16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:28

Tavanta schreef:
Maar ff serieus, dit was toch de bedoeling, iederen heeft het erover en heel nederland weet nu dat PP in de playboy staat. Denk je dat er iemand geïntresseerd was geraakt als PP daar had gezeten met Yvon Jaspers als tafeldame een suf gesprek voeren hoe leuk het wel niet was de dag van de shoot, tuurlijk is Theo daar lekker recalcitrant bezig, daarom zit hij er nou net.

Er was ook voor de uitzendig al behoorlijk wat ophef over die playboy dus verkocht was die toch wel.

Wat ik van meerdere mensen hier lees is dat meneer Maassen dus inderdaad niet in staat is om een normaal gesprek te voeren en alleen maar leuk denk te zijn door shockerende opmerkingen te maken. Tjonge wat een niveau, daar heeft zelfs sbs6 nog klasse bij.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:29

Tavanta schreef:
Liezel1 schreef:
Laten we Hans teeuwen en Theo Maassen bij elkaar zetten in De Wereld Draait Door... ;)

En dan natuurlijk PP ook weer uitnodigen en misschien Connie Breukhoven zodat PP niet alleen staat :D

Die 2 zijn echt geen vriendinnen....

In dat achter de schermen filmpje (Playboy) van SBS haalt ze keihard uit naar Connie :+

Citaat:
"Kijk Connie toch slank en hier wordt wel gegeten"
wat overigens heeeeelll erg vals was van PP ~~}>

Alet74

Qua publiciteit was dit helemaal geweldig, dat klopt. Als je op Google op TM of PP zoekt, staan de eerste rijen hits er vol mee, dus wat dat betreft. Maar een schoonheidsprijs wint het wat mij betreft niet ;)

Ik kan me er niet in vinden dat een tvprogramma een bepaald risico neemt (bewust) door iemand als tafelheer of -dame te vragen; er is ook nog altijd zoiets als fatsoen en wanneer je als gast ergens aanwezig bent om samen met iemand te praten, dan vind ik dat je dat wel in acht moet blijven nemen. (in principe dan)

Taffje

Liezel1 schreef:
Nou, nee..... Connie was ook niet echt te spreken over de actie van Patricia mbt de Playboy. Paul de Leeuw misschien? :Y)

Dan ga ik liever voor Marijke Helwegen :j

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:30

Tavanta schreef:
Liezel1 schreef:
Nou, nee..... Connie was ook niet echt te spreken over de actie van Patricia mbt de Playboy. Paul de Leeuw misschien? :Y)

Dan ga ik liever voor Marijke Helwegen :j

Die is er zeker te weten voor te porren!
"Lipjes getuit en borstjes vooruit!!!"
PP heeft goed geluisterd naar Marijke....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:31

listiglistje schreef:
"Kijk Connie toch slank en hier wordt wel gegeten"
wat overigens heeeeelll erg vals was van PP ~~}>[/quote]

Jij hebt blijkbaar niet gelezen wat Connie over Patricia schreef toen bekend was dat ze in de Playboy zou verschijnen....
Ik vond het een prachtige opmerking waarbij Patricia nog heeel netjes bleef in vergelijking tot Conny.

Tallie1979

Paul de Leeuw vind het stoer van haar :D

Suzanne F.

Ik wil even wel tussendoor zeggen respect te hebben voor Miska en haar manier van reageren. De meesten kunnen een voorbeeld nemen aan haar rust en respectvol blijven tegen anderen terwijl ze flink aangevallen wordt. (vaak op rotmanieren)

Daar mag ook best bij stilgestaan worden. Een meningsverschil is niet erg en een discussie ook niet. Als men maar niet laag en op de man gaat spelen. (zoals zo mooi in het sinterklaasgedicht stond he)

Anya

Ik zou zeggen: als zij dat wil, lekker laten gaan. Prima toch.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:32

Artiesten (inclusief alle wannabe artiesten ;) ) hebben over het algemeen allemaal te grote ego's. ;)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:32

ThePast03 schreef:
Jij hebt blijkbaar niet gelezen wat Connie over Patricia schreef toen bekend was dat ze in de Playboy zou verschijnen....
Ik vond het een prachtige opmerking waarbij Patricia nog heeel netjes bleef in vergelijking tot Conny.

Ik vind het alletwee moddergooien naar elkaar beneden ieder niveau.......

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:36

Suzanne F. schreef:
Ik wil even wel tussendoor zeggen respect te hebben voor Miska en haar manier van reageren. De meesten kunnen een voorbeeld nemen aan haar rust en respectvol blijven tegen anderen terwijl ze flink aangevallen wordt. (vaak op rotmanieren)

Daar mag ook best bij stilgestaan worden. Een meningsverschil is niet erg en een discussie ook niet. Als men maar niet laag en op de man gaat spelen. (zoals zo mooi in het sinterklaasgedicht stond he)

Een discussie niet nee. Maar om nou 33 pagina's lang hetzelfde breed uittemeten gaat wel heel ver!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:36

pharagirlke schreef:
Wat ik me nu af vraag Miska; aan de ene kant vertel je hier dat je door een ervaring niet tegen naakt kan maar aan de andere kant zou je er geen probleem mee hebben als het over pedofilie ging?

