Boink wil ongevaccineerde kinderen weren van KDV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-14 21:46

Volgens mij is er met de ideeën en hersenen van miss_Lizje als zijnde student in bio-farmaceutische wetenschappen niet heel veel mis. :D
Dit in tegenstelling tot sommigen anderen die denken de leeftijd te hebben bereikt waarin hersenen wel volledig ontwikkeld zouden moeten zijn, maar daar in tegen toch behoorlijke onzin uitkramen hier. :+

Anoniem

Re: Boink wil ongevaccineerde kinderen weren van KDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 01:18

OW gezellig, gaat het weer verder hier :-)

Normaal gesproken ben ik niet zo van niburu, maar in dit stuk staat precies wat ik ook al dacht. Ook staat er heel mooi beschreven wat ik eerder bedoelde met dat vaccineren de eerste barrière omzeilt. Het innate immune system heet dat dus, ik wist niet dat dat een naam had maar dat was dus de eerste barrière waar ik het eerder over had.

http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=30

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 06:51

Wauw, ga deze topic eens doorlezen. Mijn gehele schoonfamilie is tegen enten (en grotendeels ook tegen de overheid en de machtselite e.d. ) en mijn vriend ook. We hebben een zoon van vijf maanden oud en al pittige discussies gehad over het wel of niet enten. Nou heeft hij laatst toch zijn eerste vaccinatie gehad. Dit omdat ik dat in mijn optiek toch de beste keuze vond. Binnenkort moet hij heen voor zijn tweede vaccinatie. Echter staat vriend hier nog steeds niet helemaal achter. Lastige situatie, zie nu zelf door de bomen het bos niet meer.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 08:08

Tja, je kunt het als stel hartgrondig met elkaar oneens zijn. Maar als je zoon nu al de eerste enting gehad heeft, maakt je vriend dan alsnog bezwaar tegen het vervolg traject?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 11:43

Anoniem schreef:
OW gezellig, gaat het weer verder hier :-)

Normaal gesproken ben ik niet zo van niburu, maar in dit stuk staat precies wat ik ook al dacht. Ook staat er heel mooi beschreven wat ik eerder bedoelde met dat vaccineren de eerste barrière omzeilt. Het innate immune system heet dat dus, ik wist niet dat dat een naam had maar dat was dus de eerste barrière waar ik het eerder over had.

http://niburu.co/index.php?option=com_c ... &Itemid=30

Heel gezellig, dus meteen doorgaan met de meest belachelijke, subjectieve bronnen rond te smijten? Werkelijk, niburu? Als ik wil bewijzen dat kabouters en aliens bestaan zal ik die bron opzoeken....

Maar vooruit, ik ben zo aardig geweest (of gek, het zullen die vaccinaties wel zijn) om het stuk even door te lezen. Heel leuk dat een of andere malloot beweert dat de wetenschap dit niet weet, maar damn de feiten hiervan zijn bekend bij iedere wetenschappelijk ingesteld persoon die iets weet van het immuunsysteem. Basiskennis hoor. Het is zeker zo dat inenten niet zo effectieve immuniteit geeft als de natuurlijke infectie, via de natuurlijke weg. Komt idd door de manier van immuniteit opbouwen, het zijn net even andere celletjes. Daarom zijn er bijv veterinair ook neusentingen, waarbij verzwakt virus in de neus wordt gespoten. Dit geeft een betere immuniteit dan prikken (geen idee hoe dit humaan zit, ben veterinair opgeleid) Maar daar houden de feiten wel op en de rest van het stuk is pure propaganda om niet te enten en staat bol van de verkeerde conclusies.
Sowieso beweren dat 'een' natuurlijke infectie doormaken voor levenslange immuniteit zorgt: fout! Verschilt per pathogeen en ook nog per individu. Het is over het algemeen dus wel een sterkere immuniteit dan je met enten bereikt, maar geloof me, elke wetenschapper op dit gebied is zich dat goed bewust. Het is namelijk een afweging tussen de mate van immuniteit en de risicos van een infectie doorlopen. Ik word er echt misselijk van dat de antivacbeweging elke natuurlijke infectie loopt te verheerlijken en doet alsof de mogelijke risicos ervan zoveel kleiner zijn dan de risicos van enten. Echt, ik heb er gewoon geen woorden voor.

