen wonen.Uiteraard zullen ze zich wel aan de regels v.d. IS moeten houden,als je erbij wilt horen.
De IS uitroeien is onmogelijk.