Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxx schreef:Wanneer dat keiharde feiten zouden zijn zouden ze in de gevangenis zitten, dat zijn meningen waar jij het over hebt
luxx schreef:Ik ben team McCann, maar ik snap dat er een mogelijkheid is dat de (in mijn ogen gekkies) gelijk hebben, want tja, er is nergens bewijs voor, maar stel nou dat ik team gekkie was, zou ik toch een marge houden voor het geval dat ik geen gelijk heb, al is je marge maar 1%,alleen al voor die ene procent dat je je vergist zou je toch, als je een hart in je flikker hebt tenminste, maar beter je snavel houden ? Alleen de dader weet echt wat er gebeurt is, we hopen allemaal dat die tegen de lamp loopt maar laten we tot die tijd nou iig niet onnodig lijden toevoegen aan de hel die deze mensen doormaken
[ [url=m/jded3U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lusitana schreef:Ik neem geen enkele UK bron serieus. Als Interpol iets gaat vrijgeven, ben ik pas van plan om het te gaan lezen.
Ze proberen gewoon dingen te linken. Er is geen enkel bewijs, nooit geweest, dat Maddie uit het apartement is gehaald door een vreemde.
Dus als ze al in de handen van een vreemde zou zijn gekomen, hebben de ouders daar een rol in gehad.
Cinderella schreef:Nou, als we het dan over gekkies hebben, vind ik jouw post een typische gekkies post!
Een hart in je flikker hebben, je snavel houden..
luxx schreef:Ik ben team McCann, maar ik snap dat er een mogelijkheid is dat de (in mijn ogen gekkies) gelijk hebben, want tja, er is nergens bewijs voor, maar stel nou dat ik team gekkie was, zou ik toch een marge houden voor het geval dat ik geen gelijk heb, al is je marge maar 1%,alleen al voor die ene procent dat je je vergist zou je toch, als je een hart in je flikker hebt tenminste, maar beter je snavel houden ? Alleen de dader weet echt wat er gebeurt is, we hopen allemaal dat die tegen de lamp loopt maar laten we tot die tijd nou iig niet onnodig lijden toevoegen aan de hel die deze mensen doormaken
enjoy86 schreef:luxx schreef:Ik ben team McCann, maar ik snap dat er een mogelijkheid is dat de (in mijn ogen gekkies) gelijk hebben, want tja, er is nergens bewijs voor, maar stel nou dat ik team gekkie was, zou ik toch een marge houden voor het geval dat ik geen gelijk heb, al is je marge maar 1%,alleen al voor die ene procent dat je je vergist zou je toch, als je een hart in je flikker hebt tenminste, maar beter je snavel houden ? Alleen de dader weet echt wat er gebeurt is, we hopen allemaal dat die tegen de lamp loopt maar laten we tot die tijd nou iig niet onnodig lijden toevoegen aan de hel die deze mensen doormaken
Sow, wat een veroordelende post!
Zo respectloos heb ik de "gekkies" zoals jij ze noemt ,niet in posts naar "team McCann" gehoord.
Ieder mag zijn mening hebben en om de mensen (waaronder ik) die twijfelen aan de betrokkenheid van de ouders neer te zetten als gekkies vind ik niet heel netjes... feit blijft dat ze hele vreemde keuzes gemaakt hebben, die McCanns waardoor veel mensen, m.i. terecht, argwaan hebben.
Laten we hopen dat de waarheid aan het licht komt.
Daphara schreef:Babootje schreef:Als de Duitse verdachte het heeft gedaan kan hij ook vertellen waar ze te vinden is.
Als hij gaat praten, hij zit al vast, maar hij heeft 13 jaar lang al zijn mond gehouden, hij wordt er niet beter van door nu te gaan praten.
Daphara schreef:Er is toch wel echt een verschil aan “twijfelen aan de betrokkenheid van” en de stellige beweringen van sommige hier dat de ouders direct verantwoordelijk zijn voor de verdwijning (dood, eventueel seksueel misbruik, etc.).
ThreeFingers schreef:We zijn er geen van allen bij geweest, dus gewoon maar Beschuldigingen, rond bazuinen, en met de vinger wijzen, omdat we onder invloed staan wat de media je voert..is fout.
We weten (nog) niet de dader is.
Babootje schreef:Daphara schreef:Er is toch wel echt een verschil aan “twijfelen aan de betrokkenheid van” en de stellige beweringen van sommige hier dat de ouders direct verantwoordelijk zijn voor de verdwijning (dood, eventueel seksueel misbruik, etc.).
Als je dossiers goed leest is er ontzettend veel bewijs, alleen het directe bewijs compleet DNA is er niet. Maar er zouden echt velen de bak indraaien alleen al op basis van een dergelijke hoeveelheid circumstantial evidence. Sterker nog, ze zouden uberhaupt in de bak zijn beland als ze geen McCann hadden geheten want de straffen voor verwaarlozing zijn pittig in de UK. Maar dat terzijde.
Ik kan me herinneren dat deze man ook in de dossiers van de Portugese politie zit maar dat onderzoek toen op niets is uitgelopen. Hij was niet de enige inbreker die daar heeft rondgelopen.
De berovings- en verkrachtingszaak waarvoor hij nu vastzit is op een 72-jarige vrouw. Een absoluut verknipte figuur.
luxx schreef:Heb je daar een link van Babootje? Ben bang dat dit appels met peren vergelijken is maar misschien vergis ik me daarin
luxx schreef:Maar dit is blijkbaar een ding wat vaker gebeurt, pas een ijzingwekkende documentaire gezien op Netflix, l'affaire Gregory, dader is niet gepakt en ook daar zijn de ouders op zeker moment als verdachte aangehouden, man is uiteindelijk echt mal geworden.
Cayenne schreef:Lusitana schreef:Ik neem geen enkele UK bron serieus. Als Interpol iets gaat vrijgeven, ben ik pas van plan om het te gaan lezen.
Ze proberen gewoon dingen te linken. Er is geen enkel bewijs, nooit geweest, dat Maddie uit het apartement is gehaald door een vreemde.
Dus als ze al in de handen van een vreemde zou zijn gekomen, hebben de ouders daar een rol in gehad.
Dat je geen enkele UK bron serieus neemt is natuurlijk eigen keus, maar breng de rest dan niet als feit tenzij je inside information hebt over deze zaak.
Ook jij weet onvoldoende over deze zaak om de ouders te kunnen veroordelen.