Dus dit de wereld in gooien alsof er iets geweldig nieuws is ontdekt, jammer maar helaas, de feiten zijn allang bekend en de rest is pure propaganda en dermate gekleurd dat ik dit echt niet serieus kan nemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 15:35

euhm, ik kwam alleen maar even terug op dit bericht van mij dat ik in april postte:

[naam] schreef:
Je omzeilt echter wel de eerste paar belangrijke barrières door te injecteren.

Ach en polio e.d komt toch ook nog nauwelijks voor...

en wat ik daar toen als antwoord op kreeg:

magda_90 schreef:
Owja? Welke dan? Dat oraal opgenomen producten andere first-pass barrières hebben dan i.v. toegediende producten, dat klopt. Maar dat is logisch, want je dient ze via verschillende routes toe. Maar iedere route heeft first-pass barrières, dus door te stellen dat je met i.v. barrières mist t.o.v. oraal, klopt niet, ze zijn alleen verschillend (maagsap versus macrofagen bijvoorbeeld). Waar baseer je dit op?

Mocht je geïnteresseerd zijn in dit soort zaken, raad ik je twee goede studieboeken van mij aan die in feite de bijbel van mijn opleiding en werkveld zijn:
- http://www.bol.com/nl/p/casarett-doull- ... 009586940/
- http://www.bol.com/nl/p/algemene-farmac ... 002881433/

Want zoals ik al zei:

[naam] schreef:
Het innate immune system heet dat dus, ik wist niet dat dat een naam had maar dat was dus de eerste barrière waar ik het eerder over had.

Hoezo dit in de wereld gooien alsof er iets nieuws is ontdekt :?

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 17:57

Ik bedoelde niet zozeer dat jij het in de wereld gooit als nieuws, maar dat artikel beweert dat dus wel. Daar baseer ik me op. En dat is slechts 1 zin in mn hele bericht en nou niet echt de meest belangrijke.... Jammer dat je niet op de rest in gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-14 22:29

Niburu ben ik normaal ook geen voorstander van hoor. Mij te zweverig.
Ik denk dat zowel de risico's van vaccineren als die van ziektes doormaken beide per individu verschillen. Daarom vind ik ook dat iedereen het recht moet hebben om daarin zelf te beslissen, dat je dus zowel de gevaccineerden als de niet gevaccineerden nergens toe mag dwingen of in mag beperken.
Dat ik fel tegen vaccineren ben is gewoon mijn eigen standpunt.

Ik word ieder jaar door het hondenpension gedwongen mijn honden te vaccineren anders mag ik ze er niet brengen. Alle pensions hier in de omgeving dwingen dat af ondanks dat de DA's jaarlijks vaccineren allang niet meer nodig achten. Met de uitslag van een titerbepaling nemen de pensions geen genoegen. Daar baal ik best van.
De honden die volledig gevaccineerd zijn hebben toch niets te vrezen van mijn honden wanneer mijne niet gevaccineerd zouden zijn.

