Ik heb het boek niet gelezen, maar ik wist wél dat ze gezegd zou hebben dat de gehele inhoud wel waar zou zijn.
Snap niet wat nou het hele probleem is, ze van te voren aangegeven dat bepaalde zaken gefingeerd waren en dus niet waar...Dus in mijn ogen heeft ze niet fictie en non-fictie door elkaar gehaald...Bovendien...als ik haar zo zie in tv-programma's...Het lijkt me nou echt een naïef meisje dat iedereen gelooft. Dikke kans dat ze de realiteit is kwijtgeraakt en mensen die uit zijn op een dikke portomonnee de realiteit voor haar hebben ingevuld...
Ben ik nou de enige die het een laffe streek vind van ons Peter R dat ie het gore lef heeft om een tienermoeder van 21 jaar oud, die op haar dertiende of veertiende wel seks heeft gehad met meerderjarigen? En dat deze meerderjarigen ook nog zijn veroordeeld tot seks met een minderjarige? Waarschijnlijk zijn ze niet veroordeeld tot verkrachting omdat daar te weinig bewijs voor was...Meisje is dus wel degelijk ergens een slachtoffer van..Bovendien vond ik de verwijzing naar Millie Boele ook totaal irrelevant...En ik durf mijn hand in het vuur te steken: Dit programma spekt echt wel de bankrekening van Peterrrrr...Hoe hoger de kijkcijfers, hoe beter de onderhandelingpunten voor volgend jaar...Daarnaast klopten sommige dingen echt niet..Bijvoorbeeld met die geuren..In het programma van Peterrrr werd gezegd dat mensen met trauma's nooit geuren beschrijven. Dit is niet correct.

So what, dan is het boek niet de hele waarheid. Dan zitten er een paar fouten in om het boek aantrekkelijker te maken voor het publiek. Feit is wel dat de pooiers (ik weiger de term loverboys te gebruiker) onder de aandacht zijn gekomen. En dan mag je in mijn ogen wel een boekkie als non-fictie verkopen als het fictie is...
Bovendien...Ik neem Maria zelf met een korrel zout. Ik geloof niet dat alle dingen in haar boek zijn waargebeurd. Maar dat maakt me niet boos. Het maakt me boos dat Peter R en de heer Koterink een meisje van 21 jaar met zijn tweeën kapot zit te maken en dat nu de hele overheid haar uitkotst. Daar walg ik van. Snap niet waarom andere mensen daar niet van walgen en maar een beetje boos zijn dat het boek als waarheid verkocht is. Wat maakt dat nou uit?
Nederlands heeft 16 miljoen rechters, dat blijkt wel weer...T arme kind...Vind het banketstaaf voor haar...Het boek was niet eens haar idee, maar van een hulpverlener. Moeder en uitgeverij hadden haar moeten beschermen voor zoiets...
Edit: Ohja, natuurlijk heb ik niet het hele topic doorgelezen. Geen tijd voor. Wil even mijn gal spuwen over Peterrr en Korte banketstaaf