Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FaberSmid schreef:U kunt de geschiedenis, verval terug en de tijd en zo herhaling van de geschiedenis niet ontkennen. En zo ook niet de groeperingen van toen, nu en de zogenaamde nieuwe.
Ook niet door alles de verdaaien en zelds om te draaien. Alleen al uw schrijven over de verklaring van de bescherming door groeperingen zegt werkelijk waar alles.
jameyskatje schreef:@janesmith. met jou valt simpelweg niet te discusieren volgens mij, ookal probeer ik het steeds weer. je verdraaid al voor de zoveelste keer mijn woorden, gaat niet in op de essentie van het verhaal en blijft in de aanvalmodus. ik vraag je zelfs om begrip, ik schets een situatie waarvan ik weet dat die voor jou persoonlijk anders is.. maar anders is toch niet gelijk slecht? ik vraag om jou inlevingsvermogen naar anderen toe. ik spreek over keuzes, opties en voorkeuren... en waar kom jij mee? moslims doen dit verkeerd en dat verkeerd, artsen worden gediscrimineerd, seksuele verlangens, hoe superieur jij je voelt omdat jij wél een mannelijke gyn hebt en in je bikini over het strand huppelt etc etc. kan je niet gewoon zeggen "goh dan zat ik er gedeeltelijk naast, ik wist niet dat de islam onderwees dat leven altijd voor dood ging en dat nood de wetten breekt. ik wist niet dat de islam zo vrij was in het gebruik van medicijnen. dat is heel positief. maar..... "
faye schreef:Toen ik moest bevallen lag er ook een moslima. Helaas alleen een mannelijke gyneacoloog die dienst had. Wat een stennis is er toen geschopt omdat de echtgenoot een vrouwelijke arts eiste. Belachelijk! En daar moet echt een einde aan komen.
jameyskatje schreef:islamisering!
ik ben voor.
niet in de zin van : islam gaat nederland overnemen en alle nederlanders moeten moslim worden. (laat me leven alsjeblieft)
voor in de zin van; alle moslims die er nu zjin. dus de jongeren die op straat hangen maar ook de oudere analfabeten uit bergen en fabrieken. terug naar de moskee.leren over hun geloof. serieuzer en praktiserender worden. dat zou heeeeeeeeeeeeel veel, dan niet alle, problemen oplossen die we nu hebben met de moslims. (en daar zit nog een ander probleem. de straatmarokkanen worden ook als moslims gezien..)
Heino schreef:Nicolletje schreef:Toch kan zij niet begrijpen dat er mensen zijn die het bestaan van 'groepen mensen die dingen willen doorduwen' in Nederland gewoonweg ontkennen!
Maar wie doen dat dan?
Waves schreef:Dat geweld in ziekenhuizen of waar dan ook direct de kop in moet worden gedrukt vind ik ook. Daar is ook gewoon de wet voor die er al is... In dat geval in het ziekenhuis stond de politie echter een beetje onbenullig toe te kijken. Misschien moeten ze eerder wat gaan doen aan de opleidingen van de politie in plaats van theoretische discussies voeren over principes die er al lang zijn.
Het zit hem eerder in de handhaving omdat politiemensen tegenwoordig blijkbaar geen pit meer in hun lijf hebben.
Nicolletje schreef:Islamisering is inderdaad de beste oplossing om de hele wereld koest te houden. Jammer genoeg voel ik me daar niet zo prettig bij want er zitten veel nadelen aan en die ken jij ook (er komt dan eigenlijk een moslimrechtsstaat in Nederland die opereert buiten de democratische staat)
Nicolletje schreef:Nicolletje schreef:Islamisering is inderdaad de beste oplossing om de hele wereld koest te houden. Jammer genoeg voel ik me daar niet zo prettig bij want er zitten veel nadelen aan en die ken jij ook (er komt dan eigenlijk een moslimrechtsstaat in Nederland die opereert buiten de democratische staat)
Er is nog een heel klein nadeeltje dat ik nog niet genoemd heb.
Zodra wij Islamiseren maken wij onze democratie tot onmiddellijk doelwit voor de Moslimlanden om onze democratie geheel aan te vallen en de koop in te drukken.
Eigenlijk kan Nederland wel inpakken dan.
Nehniet de beste oplossing lijkt mij.
Nicolletje schreef:Sarabande, ik leef mijn leven prima hoor, maar ik steek mijn kop niet in het zand zoals sommige mensen hier.
Nicolletje schreef:maar ik steek mijn kop niet in het zand zoals sommige mensen hier.
jameyskatje schreef:dus komen we bij de conclussie die ik al maanden geleden heb gemaakt.
islamisering!
ik ben voor.
niet in de zin van : islam gaat nederland overnemen en alle nederlanders moeten moslim worden. (laat me leven alsjeblieft)
voor in de zin van; alle moslims die er nu zjin. dus de jongeren die op straat hangen maar ook de oudere analfabeten uit bergen en fabrieken. terug naar de moskee.leren over hun geloof. serieuzer en praktiserender worden. dat zou heeeeeeeeeeeeel veel, dan niet alle, problemen oplossen die we nu hebben met de moslims. (en daar zit nog een ander probleem. de straatmarokkanen worden ook als moslims gezien..)
Nicolletje schreef:Ik geef dus gewoon heel netjes antwoord waarom mij dat geen goed idee lijkt.
sarabande schreef:Ondanks dat dit topic de titel heeft waarom voelen PVVers zich zo aangevallen, zie ik alleen maar de Islam, de PVDA en nog wat niet ter zake doende organen, personen en instanties aangevallen worden.