Ik had een Shetlander, redproject geval. Stond jarenlang in zijn eentje op de hoek van de straat en werd half dood gevoerd met brood door het halve dorp, was hoefbevangen en had, naar later bleek, cushing.
Ik had hem daar weggekocht en liet hem onmiddellijk vaccineren (2x want dat was nog nooit gebeurd). In de daarop volgende maanden ging het alleen maar slechter met hem terwijl alle voorwaarden goed waren. Superschraal hooi, softride boots uit Amerika, iedere 2 weken bekappen voor een continue perfecte hoefstand, enz enz. En toch werd het niet beter.
Toen na een bloedtest voor cushing met prascend gestart en twee weken daarna liep hij probleemloos zonder schoenen! Nog weer 2 weken later trok hij een slee door de sneeuw (onbeleerd maar wat een lol had hij daaraan, hij wilde niet eens terug naar de wei en wilde dagelijks er op uit, trok de slee alsof hij volleerd betuigd was wat niet zo was want zijn vorige baasje had hem als veulen gekocht en niks mee gedaan)
Dit ging super zo, zelfs de krullen verdwenen uit zijn vacht. Totdat ik hem weer liet vaccineren.
2 weken na de vaccinatie liep hij zo kreupel dat de schoentjes niet meer hielpen en 2 zakjes buut per dag ook niet. Metacam ook niet. Een maand na de vaccinatie heb ik hem in laten slapen.
Je gaat mij niet vertellen dat het vaccineren niets te maken heeft gehad met zijn achteruitgang. In zijn leefomstandigheden was niets gewijzigd, geen ander hooi, geen brokken of brood, alleen het vaccin. De prascend die zo goed aansloeg deed van de ene op de andere dag niets meer.
En als je de bijsluiter van het vaccin leest dan staat daarin dat het alleen aan gezonde paarden gegeven mag worden, hij was niet gezond. Dat hoort iedere DA toch te weten ??
Arme Bennie, wat heb ik een spijt dat ik toen niet wist wat ik nu weet.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 10:53

Overgevoeligheid voor medicatie waaronder vaccinaties (en ontwormingen) horen wel bij Cushing.
Overigens wel bijzonder dat hij na twee weken al geen last meer had van z'n voeten, het duurt namelijk 6-8 weken voor het middel werkt en zelfs 25-28 weken tot de werkzaamheid op zijn best is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-14 11:17

Ieder beest is anders he.
Ik zal wel even een filmpje van hem in mijn profiel zetten. Hij ging zonder schoenen spelen en rennen op zand. Zo'n dier zet je natuurlijk niet in een stenen paddock en hij liep ook niet meteen alsof hij nooit wat had gehad maar binnen 8 weken liep hij wel zonder schoenen aan de fiets, helemaal niet meer kreupel.
Voor hem was het een wondermiddel voor zolang als het duurde.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-15 00:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 02:26

Magrathea schreef:

:')

http://vaccineimpact.com/2015/arizona-c ... -vaccines/

Be angry at food companies. Sugar cereals, donuts, cookies, and cupcakes lead to millions of deaths per year. At its worst, chicken pox killed 100 people per year. If those chicken pox people didn’t eat cereal and donuts, they may still be alive. Call up Nabisco and Kellogg’s and complain. Protest their products. Send THEM hate-mail.
Be angry at fast food restaurants. Tortured meat burgers, pesticide fries, and hormone milkshakes are the problem. The problem is not Hepatitis B which is a virus contracted by drug users and those who sleep with prostitutes. And you want to inject that vaccine into your newborn?
Be angry at the companies who make your toxic laundry detergent, fabric softener, and dryer sheets. You and your children are wearing and breathing known carcinogens (they cause cancer). Call Bounce and Downy and let them know. These products kill more people than mumps, a virus which actually doesn’t cause anyone to die. Same with hepatitis A, a watery diarrhea.
Be angry at all the companies spewing pollution into our environment. These chemicals and heavy metals are known to cause autism, heart disease, cancer, autoimmune disease and every other health problem. Worldwide, these lead to 10’s of millions of deaths every year. Measles deaths are a tiny fraction compared to pollution.
Be angry at your parents for not breastfeeding you, co-sleeping with you, and stuffing your face with Domino’s so they can buy more Tide and finish the laundry. Breastfeeding protects your children from many infectious diseases.
Be angry with your doctor for being close-minded and not disclosing the ingredients in vaccines (not that they read the package insert anyway). They should tell you about the aluminum, mercury, formaldehyde, aborted fetal tissue, animal proteins, polysorbate 80, antibiotics, and other chemicals in the shots. According to the Environmental Working Group, newborns contain over 200 chemicals as detected by cord blood. Maybe your doctor feels a few more chemicals injected into your child won’t be a big deal.
Be angry with the cable companies and TV manufacturers for making you and your children fat and lazy, not wanting to exercise or play outside. Lack of exercise kills millions more than polio. Where are all those 80 year olds crippled by polio? I can’t seem to find many. In fact, be angry with Steve Jobs and Bill Gates for creating computers so you can sit around all day blasted with electromagnetic radiation reading posts like this.
Be angry with pharmaceutical companies for allowing us to believe living the above life can be treated with drugs. Correctly prescribed drugs kill thousands of people per year. The flu kills just about no one. The vaccine never works.

