Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veulen84 schreef:Ik ben niet voor kernenergie integendeel zelfs. Als je kijkt naar de schade die toegebracht is in bv Mayak en Tjernobyl... (Overigens ben ik bij de laatste een paar maanden terug geweest, het is er echt prachtig.)
Ik ben erg voor zonnepanelen, windmolens en dergelijk. Maar denk dat ook dat in japan niks uitmaakt.
Blanket schreef:Veulen84 schreef:Ik ben niet voor kernenergie integendeel zelfs. Als je kijkt naar de schade die toegebracht is in bv Mayak en Tjernobyl... (Overigens ben ik bij de laatste een paar maanden terug geweest, het is er echt prachtig.)
Ik ben erg voor zonnepanelen, windmolens en dergelijk. Maar denk dat ook dat in japan niks uitmaakt.
Zonne- en windenergie zijn nog niet voldoende ontwikkeld om onze enorm grote energiebehoefte op te vangen. Momenteel zijn kernreactors de enige "milieuvriendelijke" oplossing.
Veulen84 schreef:Ik ben niet voor kernenergie integendeel zelfs. Als je kijkt naar de schade die toegebracht is in bv Mayak en Tjernobyl... (Overigens ben ik bij de laatste een paar maanden terug geweest, het is er echt prachtig.)
xXutopiaXx schreef:Ik denk ook zeker dat er veel meer aan de hand is dan dat ze vrijgeven.
Maar gebeurd dat niet overal tegenwoordig inderdaad? Bij elke ramp is het eerste bericht wat naar buiten komt, geen reden tot paniek, we hebben alles onder controle, het valt allemaal wel mee enz.
Wat imo onmogelijk het geval kan zijn. Maar helaas zullen we het waarschijnlijk nooit zeker weten, want dat wordt allemaal in de doofpot gestopt en zal nooit uitkomen.
sjorsie schreef:xXutopiaXx schreef:Ik denk ook zeker dat er veel meer aan de hand is dan dat ze vrijgeven.
Maar gebeurd dat niet overal tegenwoordig inderdaad? Bij elke ramp is het eerste bericht wat naar buiten komt, geen reden tot paniek, we hebben alles onder controle, het valt allemaal wel mee enz.
Wat imo onmogelijk het geval kan zijn. Maar helaas zullen we het waarschijnlijk nooit zeker weten, want dat wordt allemaal in de doofpot gestopt en zal nooit uitkomen.
FlyAway schreef:M`n post was ook niet aanvallend bedoeld hoor, meer een algemene opmerking. Eerlijk gezegd had ik niet echt iets tégen kernenergie. Tot nu dus
KoudbloedKim schreef:Ergste crisis sinds de tweede wereldoorlog, zeggen ze net.