Gelukkig schijnt de zon hier weer, want ik dacht 'goh, echt een dag om 40 te worden vandaag, hahaha, met die nare regen!!!'

Ik was in mijn werkperiode (die 15 jaar heeft geduurd) al druk met van alles en iedereen en ben dat nu als 95% thuismoeder ook. Alleen kan ik het nu iets beter bijhouden met vrienden, dan destijds met mijn baan erbij. Al hoewel..... ik vind het nu ook wel eens moeilijk, want ik kom tijd te kort en ik ben ook iemand die tijd voor zichzelf nodig heeft 's avonds. Om even mijn ding te doen, te chillen of te studeren. Want daar heb ik overdag dan weer geen tijd voor.
Het ligt echt aan jezelf hoe je je leven invult. Daar kan een baan, een sport of een hobby prima bij helpen, natuurlijk, maar sommige mensen leggen van nature al heel makkelijk contact. Zo eentje ben ik dus

Op stal heb ik ook mijn vriendinnen, die ik soms vaker prive zie dan bij de paarden. Ik zie hier in dit topic veel meer mensen die het thuis zijn en een sociaal leven prima kunnen combineren, hoor, dus ik ben echt de enige niet (en dat zie ik ook om me heen, want er zijn in ons dorp best veel thuisblijfmoeders of moeders met een klein baantje ernaast).