http://truthstreammedia.com/researchers ... accinated/

http://www.naturalnews.com/048457_flu_v ... l_cdc.html

http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/vac ... ccinaties/

Volg jij het nog?
Een persoon die dus twee maal is gevaccineerd krijgt in 2011 toch de mazelen en besmet bovendien nog eens vier andere personen. En om het nóg gekker te maken, hadden twee van deze personen zélf ook nog eens een dubbele vaccinatie gehad..!! Dit wordt compleet genegeerd door de gezondheid instanties.

Stop in ieder geval met de schuld te leggen bij mensen die zich niet willen laten vaccineren..! In ieder geval zorg dat je jezelf informeert, voordat je een grote mond opentrekt en mensen die zich niet willen vaccineren beschuldigt van zaken, waarvoor je wellicht ZELF DE VERANTWOORDELIJKHEID DRAAGT..!!!

en uit de tijd dat ik nog jong was en iedereen nog niet gehersenspoeld was door massahysterie aangaande kinderziektes, vaccinaties e.d. :

enz enz enz enz enz.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 21:57

http://rt.com/news/188580-syria-childre ... cinations/

Around one hour after being given a second round of the measles vaccine in Idlib on Tuesday, the children demonstrated signs of “severe allergic shock,” said Abdullah Ajaj, a physician administering the vaccinations at a medical center in Jarjanaz, according to AP. The second round of vaccinations began in Idlib and Deir Ezzour on Monday.

Following the vaccine, some of the children’s bodies swelled and they suffocated to death.

“There was shouting and screaming, it was hard for the parents. You get your child vaccinated and then you find your child dying, it’s very hard,” Ajaj said.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 22:57

Doe toch even niet zo belachelijk overdreven met die zwaar gedramatiseerde teksten die je nu aan het plaatsen bent. De toon die deze teksten aanslaan neemt toch geen normaal denkend mens serieus.

Wist je dat overdreven negativiteit en boosheid in de mens ook voor ziektes kan zorgen? Denk zelfs meer als donuts, cornflakes of wasverzachter....
Gezien je post hierboven moet je behoorlijk boos zijn op van alles in deze maatschappij, wat zal je een zwaar verbitterd leven hebben, altijd op zoek naar negativiteit op deze wereld.... zo komt het over hoe je nu bezig bent.

Ik sta zeker open voor mensen die anders denken over vaccineren, wie weet verander ik ook nog wel eens van mening.
Maar hoe jij hier je mening probeerd op te dringen met dit soort zwaar overdreven teksten...geen woorden voor :x :x

