Ik bedoel, mij lijkt het sowieso niet echt een fijn idee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Magrathea schreef:Laat ik het omkeren, je vindt het toch sowieso niet prettig om je blote borsten te tonen op een terras (om maar even iets te noemen)?
Ik bedoel, mij lijkt het sowieso niet echt een fijn ideeik kleed me bij het zwembad ook liever om in een kleedhokje dan in de gang.
Urielle schreef:Magrathea schreef:Laat ik het omkeren, je vindt het toch sowieso niet prettig om je blote borsten te tonen op een terras (om maar even iets te noemen)?
Ik bedoel, mij lijkt het sowieso niet echt een fijn ideeik kleed me bij het zwembad ook liever om in een kleedhokje dan in de gang.
Ik vond (en vind) de gedachte ook niet echt fijn dat er 6 man naar mijn doos zitten te staren (bevalling in het ziekenhuis), dat er een vreemde vent een soort dildo (lees: scanapparaat) in mijn doos duwt, dat een vreemde vrouw er naar binnen gaat om te voelen 'hoe ver je opening hebt' in de periode voor de bevalling... en toch allemaal gedaan. Alles voor je kind he
Magrathea schreef:Laat ik het omkeren, je vindt het toch sowieso niet prettig om je blote borsten te tonen op een terras (om maar even iets te noemen)?