Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miepie77 schreef:ze is herkend door mn paardentandarts en die heeft inmiddels contact met de politie gehad, waarschijnlijk word er vanavond nog op uitgerukt om diegene op te halen
Nientsje schreef:44Myrthe44 schreef:Jammer genoeg heb ik het filmpje op facebook bekeken en voel me nu al de hele avond naar.
Hoe kán iemand dit een weerloos dier aandoen? Ik snap het echt niet.
Ik wou dat ik dat beestje kon ophalen en bij mij neerzetten, dan zou hij voor de rest van z'n leven als een prins behandeld worden.
En die vrouw weegt trouwens echt geen 50 kilo. Eerder 100.
Was ook het eerste wat ik dacht.. geef die pony maar aan mij mee zodst hij kan gaan genieten van een fijn en liefdevol leventje... die andere ponys mogen er ook wel bij... als ik die mogelijkheid had gehad zou ik ze meteen overkopen.. (wantja zomaar halen is stelen en dat mag ook niet..)
Miepie77 schreef:ze is herkend door mn paardentandarts en die heeft inmiddels contact met de politie gehad, waarschijnlijk word er vanavond nog op uitgerukt om diegene op te halen
IZEP schreef:Ik weet niet meer waar ik het heb gelezen maar ik heb ergens gelezen dat de pony's in Schoorl zouden staan. Geen idee of dat de huidige plek is.
_Saar schreef:![]()
Weet iemand of er al andere betrokkenen gevonden zijn? Ik zag op geen stijl dat de webdesigner en zijn (zwangere!) vrouw ook bedreigd worden, zij hebben er echter echt niets mee te maken schijnt. Ik vind dat toch wel schokkend en daarom vind ik het goed dat hier op bokt geen gegevens oid bekent gemaakt mogen worden.
_Saar schreef:![]()
Weet iemand of er al andere betrokkenen gevonden zijn? Ik zag op geen stijl dat de webdesigner en zijn (zwangere!) vrouw ook bedreigd worden, zij hebben er echter echt niets mee te maken schijnt. Ik vind dat toch wel schokkend en daarom vind ik het goed dat hier op bokt geen gegevens oid bekent gemaakt mogen worden.
8nnemiek schreef:Ik ben inderdaad ook benieuwd of de identiteit van de vrouw en de andere cameraman al bekend zijn. Ik las wel op Geenstijl dat mensen het meisje van het andere filmpje hebben herkend en dat ze haar Facebook pagina al geblokkeerd had. Alleen is het lastige van de meeste meisjes dat ze waarschijnlijk niet wisten waar ze aan begonnen toen ze zich als model aanmeldde. En dan is het natuurlijk lastig om nee te zeggen als zo'n viespeuk je zegt op de pony te stappen. Dus als ze die meisjes niet oppakken, dat vind ik nog niet zo erg.. als die kerel maar een flinke celstraf krijgt, en die dikke uit t eerste filmpje..
Het stuk tekst van Geenstijl vind ik briljant trouwens![]()
Die stemherkenning ook, dat is toch behoorlijk duidelijk!
8nnemiek schreef:Ik ben inderdaad ook benieuwd of de identiteit van de vrouw en de andere cameraman al bekend zijn. Ik las wel op Geenstijl dat mensen het meisje van het andere filmpje hebben herkend en dat ze haar Facebook pagina al geblokkeerd had. Alleen is het lastige van de meeste meisjes dat ze waarschijnlijk niet wisten waar ze aan begonnen toen ze zich als model aanmeldde. En dan is het natuurlijk lastig om nee te zeggen als zo'n viespeuk je zegt op de pony te stappen. Dus als ze die meisjes niet oppakken, dat vind ik nog niet zo erg.. als die kerel maar een flinke celstraf krijgt, en die dikke uit t eerste filmpje..
Het stuk tekst van Geenstijl vind ik briljant trouwens![]()
Die stemherkenning ook, dat is toch behoorlijk duidelijk!