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 23:39

Dat filmpje wat je plaatst over de mazelen.....
Zoals ik al eerder zei was ik een ongevaccineerd kind en heb ik de mazelen gehad. Nou dat filmpje is lachwekkend.... mocht je willen dat je zo rondloopt en zo praat als je de mazelen hebt. Je kan niks, niet eten, niet drinken, je voelt je zo zwaar ellendig dat je alles er weer uitkotst, je kan absoluut niet tegen licht en ligt te hallucineren van de torenhoge koorts in een pikdonkere kamer, je bent te zwak voor alles, je ligt dagen op je bed want je bent te duizelig/ verzwakt om ook maar te bewegen, je zit niet onder een paar vlekjes, je zit onder de dikke plakkaten uitslagachtige dingen van top tot teen, je ogen kunnen niet meer open als je pech hebt en doen vreselijk pijn, je kan nog net naar de wc kruipen als je geluk hebt, anders moeten je ouders je tillen en je schoonmaken. Ik was volwassen, stel je voor.... Mijn moeder is zich serieus dood geschrokken, die had ook gedacht ach het is maar een kinderziekte... Maar nee, dit was niet even een weekje ziek, dit was een regelrechte kwelling en ik weet dat nog als de dag van gisteren, maanden duurde het voordat ik weer opgeknapt was hiervan, dat ik dit mijn kinderen kan besparen ben ik zeer dankbaar voor. En zo denken al mijn dorpsgenootjes die destijds ook getroffen waren door de mazelen omdat onze ouders besloten hadden ons niet te vaccineren. Wij weten als geen ander wat de mazelen voor ziekte kan zijn.
Dus dat filmpje. ....laat me niet lachen, jij weet nog niet eens een kwart van wat de mazelen inhoud.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 23:46

Ik heb zelf ook de mazelen gehad en ik kan het me niet eens herinneren. Ik moest er via titerbepaling achter komen.

Ik had liever gehad, en mijn dochter zelf ook, dat mijn dochter de mazelen had gehad en zo ziek was geweest als jij dan de diabetes type I die ze dankzij het BMR vaccin heeft gekregen. Beter een paar maanden opknappen dan je leven lang afhankelijk van een pomp, een meetapparaat en ampullen insuline. Maar mischien zie jij dat anders en had je liever diabetes gehad al lijkt me dat sterk. Mijn dochter wil lig wel heeeeeeeeeeeeeeel graag met je ruilen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-15 23:53

Manda schreef:
Doe toch even niet zo belachelijk overdreven met die zwaar gedramatiseerde teksten die je nu aan het plaatsen bent. De toon die deze teksten aanslaan neemt toch geen normaal denkend mens serieus.

Wist je dat overdreven negativiteit en boosheid in de mens ook voor ziektes kan zorgen? Denk zelfs meer als donuts, cornflakes of wasverzachter....
Gezien je post hierboven moet je behoorlijk boos zijn op van alles in deze maatschappij, wat zal je een zwaar verbitterd leven hebben, altijd op zoek naar negativiteit op deze wereld.... zo komt het over hoe je nu bezig bent.

Ik sta zeker open voor mensen die anders denken over vaccineren, wie weet verander ik ook nog wel eens van mening.
Maar hoe jij hier je mening probeerd op te dringen met dit soort zwaar overdreven teksten...geen woorden voor :x :x

Misschien moet je de link even lezen van Margrathea die ik in dat bericht quote, dan zie je misschien ook in dat ik met net zulke sarcastische berichten reageer als in die link van haar. Ik had verwacht dat iedereen dat wel door zou hebben maar ik zal in het vervolg wel " sarcastische modus aan" ofzo erbij zetten voor de duidelijkheid.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 00:03

Erg vervelend dat je dochter die ziekte heeft, natuurlijk ligt dat voor de volle 100% aan de BMR vaccinatie, ik geloof daar niet in, maar als jij daarin geloofd moet je vooral handelen naar wat jij denkt. Het mooie van internet is dat er altijd wel wat te vinden is wat in je straatje past, geloof wat je wil geloven, maar toon ook wat respect voor anderen die anders denken en andere dingen geloven.
Een mening brengen kan ook op een andere manier, mensen luisteren eerder en beter als ze het idee hebben dat er ook naar hun geluisterd wordt.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 00:55

Je moet helemaal niet naar mij luisteren. Je moet voor jezelf uitzoeken en weten wat je wilt geloven of doen of niet doen.

