Dit in tegenstelling tot sommigen anderen die denken de leeftijd te hebben bereikt waarin hersenen wel volledig ontwikkeld zouden moeten zijn, maar daar in tegen toch behoorlijke onzin uitkramen hier.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:OW gezellig, gaat het weer verder hier
Normaal gesproken ben ik niet zo van niburu, maar in dit stuk staat precies wat ik ook al dacht. Ook staat er heel mooi beschreven wat ik eerder bedoelde met dat vaccineren de eerste barrière omzeilt. Het innate immune system heet dat dus, ik wist niet dat dat een naam had maar dat was dus de eerste barrière waar ik het eerder over had.
http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=30
[naam] schreef:Je omzeilt echter wel de eerste paar belangrijke barrières door te injecteren.
Ach en polio e.d komt toch ook nog nauwelijks voor...
magda_90 schreef:Owja? Welke dan? Dat oraal opgenomen producten andere first-pass barrières hebben dan i.v. toegediende producten, dat klopt. Maar dat is logisch, want je dient ze via verschillende routes toe. Maar iedere route heeft first-pass barrières, dus door te stellen dat je met i.v. barrières mist t.o.v. oraal, klopt niet, ze zijn alleen verschillend (maagsap versus macrofagen bijvoorbeeld). Waar baseer je dit op?
Mocht je geïnteresseerd zijn in dit soort zaken, raad ik je twee goede studieboeken van mij aan die in feite de bijbel van mijn opleiding en werkveld zijn:
- http://www.bol.com/nl/p/casarett-doull- ... 009586940/
- http://www.bol.com/nl/p/algemene-farmac ... 002881433/
[naam] schreef:Het innate immune system heet dat dus, ik wist niet dat dat een naam had maar dat was dus de eerste barrière waar ik het eerder over had.
Magrathea schreef:
Manda schreef:Doe toch even niet zo belachelijk overdreven met die zwaar gedramatiseerde teksten die je nu aan het plaatsen bent. De toon die deze teksten aanslaan neemt toch geen normaal denkend mens serieus.
Wist je dat overdreven negativiteit en boosheid in de mens ook voor ziektes kan zorgen? Denk zelfs meer als donuts, cornflakes of wasverzachter....
Gezien je post hierboven moet je behoorlijk boos zijn op van alles in deze maatschappij, wat zal je een zwaar verbitterd leven hebben, altijd op zoek naar negativiteit op deze wereld.... zo komt het over hoe je nu bezig bent.
Ik sta zeker open voor mensen die anders denken over vaccineren, wie weet verander ik ook nog wel eens van mening.
Maar hoe jij hier je mening probeerd op te dringen met dit soort zwaar overdreven teksten...geen woorden voor![]()
Manda schreef:Erg vervelend dat je dochter die ziekte heeft, natuurlijk ligt dat voor de volle 100% aan de BMR vaccinatie, ik geloof daar niet in, maar als jij daarin geloofd moet je vooral handelen naar wat jij denkt. Het mooie van internet is dat er altijd wel wat te vinden is wat in je straatje past, geloof wat je wil geloven, maar toon ook wat respect voor anderen die anders denken en andere dingen geloven.
Een mening brengen kan ook op een andere manier, mensen luisteren eerder en beter als ze het idee hebben dat er ook naar hun geluisterd wordt.....
Anoniem schreef:Ik heb zelf ook de mazelen gehad en ik kan het me niet eens herinneren. Ik moest er via titerbepaling achter komen.
Anoniem schreef:Ik geloof niet dat jij de mazelen hebt gehad. Jouw symptomen lijken veel meer op die van de zesde ziekte. Een soort herpes infectie. Ook erg besmettelijk. De mazelen wordt vaak tout gediagnostiseerd. Dat stond vroeger zelfs al aangegeven op de bmr oproepkaarten waarin werd opgeroepen ook te vaccineren wanneer men al mazelen had gehad, juist daarom. Ik heb hier mijn kaart nog liggen waar dat op staat.
Manda schreef:Nu beweren dat de mazelen bij mij fout gediagnosticeerd was en met dingen komen wat het dan wel was. Jij bent echt veel erger van het pad dan ik al dacht. Wie denk jij dat je bent om dit soort uitspraken te doen?
Manda schreef:Erg vervelend dat je dochter die ziekte heeft, natuurlijk ligt dat voor de volle 100% aan de BMR vaccinatie, ik geloof daar niet in, maar als jij daarin geloofd moet je vooral handelen naar wat jij denkt.