(persconferentie is eindelijk geweest)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Rintje is altijd mijn favoriet geweest. Die heeft het trouwens behoorlijk lang volgehouden in de topsport, zo'n 20 jaar.
LuvdaTossa schreef:Karin schreef:Rintje is altijd mijn favoriet geweest. Die heeft het trouwens behoorlijk lang volgehouden in de topsport, zo'n 20 jaar.
Rintje heeft ook eens zijn Nederlandse titel laten liggen door een foute wissel op de 10 km.
Ontzettend zonde, maar goed deze dingen kunnen gebeuren. Alleen houdt niemand ze voor mogelijk. De waarheid is dat Sven op dit moment de allerbeste is op de 10km, daar kan niemand onderuit.
Dat Kemkes blijft is voor mij geen verrassing; Sven is profesioneel genoeg om te weten dat hij hem ook heeft gebracht naar absolute hoogtepunten. De klap moet even verwerkt worden, maar ik denk dat dit voorval hem nog krachtiger gaat maken om de wereld te laten zien dat hij de beste is.
LuvdaTossa schreef:Op de Friese televisie zag ik net een interview met Sven. Hij oogt heel rustig, blijft heel nuchter en gaat er helemaal voor met de PA.
Hij zegt hier dat hij tijdens de laatste ronden zijn vriendin op de tribune zag met de handen voor haar ogen. Wat Wennemars bij de 5km al zei: Sven ziet alles en dat is ook idd zo. Het blijft zonde en ik hoop dat de PA een mooi gouden plak gaat opleveren