Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:23

Kunnen we NathalietjeB alsjeblieft negeren. Ze is OF onzettend aan het trollen en mensen uit de kast aan het lokken, of ze heeft nogal last van het geloven in complottheorieen en andere waanbeelden. Maar constructief voor het topic lijkt het me niet

Tytonidae

Laten we anders Natalietje maar negeren? :')

_Tristan

Jemig.. facebook...medestudent..
Met een beetje pech maakt deze verwarde jongen straks een einde aan z'n leven omdat iedereen hem kent en hij belachelijk gemaakt word...

Firelight
Hoofd Nieuwsredactie
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:24

Shiloh schreef:
Kunnen we NathalietjeB alsjeblieft negeren. Ze is OF onzettend aan het trollen en mensen uit de kast aan het lokken, of ze heeft nogal last van het geloven in complottheorieen en andere waanbeelden. Maar constructief voor het topic lijkt het me niet

Dit is het beste advies wat ik deze avond heb gelezen.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:24

demo_love schreef:
Chiave schreef:

Hij wilde toch juist graag live zijn? Anders zouden ze toch knippen/censureren in zijn verhaal?

Hoeveel verstand heeft hij er nou van of het live is of niet? Hij wist toch ook niet dat deze beelden gefilmd werden? Niet opnemen om uit te zenden natuurlijk, maar wat zijn 'boodschap' was.

Ik hoorde de portier en de verdachte praten over "een rood lampje" en of ze nu live waren of niet...

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:25

NathalietjeB schreef:
Romyv schreef:
........

Het zou serieus wat zijn, als onze overheid dit zou doen!

Waarom niet onze overheid heeft ook bijna 300 mensen vermoord mh17 dr was al paar dagen van te voren bekend dat t vliegtuig uit de lucht gehaald zou worden (heeft op kabeltekst gestaan)

ze hebben de mensen van die vlucht niks verteld, noch de vlucht niet geannuleerd.
Dan ben je in mijn ogen als overheid medeplichtig aan t opzettelijk vermoorden van mensen

Dus ja als je dat kan, waarom dan ook niet mensen bang maken dmv propaganda.
Rutte houd na t alles weer een pep praatje voor t volk, dat hij er alles aan zal doen om iedereen veilig in nl te laten wonen.
En tada meneer heeft weer een paar stemmers

Ik ben wel heel benieuwd naar die bronnen en artikelen.

Ik weet zeker dat er veel dingen zijn die wij als normale burger niet weten en nooit te weten gaan krijgne. Maar dat het dergelijke vormen aanneemt, kan ik niet geloven! Zeker door mn werk...

Pieter25

Raineri

Eigenlijk vind ik het maar dieptriest.. Ja het is voor iedereen verschrikkelijk, Godzijdank geen gewonden.

Maar als ik zie hoe die jongen Zijn wapen laat vallen, na het horen van een medestudent. Zie ik eigenlijk die scheikunde student van 19 weer. Doodzonde van een intelligente jongeman en diep triest. De rest van zijn leven achter volgt dit hem. En dat hij zo heeft kunnen ontsporen.
Begrijp me niet verkeerd hij moet gestraft worden, dit is idioot natuurlijk!

kevertje04

demo_love schreef:
Misschien een raar idee, maar waarom hebben ze hem niet voor een camera die niet live was zijn verhaal laten doen? Dan was het meteen duidelijk geweest wat hij wilde.

Hij zei dat hij zijn opdrachtgevers kon horen. Dat zij zeiden dat hij niet live was. Vandaar dat hij het wist en pas aan zijn verhaal wilde beginnen als hij zeker wist dat hij live was.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:27

kevertje04 schreef:
demo_love schreef:
Misschien een raar idee, maar waarom hebben ze hem niet voor een camera die niet live was zijn verhaal laten doen? Dan was het meteen duidelijk geweest wat hij wilde.

Hij zei dat hij zijn opdrachtgevers kon horen. Dat zij zeiden dat hij niet live was. Vandaar dat hij het wist en pas aan zijn verhaal wilde beginnen als hij zeker wist dat hij live was.

owww dus dat was dat ding wat je zag bungelen om zn nek! een oortje

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:27

Lianne schreef:
Dat het gevaarlijk was daar te vliegen wel ja, maar niet dat ze die vlucht expres hebben laten opstijgen en niks hebben gezegd, dat maak jij er weer van.

Er is een paar dagen van te voren in kiev gesproken met een diplomaat waar tegen was gezegd dat t vliegtuig daar boven uit de lucht zou worden gehaald, t verdere rapport word stil gezwegen en er was zogezegd geen reden voor achterdochtigheid volgens 1 of andere minister

Heeft op kabeltext gestaan zal morgen eens mijn mobiel foto,s doorstruinen heb t nog op foto staan.
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 30-01-15 00:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:29

Romyv schreef:
kevertje04 schreef:

Maar wie zegt dat deze jongen daadwerkelijk mensen kon horen via zijn oortje? Misschien was hij hartstikke onder invloed en deed hij alsof, of dacht hij het zelf maar was het niet zo ...

edit: Omdat zij hem niet konden horen, dat is toch raar...?