Ik geloof niet dat jij de mazelen hebt gehad. Jouw symptomen lijken veel meer op die van de zesde ziekte. Een soort herpes infectie. Ook erg besmettelijk. De mazelen wordt vaak tout gediagnostiseerd. Dat stond vroeger zelfs al aangegeven op de bmr oproepkaarten waarin werd opgeroepen ook te vaccineren wanneer men al mazelen had gehad, juist daarom. Ik heb hier mijn kaart nog liggen waar dat op staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 01:25

Manda schreef:
Erg vervelend dat je dochter die ziekte heeft, natuurlijk ligt dat voor de volle 100% aan de BMR vaccinatie, ik geloof daar niet in, maar als jij daarin geloofd moet je vooral handelen naar wat jij denkt. Het mooie van internet is dat er altijd wel wat te vinden is wat in je straatje past, geloof wat je wil geloven, maar toon ook wat respect voor anderen die anders denken en andere dingen geloven.
Een mening brengen kan ook op een andere manier, mensen luisteren eerder en beter als ze het idee hebben dat er ook naar hun geluisterd wordt.....

Geloof je ook niet in bijsluiters ? Denk je dat ze daar ook allerlei onzin in zetten zoals enge bijwerkingen die eigenlijk helemaal niet door zo'n vaccin op te lopen zijn maar toch maar wel in de bijsluiter zijn gezet ?

Hier een bewijs dat de MMR-vaxpro hetzelfde is als de MMR -II ( wat het rivm keihard ontkent en dus keihard over liegt, maar het is wel het rivm dus misschien geloof je hun leugens liever dan de vervelende harde waarheid )

Biological: Merck & Co., Inc.'s M-M-R®II (also called M-M-R Vax Pro®), combined measles-mumps-rubella virus vaccine

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02184572

Bijsluiter MMR-II en dus ook de bijsluiter van de MMR-vaxpro aangezien dat hetzelfde vaccin is.

http://www.merck.com/product/usa/pi_cir ... _ii_pi.pdf

Pagina 7
Endocrine System
Diabetes mellitus.

Nu kun je natuurlijk geloven dat ze die bijwerkingen er alleen in hebben gezet om het papier op te vullen en je bij de sobere Nederlandse bijsluiter houden waar deze bijwerkingen niet in hoeven te staan. En je kunt ook de uitspraak van het rivm geloven dat het 2 verschillende vaccins zijn ( vraag het ze maar eens op de Facebook van het RVP!) en dat die bijsluiter niet van toepassing is op het MMR-vaxpro vaccin dat hier wordt gegeven.
Wanneer je dit vraagt zul je zien dat ze liegen. Als jij in leugens wilt geloven.... Mij best :)

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 03:20

Anoniem schreef:
Ik heb zelf ook de mazelen gehad en ik kan het me niet eens herinneren. Ik moest er via titerbepaling achter komen.

Dat is natuurlijk heel fijn voor je. Ik heb de mazelen óók gehad, en ben bijna aan de complicaties gestorven. Zonder antibiotica was ik het hoekje om gegaan.
Anecdotes, je hebt er weinig aan als argument in dergelijke discussies.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 08:37

Het is zo zinloos met jou te discussiëren repelsteel. Het lijkt wel of je een kronkel in je hoofd hebt zitten die maar star en boos naar 1 kant blijft kijken en geen enkel oog heeft voor anders denkenden om je heen.

