Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Kunnen we NathalietjeB alsjeblieft negeren. Ze is OF onzettend aan het trollen en mensen uit de kast aan het lokken, of ze heeft nogal last van het geloven in complottheorieen en andere waanbeelden. Maar constructief voor het topic lijkt het me niet
demo_love schreef:Chiave schreef:
Hij wilde toch juist graag live zijn? Anders zouden ze toch knippen/censureren in zijn verhaal?
Hoeveel verstand heeft hij er nou van of het live is of niet? Hij wist toch ook niet dat deze beelden gefilmd werden? Niet opnemen om uit te zenden natuurlijk, maar wat zijn 'boodschap' was.
NathalietjeB schreef:Romyv schreef:........
Het zou serieus wat zijn, als onze overheid dit zou doen!
Waarom niet onze overheid heeft ook bijna 300 mensen vermoord mh17 dr was al paar dagen van te voren bekend dat t vliegtuig uit de lucht gehaald zou worden (heeft op kabeltekst gestaan)
ze hebben de mensen van die vlucht niks verteld, noch de vlucht niet geannuleerd.
Dan ben je in mijn ogen als overheid medeplichtig aan t opzettelijk vermoorden van mensen
Dus ja als je dat kan, waarom dan ook niet mensen bang maken dmv propaganda.
Rutte houd na t alles weer een pep praatje voor t volk, dat hij er alles aan zal doen om iedereen veilig in nl te laten wonen.
En tada meneer heeft weer een paar stemmers
demo_love schreef:Misschien een raar idee, maar waarom hebben ze hem niet voor een camera die niet live was zijn verhaal laten doen? Dan was het meteen duidelijk geweest wat hij wilde.
kevertje04 schreef:demo_love schreef:Misschien een raar idee, maar waarom hebben ze hem niet voor een camera die niet live was zijn verhaal laten doen? Dan was het meteen duidelijk geweest wat hij wilde.
Hij zei dat hij zijn opdrachtgevers kon horen. Dat zij zeiden dat hij niet live was. Vandaar dat hij het wist en pas aan zijn verhaal wilde beginnen als hij zeker wist dat hij live was.
Lianne schreef:Dat het gevaarlijk was daar te vliegen wel ja, maar niet dat ze die vlucht expres hebben laten opstijgen en niks hebben gezegd, dat maak jij er weer van.
Romyv schreef:kevertje04 schreef:
Hij zei dat hij zijn opdrachtgevers kon horen. Dat zij zeiden dat hij niet live was. Vandaar dat hij het wist en pas aan zijn verhaal wilde beginnen als hij zeker wist dat hij live was.
owww dus dat was dat ding wat je zag bungelen om zn nek! een oortje
Danique_G schreef:Eigenlijk vind ik het maar dieptriest.. Ja het is voor iedereen verschrikkelijk, Godzijdank geen gewonden.
Maar als ik zie hoe die jongen Zijn wapen laat vallen, na het horen van een medestudent. Zie ik eigenlijk die scheikunde student van 19 weer. Doodzonde van een intelligente jongeman en diep triest. De rest van zijn leven achter volgt dit hem. En dat hij zo heeft kunnen ontsporen.
Begrijp me niet verkeerd hij moet gestraft worden, dit is idioot natuurlijk!
NathalietjeB schreef:Lianne schreef:Dat het gevaarlijk was daar te vliegen wel ja, maar niet dat ze die vlucht expres hebben laten opstijgen en niks hebben gezegd, dat maak jij er weer van.
Er is een paar dagen van te voren in kiev gesproken met een diplomaat waar tegen was gezegd dat t vliegtuig daar boven uit de lucht zou worden gehaald, t verdere rapport word stil gezwegen en er was zogezegd geen reden voor achterdochtigheid volgens 1 of andere minister
Romyv schreef:NathalietjeB schreef:
Er is een paar dagen van te voren in kiev gesproken met een diplomaat waar tegen was gezegd dat t vliegtuig daar boven uit de lucht zou worden gehaald, t verdere rapport word stil gezwegen en er was zogezegd geen reden voor achterdochtigheid volgens 1 of andere minister
Dat zeggen media gehoord te hebben van de Duitse inlichtingendienst. Nooit bevestigd, door Nederland en Duitsland niet. Waarom zou Duitsland onze inlichtingendienst zwart maken?
Maar goed, laten we hier niet verder gaan speculeren over de MH17
Danique schreef:Romyv schreef:
Maar wie zegt dat deze jongen daadwerkelijk mensen kon horen via zijn oortje? Misschien was hij hartstikke onder invloed en deed hij alsof, of dacht hij het zelf maar was het niet zo ...
edit: Omdat zij hem niet konden horen, dat is toch raar...?
LindyH schreef:NatasjavE schreef:Het eerst waar ik aan dacht bij deze jongen was aan schizofrenie.
Ben geen psychiater uiteraard...maar dat zijn echt de mensen die met waanzinnige complottheorieën kunnen komen.
Dacht ik ook. Die 'opdrachtgevers' zouden ook zomaar in zijn hoofd kunnen wonen.
NathalietjeB schreef:Lianne schreef:Dat het gevaarlijk was daar te vliegen wel ja, maar niet dat ze die vlucht expres hebben laten opstijgen en niks hebben gezegd, dat maak jij er weer van.
Heeft op kabeltext gestaan zal morgen eens mijn mobiel foto,s doorstruinen heb t nog op foto staan.
Danique schreef:Romyv schreef:
Maar wie zegt dat deze jongen daadwerkelijk mensen kon horen via zijn oortje? Misschien was hij hartstikke onder invloed en deed hij alsof, of dacht hij het zelf maar was het niet zo ...
edit: Omdat zij hem niet konden horen, dat is toch raar...?