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:30

Danique_G schreef:
Eigenlijk vind ik het maar dieptriest.. Ja het is voor iedereen verschrikkelijk, Godzijdank geen gewonden.

Maar als ik zie hoe die jongen Zijn wapen laat vallen, na het horen van een medestudent. Zie ik eigenlijk die scheikunde student van 19 weer. Doodzonde van een intelligente jongeman en diep triest. De rest van zijn leven achter volgt dit hem. En dat hij zo heeft kunnen ontsporen.
Begrijp me niet verkeerd hij moet gestraft worden, dit is idioot natuurlijk!

_/-\o_

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:31

NathalietjeB schreef:
Lianne schreef:
Dat het gevaarlijk was daar te vliegen wel ja, maar niet dat ze die vlucht expres hebben laten opstijgen en niks hebben gezegd, dat maak jij er weer van.

Er is een paar dagen van te voren in kiev gesproken met een diplomaat waar tegen was gezegd dat t vliegtuig daar boven uit de lucht zou worden gehaald, t verdere rapport word stil gezwegen en er was zogezegd geen reden voor achterdochtigheid volgens 1 of andere minister

Dat zeggen media gehoord te hebben van de Duitse inlichtingendienst. Nooit bevestigd, door Nederland en Duitsland niet. Waarom zou Duitsland onze inlichtingendienst zwart maken?

Maar goed, laten we hier niet verder gaan speculeren over de MH17

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:31

NatasjavE schreef:
Het eerst waar ik aan dacht bij deze jongen was aan schizofrenie.
Ben geen psychiater uiteraard...maar dat zijn echt de mensen die met waanzinnige complottheorieën kunnen komen.

Dacht ik ook. Die 'opdrachtgevers' zouden ook zomaar in zijn hoofd kunnen wonen.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:32

Lees zojuist op Twitter dat hij de overgebleven zoon zou zijn van MH17 ramp inzittende. Betrouwbaarheid is te betwijfelen.
Als het waar is, kan ik enigzins een logische beweegreden bedenken.

Shiloh

Romyv schreef:
NathalietjeB schreef:

Dat zeggen media gehoord te hebben van de Duitse inlichtingendienst. Nooit bevestigd, door Nederland en Duitsland niet. Waarom zou Duitsland onze inlichtingendienst zwart maken?

Maar goed, laten we hier niet verder gaan speculeren over de MH17

Echt, kunnen we

A NathalietjeB negeren
of als je dat neit wilt
B het prive doen
en
C ontopic blijven...

Dank u.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 30-01-15 00:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaus

Zou iemand misschien heel kort samen kunnen vatten wat er wordt gezegd over de jongen door de medestudent?
Kan het helaas niet kijken, maar schijnt nogal wat te zijn...

Romyv

Danique schreef:
Romyv schreef:

Maar wie zegt dat deze jongen daadwerkelijk mensen kon horen via zijn oortje? Misschien was hij hartstikke onder invloed en deed hij alsof, of dacht hij het zelf maar was het niet zo ...

ownee, dat bedoelde ik niet te zeggen hoor! maar toen ik het filmpje zag, zag ik iets om zn nek wat ik niet kon plaatsen en nu bedacht ik dat opeens.. soort van hardop denken :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:33

LindyH schreef:
NatasjavE schreef:
Het eerst waar ik aan dacht bij deze jongen was aan schizofrenie.
Ben geen psychiater uiteraard...maar dat zijn echt de mensen die met waanzinnige complottheorieën kunnen komen.

Dacht ik ook. Die 'opdrachtgevers' zouden ook zomaar in zijn hoofd kunnen wonen.

Dit dus.

Romyv, dat begreep ik! Ik gebruikte jouw post alleen even als onderwerp ('oortje').

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:33

Kort gezegd, rustige normale jongen, woonde niet op kamers, hield zich wel bezig met politiek en religie, maar leek niet actief gelovig als hij het uberhaubt al was. Medestudent kon niks zeggen over eventuele motieven. Hij was wel bezig met computers, maar volgens medestudent niet zo actief of goed dat hij zich in hogere hackerskringen zou bewegen.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:34

NathalietjeB schreef:
Lianne schreef:

Heeft op kabeltext gestaan zal morgen eens mijn mobiel foto,s doorstruinen heb t nog op foto staan.

Als je het halve verhaal maar weet, reageer dan niet met van die theorieën. Dat was absoluut niet het verhaal. Bovendien staat het los van dit topic.

Ik vind het sneu voor deze jongen. Maar ben wel benieuwd hoe dit zover heeft kunnen komen. Iemand die 100% is die doet dit niet even..

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:34

Resfeber schreef:
Lees zojuist op Twitter dat hij de overgebleven zoon zou zijn van MH17 ramp inzittende. Betrouwbaarheid is te betwijfelen.
Als het waar is, kan ik enigzins een logische beweegreden bedenken.

Dat zou wat zijn :oo

kevertje04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:35

Danique schreef:
Romyv schreef:

Ik zeg ook niet dat het waar is, zou maar zo kunnen dat ie het uit zn duim zoog... Dit was iig de reden die hij noemde.

Astaloca

Re: Geen NOS journaal i.v.m. omstandigheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:35

Ik ben heel benieuwd naar zijn redenen hiervoor...