FaberSmid schreef:Gaat alleen over wilders en zijn pvv, lees genoeg anderen namen?
Ja "lees" genoeg andere namen,maar er is weinig tot geen discussie over.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sarabande schreef:janesmith schreef:Maar je hebt ook duidelijk laten weten dat je geen PVV stemmer bent. Dan is het ook zeer logisch dat je niet de PVV-stemmers-behandeling krijgt.
Achhhh een Wilders leerling, alles mogen zeggen, maar niet kunnen incasseren
Teddy321 schreef:Dat is pertinent niet waar!! Ik ben vanaf begin pro-Wilders geweest en heb dit ook duidelijk laten blijken. Ik ben nooit aangevallen en belaagd, slechts met respect behandeld in , idd, felle discussies.
Teddy321 schreef:ik ben absoluut geen voorstander van Wilders!!
gohya schreef:En wéér gaat het alleen over de PVV en Wilders.
Jammer.
Ik moet zeggen dat ik als PVV stemmer me niet aangevallen voel.
Vele in dit topic zijn het niet met me eens,prima dat mag toch.
Maar ik zeg dan ook niet dat álles van Wilders Ja en Amen is.
Denk dat dát het verschil maakt?dat ik andere ook hun gelijk geef?Dat niet alleen ik in álles gelijk heb over de PVV?
sarabande schreef:Je kan natuurlijk ook gewoon reageren op mijn post over de formatie
Citaat:Dat is dezelfde Teddy die op 25-02-10 om 15:49 uur in het topic '2e kamer verkiezingen 2010 - Op wie ga jij stemmen?' de volgende quote schreef?Teddy321 schreef:ik ben absoluut geen voorstander van Wilders!!
Of is hier ook weer een of andere logische, wat-krom-is-rechtpratende verklaring voor?
gohya schreef:@Teddy321
Uh sorry hoor,maar zo word er af en toe wel om gegaan in deze discussie.
En om dan te gaan temmen?sorry vind ik heel flauw.
Het gaat er hard aan toe soms in dit topic,dat weet je als je eraan meedoet.Toch?
[/quote]Teddy321 schreef:Ik koppel partij en partijleider dan ook los. En indien hier geroepen gaat worden dat ik lieg, denk ik te gaan temmen. Ik zie je excuses dan ook graag tegemoet. Zo ga je niet met elkaar om in een discussieforum, of geef ik teveel tegengas?
Teddy321 schreef:ik ben absoluut geen voorstander van Wilders!!
Teddy321 schreef:Dat is pertinent niet waar!! Ik ben vanaf begin pro-Wilders geweest en heb dit ook duidelijk laten blijken. Ik ben nooit aangevallen en belaagd, slechts met respect behandeld in , idd, felle discussies.
Alane schreef:en wederom: gelijk hebben of gelijk krijgen...
is zo jammer van een discussie..... JaneSmith.. zo jammer.
@JaneSmith: een mening of standpunt kan veranderen/wijzigen. Ik, maar ook vele anderen, hebben ooit iets geschreven of gezegd en wat ze nu met geheel andere ogen bekijken. Of zelf niet meer achter staan.
Is niets mis mee.
Alane schreef:en wederom: gelijk hebben of gelijk krijgen...
@JaneSmith: een mening of standpunt kan veranderen/wijzigen. Ik, maar ook vele anderen, hebben ooit iets geschreven of gezegd en wat ze nu met geheel andere ogen bekijken. Of zelf niet meer achter staan.
Is niets mis mee.
Teddy321 schreef:Ik ben vanaf begin pro-Wilders geweest
gohya schreef:@Teddy321
Uh sorry hoor,maar zo word er af en toe wel om gegaan in deze discussie.
En om dan te gaan temmen?sorry vind ik heel flauw.
Het gaat er hard aan toe soms in dit topic,dat weet je als je eraan meedoet.Toch?

Rebeccatjuh schreef:Maar als je iets daadwerkelijk gezegd hebt moet je niet verwachten dat de ander excuus aan zal bieden.
Ieder is nog steeds verantwoordelijk voor zijn eigen woorden.
janesmith schreef:Alane schreef:en wederom: gelijk hebben of gelijk krijgen...
Is niets mis mee.
Hier is geen sprake van een verandering van mening.Teddy321 schreef:Ik ben vanaf begin pro-Wilders geweest