Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olikea schreef:Hoe is het eigenlijk met jullie allemaal.. Ik heb nog steeds last van de naweeen..
Met onweer en harde wind ben ik echt bang.. hartkloppingen, zweten, onrust..
Wordt nog wat deze winter.
Citaat:Ben ook blij dat het volgend jaar weer door gaat. Ik hoop op de Fu Fighters...maar Soundgarden heeft een nieuw album....wie weet.
Olikea schreef:Hoe is het eigenlijk met jullie allemaal.. Ik heb nog steeds last van de naweeen..
Met onweer en harde wind ben ik echt bang.. hartkloppingen, zweten, onrust..
Wordt nog wat deze winter.
Duhelo schreef:ik vind de teruggaven van bons ook allesbehalve goed hoor.
mijn ticket was geboekt voor 1 bepaalde artiest (Eminem)als hij niet kwam zou ik nooit naar pp willen gaan, en ben dat ook niet van plan.
Daarnaast verbruik ik op een festival zeker geen 75 euro aan eten en drinken (zeker de eendaagse niet)
op tomorrowland bv waren we voor 3 dgn 100 euro kwijt voor met twee, dus reken maar es uit.
dwz dat ik dus een nieuw ticket moet kopen aan 75 euro + voor 75 euro moet kunnen opeten en drinken?
pfff, tickets verkopen zal ook geen optie zijn, want iedereen zal dt willen doen!
een betere oplossing? ons geld terug OF een nieuw toegangsticket voor volgend jaar, deze kunnen we nog makkelijker doorverkopen (of we zijn dan niet verplicht om voor 75 euro op te eten en drinken ...)