Denk dat ons peru beeld misschien harder is dan de werkelijkheid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:'Maar we zien niet de videobeelden tussen de tijd dat Joran de kamer verlaat en dat het meisje gevonde wordt. Wie zegt er dat ze zelf nog uit de kamer is geweest en daarna weer terug met een andere man? Of niet de kamer is uitgeweest, maar iemand anders in de kamer is geweest? Dat is wel het crusiale punt en als dat sluitend is,dan heb je pas sluitend bewijs....
Zonnetje81 schreef:russel schreef:'Maar we zien niet de videobeelden tussen de tijd dat Joran de kamer verlaat en dat het meisje gevonde wordt. Wie zegt er dat ze zelf nog uit de kamer is geweest en daarna weer terug met een andere man? Of niet de kamer is uitgeweest, maar iemand anders in de kamer is geweest? Dat is wel het crusiale punt en als dat sluitend is,dan heb je pas sluitend bewijs....
Ja dat dacht ik dus ook al! En via ramen/balkon kan er ook nog iets gebeuren he.
ThePast03 schreef:russel schreef:'Maar we zien niet de videobeelden tussen de tijd dat Joran de kamer verlaat en dat het meisje gevonde wordt. Wie zegt er dat ze zelf nog uit de kamer is geweest en daarna weer terug met een andere man? Of niet de kamer is uitgeweest, maar iemand anders in de kamer is geweest? Dat is wel het crusiale punt en als dat sluitend is,dan heb je pas sluitend bewijs....
Denk ook niet dat mensen zin hebben om 2 dagen filmbeelden te gaan zitten kijken.
Wij zien die niet, maar de politie bijvoorbeeld wel.
ThePast03 schreef:Zonnetje81 schreef:En via ramen/balkon kan er ook nog iets gebeuren he.
Het hotel schijnt aan een vrij drukke weg te staan, dat gaat best wel opvallen hoor.
En hij wordt heus niet veroordeeld op alleen de videobeelden, ze schijnen al heel wat meer en ook hardere bewijzen te hebben.
russel schreef:Zonnetje81 schreef:
Ja dat dacht ik dus ook al! En via ramen/balkon kan er ook nog iets gebeuren he.
Ja precies, vraag mij dus af hoe het proces zich gaat verlopen.... dit is kip in het bakkie dat wil de politie altijd heel erg graag.....daarom worden er hier mensen vrijgeproken met ontbreken van sluitend bewijs....
lesilla schreef:Ik had niet eens door dat het een verhoor was.
lesilla schreef:ThePast03 schreef:
Het hotel schijnt aan een vrij drukke weg te staan, dat gaat best wel opvallen hoor.
En hij wordt heus niet veroordeeld op alleen de videobeelden, ze schijnen al heel wat meer en ook hardere bewijzen te hebben.
Misschien had die niet eens een balkon of een raam die open gaat.
We weten niks over die kamer
breezy302 schreef:lesilla schreef:Ik had niet eens door dat het een verhoor was.
dat denk ik ook, heb gister die docu gezien over een Rotterdams meisje die 14 jaar in Peru moet zitten. Zo slecht ziet het er niet uit en zij miste alleen haar dochter en familie maar geen woord over rare dingen.
Zonnetje81 schreef:De kans zal wel klein zijn maar het moet eerst maar sluitend zijn dat hij het wel gedaan heeft. Ik vind het nog te dik erop liggen en te simpel dat hij die kamer ingaat haar vermoord en zo aanloopt....
ThePast03 schreef:Zonnetje81 schreef:De kans zal wel klein zijn maar het moet eerst maar sluitend zijn dat hij het wel gedaan heeft. Ik vind het nog te dik erop liggen en te simpel dat hij die kamer ingaat haar vermoord en zo aanloopt....
Bij welke veroordeling heb jij ooit weleens persoonlijk een sluitend bewijs gezien? Die zien wij als burgers nooit en je moet er altijd maar vanuit gaan dat het eerlijk gebeurd en afgaan op wat we via de pers te horen krijgen.
Je zult nooit een sluitend bewijs te zien krijgen waarvan je niet kan denken dat het wel gemanipuleerd kan zijn dus je zult altijd blijven geloven dat er een kans bestaat dat hij onschuldig veroordeeld is of er ingeluisd is.
Zelfs als Joran zal bekennen zullen een hoop mensen zeggen dat hij wel vaker iets bekend heeft wat hij later weer tegengesproken heeft.
lesilla schreef:In mijn ogen is dat verhoor denk ik een verhoor voor de media dan een officieel verhoor.
En denk dat het weinig verschil tot eerlijk proces geeft
ThePast03 schreef:Zonnetje81 schreef:Ik denk dat hij de pech heeft dat dat niet gaat gebeuren...
Dus jij gaat er bij voorbaat uit dat hij onschuldig is? En wat er ook gebeurd jij zal nooit geloven dat het eerlijk is gegaan en/of dat hij werkelijk schuldig is.
Zonnetje81 schreef:lesilla schreef:In mijn ogen is dat verhoor denk ik een verhoor voor de media dan een officieel verhoor.
En denk dat het weinig verschil tot eerlijk proces geeft
Dat zou in NL echt niet gebueren....ook niet voor de media. Net zo goed niet als die foto's die ze maken, joran 3x op en neer laten lopen voor de cameras en hij nog aangevallen wordt ook!!! Hoe laf kan je zijn tegen een geboeid persoon. Ook als verdachte moet je beschermt worden, anders kunnen ze je net zo goed meteen afschieten.