jameyskatje schreef:dit soort onderwerpen kom ik inderdaad dagelijks tegen. maar toch moet ik zeggen dat ik 'in het echte leven' meer 'positieve' gesprekken meemaak dan negatief. natuurlijk hebben we het wel eens over kritische zaken, maar ze duren nooit zoals als hier op bokt. misschien omdat ik in het echt toch wel meevalof misschien omdat mensen met een 'negatief' zegje hun mond niet open trekken 'in het echte leven'.
het lijkt soms wel de omgekeerde wereld. op bokt krijg ik alle leuke en gezellige berichten via de pb. en al het andere krijg ik over me heen in een topic. terwijl ik op straat alleen leuke en gezellige dingen meemaak, die spontaan ontstaan. en de pittige discussies moet ik echt zelf aangaan/opzoeken.
klinkt serieus 'bekwaam debater', heb er al vaker aan gedacht om de politiek in de gaan haha.
Daar raak je wel een punt. Ik denk dat inderdaad in het echte leven minder snel zo onverbloemd voor hun mening uit durven te komen als via een forum. Dus, zoals ik al zei, een goeie sparringtraining.
Haha...heb ik ook wel, die gedachte om de politiek in te gaan. Ik zou tussen de PVV en VVD in zitten. Niet zo radicaal als Wilders, maar wel iets radicaler dan de VVD. Het is alleen raar dat ik ook sommige hele linkse standpunten heb. De hypotheekrente bijvoorbeeld, en uitkeringen en A.O.W.die hoger moeten. Dat zou de economie ten goed komen.