Splinter schreef:de kerk die gesloten is en er komt een moskee voor in de plaats,
vind ik zeer ingrijpend in de cultuur....
Dat gaat er bij mij ook niet in nee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Wie heeft er nu daadwerkelijk al iets van "verlies van de Nederlandse cultuur" gemerkt? Wat hebben wij van onze cultuur moeten inleveren. En nu niet komen met dat je wordt nageroepen op straat, maar concrete voorbeelden over aanpassingen in onze cultuur.
gvmf schreef:Denk jij nou WERKELIJK dat dat nog niet wordt gedaan?!?!??! Je wil niet weten wat voor trajecten die mensen moeten doorgaan en herhaalde keren, om de zoveel jaar weer. En dan zit er zo'n jopie die alles aan kan en die wil even beslissen dat jij wel kan gaan werken.
Geloof me ik maak het van dicht bij mee dat sommige mensen aan de buitenkant doe lijken dat ze prima kunnen werken maar van binnen het ABSOLUUT NIET kunnen!
Pas op met wat je zegt, voordat je er zelf mee te maken krijgt.
chevax schreef:Wie heeft er nu daadwerkelijk al iets van "verlies van de Nederlandse cultuur" gemerkt? Wat hebben wij van onze cultuur moeten inleveren. En nu niet komen met dat je wordt nageroepen op straat, maar concrete voorbeelden over aanpassingen in onze cultuur.
superwoman schreef:chevax schreef:Wie heeft er nu daadwerkelijk al iets van "verlies van de Nederlandse cultuur" gemerkt? Wat hebben wij van onze cultuur moeten inleveren. En nu niet komen met dat je wordt nageroepen op straat, maar concrete voorbeelden over aanpassingen in onze cultuur.
1) Buurten waar je als Oer-Nederlander in de mindeheid bent....
Specials schreef:Ja ik ben echt heel bang dat ik dr ook mee te maken krijg, Want ik wil werken en ik kan werken dus ik ga dr vast mee te maken krijgen
ChristinaGW schreef:Ik moet er bijna van huilen, dat Nederland zo rechts stemt. Die lui gaan gewoon het hele milieu vergeten met hun 'harde' maatregelen.
De maatregelen die ze gaan nemen gaan over de hoofden van 'de onschuldigen' heen: allochtonen en asielzoekers die wel hun best doen, mensen die een uitkering hebben die wel willen werken. Iedereen zit elkaar gewoon op te stoken, ooh we moeten iets anders, we stemmen allemaal op Wilders, want dan wordt het beter! Die PVV ligt over een paar maanden op z'n gat.
LADPR schreef:Specials schreef:Want ik wil werken en ik kan werken dus ik ga dr vast mee te maken krijgen
En dat is gevaarlijk om te zeggen. Het kan zomaar gebeuren dat je van de een op andere dag niet meer kan werken.
LADPR schreef:FOG schreef:@ krumel.. Een of andere enge pvv stemmer uit NL bijvoorbeeld :p
Kijk en dat vind ik dan wel weer een stomme opmerking
chevax schreef:@superwoman: wat heeft dat met onze cultuur te maken?
ChristinaGW schreef:Ik moet er bijna van huilen, dat Nederland zo rechts stemt. Die lui gaan gewoon het hele milieu vergeten met hun 'harde' maatregelen.
De maatregelen die ze gaan nemen gaan over de hoofden van 'de onschuldigen' heen: allochtonen en asielzoekers die wel hun best doen, mensen die een uitkering hebben die wel willen werken. Iedereen zit elkaar gewoon op te stoken, ooh we moeten iets anders, we stemmen allemaal op Wilders, want dan wordt het beter! Die PVV ligt over een paar maanden op z'n gat.