Nu beweren dat de mazelen bij mij fout gediagnosticeerd was en met dingen komen wat het dan wel was. Jij bent echt veel erger van het pad dan ik al dacht. Wie denk jij dat je bent om dit soort uitspraken te doen? Denk je nou echt dat ik of andere mensen denken verrek die repelsteel heeft gelijk, die heeft geen mazelen gehad, en ook heel het dorp is destijds inderdaad fout gediagnosticeerd, want repelsteel leest het verhaal en legt er wat andere ziektes naast en heeft de juiste ziekte gevonden, laat me niet lachen.....verbazend dat je jezelf nog serieus kan nemen.....
Heel typerend om te lezen dat zodra iets niet in je straatje past je er gauw een draai aan probeerd te geven door te beweren dat een ander het mis heeft door met allerlei onzinnige 'bewijzen' te komen, blijf jij maar mooi in je eigen denkbeeldige enigszins paranoïde theorieën geloven. Als er nu iemand is die ik absoluut niet serieus kan nemen ben jij het wel.
En dat terwijl ik zeker nieuwsgierig en geïnteresseerd ben naar de beweegredenen van het niet vaccineren..... juist omdat ik de allerliefste moeder van de wereld heb en zei echt echt het allerbeste met mij voorhad en heeft, dus dat ze mij toen niet liet vaccineren daar moet ze wel goed overna gedacht hebben en goede onderbouwde redenen voor hebben gehad.
Laatst bijgewerkt door Manda op 01-02-15 08:47, in het totaal 1 keer bewerkt

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 08:43

Anoniem schreef:
Ik geloof niet dat jij de mazelen hebt gehad. Jouw symptomen lijken veel meer op die van de zesde ziekte. Een soort herpes infectie. Ook erg besmettelijk. De mazelen wordt vaak tout gediagnostiseerd. Dat stond vroeger zelfs al aangegeven op de bmr oproepkaarten waarin werd opgeroepen ook te vaccineren wanneer men al mazelen had gehad, juist daarom. Ik heb hier mijn kaart nog liggen waar dat op staat.

Je wilt toch niet serieus het ziekteverloop dat Manda beschrijft op de zesde ziekte gaann afschrijven, mag ik hopen? Want zo verloopt de zesde ziekte niet hoor. Vrij veel kinderen op het kdv waar ik werk, krijgen de vijfde of zesde ziekte en daar zijn ze niet zo ziek van dat ze maanden moeten opknappen en dat ze lichtgevoelig zijn of dat ze er alles uitgooien.

Ik vind het nogal een uitspraak dat Manda volgens jou geen mazelen heeft gehad, maar waarschijnlijk de zesde ziekte. Dat raakt kant noch wal.

Mijn kinderen zijn bewust beide gevaccineerd, ik sta daar nog altijd volkomen achter. De (sarcastische bedoelde?) paniek verhalen doen me dan ook niets.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 11:23

Manda schreef:
Nu beweren dat de mazelen bij mij fout gediagnosticeerd was en met dingen komen wat het dan wel was. Jij bent echt veel erger van het pad dan ik al dacht. Wie denk jij dat je bent om dit soort uitspraken te doen?

Kijk dat dacht ik wel :D
Dit gaat het hele topic al zo.
Maar wie ben jij dat jij wel zulke uitspraken mag doen.
Jij bent net zo erg als ik alleen heb je het van jezelf niet eens door.

Manda schreef:
Erg vervelend dat je dochter die ziekte heeft, natuurlijk ligt dat voor de volle 100% aan de BMR vaccinatie, ik geloof daar niet in, maar als jij daarin geloofd moet je vooral handelen naar wat jij denkt.

voor degenen die wel vaccineren. ... Gezien waar dat onderzoek over gaat ?

https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT02184572

Je kunt je kind nog opgeven wanneer deze gezond is en tussen de 12 en 15 maanden oud.
Je zou toch denken dat ze al voldoende gegevens hebben over de werking en veiligheid van de betreffende vaccins om een vergelijking te maken. Nog mensen die hun kind als proefkonijn willen opgeven ??
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-15 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-15 11:44

Die doden in Syrie kloppen inderdaad alleen zijn er vermoedens dat deze vaccins met cyanide vergiftigd waren.
In een land waar expres aan de lopende band kinderen vermoord worden die in ziekenhuizen liggen of als levend schild gebruikt worden is dat vermoeden misschien niet zo raar.