Ik kan wel over naakt, maar door mijn ervaring en een wond die weer opengereten is, heb ik nu op dit moment ff iets meer moeite met naaktheid, omdat het teveel linkt met een nare herinnering.
Verder kan ik heus wel bedenken dat het niet zo kwalijk is zoals ik mijn 1e post plaatste.
Toen reageerde ik vanuit mijn emotie en nu met iets meer verstand. ;)
Het is een combinatie van Paay niet leuk vinden vanwege haar onsympathieke uitspraken die ze her en der doet ook om aandacht en walgen van iets wat met mezelf te maken heeft.
Ze kan mooi zijn volgens de hype, maar dat vind ik haar niet.
Wat niet wegneemt dat ze zelf mag bepalen of ze naakt in de Playboy gaat staan, dat boeit me verder niet.
Het is niet walgelijk om naar te kijken, maar voor mij hoeft het niet.
Ook vanuit mijn kijk op de wereld draait het veel om sex en je wordt er mee om de oren gegooid.
Mag imo ook wel iets minder.
Pedofilie in een bepaald zinsverband is mij om het even.
De kwalijkheid van mensen die het beoefenen, vind ik nog steeds ziek.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:37

Suzanne F. schreef:

Thanks! :o

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:37

Suzanne F. schreef:

Ik kan de manier waarop Miska haar mening blijft spuien op een zeer vervelende manier anders niet echt waarderen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:40

Miska schreef:
Ik kan wel over naakt, maar door mijn ervaring en een wond die weer opengereten is, heb ik nu op dit moment ff iets meer moeite met naaktheid, omdat het teveel linkt met een nare herinnering.

Als je daar nog niet over heen bent hoef je die Playboy toch niet te kopen, de foto's niet te bekijken of deze discussie te lezen?
Dan komen er ook niet zulke posten zoals je eerste post en hoef je ook niet 30 pagina's lang door te gaan, iedereen heeft allang begrepen dat jij een vreselijke hekel aan naakt hebt en een nog grotere hekel aan Patricia Paay.

Voor de enorm onder de gordel opmerking van Maassen kan je nog wel begrip opbrengen, het hangt bij jou dus allemaal samen met je aversie tegen Paay.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 11-12-09 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:41

_karin_ schreef:
Ik vind dit nou een goed voorbeeld van een onredelijke discussie. Er wordt absoluut niet naar elkaar geluisterd en ze zijn beide niet van plan van hun standpunt af te komen.

Theo Maassen gedraagt zich als een regelrechte klootzak en toont geen respet, Patricia probeert zichzelf te verdedigen maar gebruikt onvoldoende argumentatie.

Ze krijgt dan ook niet echt de kans om er uberaupt tussen te komen. Geen wonder dat we geen argumenten hebben gehoord van haar :')

Teddy321

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:41

ThePast03 schreef:
Miska schreef:

Als je daar nog niet over heen bent hoef je die Playboy toch niet te kopen, de foto's niet te bekijken of deze discussie te lezen?
Dan komen er ook niet zulke posten zoals je eerste post en hoef je ook niet 30 pagina's lang door te gaan, iedereen heeft allang begrepen dat jij een vreselijke hekel aan naakt hebt en een nog grotere hekel aan Patricia Paay.

Jij drukt het net ff duidelijker uit :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:43

listiglistje schreef:
ThePast03 schreef:

Ik vind het alletwee moddergooien naar elkaar beneden ieder niveau.......

Precies.... dat de ander het doet maakt nog niet dat jij hetzelfde moet doen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:43

pharagirlke schreef:
Ze krijgt dan ook niet echt de kans om er uberaupt tussen te komen. Geen wonder dat we geen argumenten hebben gehoord van haar :')

Argumenten hebben totaal geen zin bij een tafelgenoot die alleen maar bezig is met te bedenken hoe hij zoveel mogelijk kan shockeren.
Je kunt alleen een goede discussie voeren als beide mensen ook in staat zijn een goede discussie te voeren.

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:44

We kunnen ook blijven herhalen dat we het vervelend vinden zoals Miska haar mening blijft 'spuien' in dit topic. Denk dat ze dat nu ook wel weet. ;)

Ibbel

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:45

We kunnen beter niet meer op Miska reageren. Scheelt een hoop frustraties aan beide kanten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:45

ThePast03 schreef:
pharagirlke schreef:

Argumenten hebben totaal geen zin bij een tafelgenoot die alleen maar bezig is met te bedenken hoe hij zoveel mogelijk kan shockeren.
Je kunt alleen een goede discussie voeren als beide mensen ook in staat zijn een goede discussie te voeren.

Da's ook een feit, maar zelfs al had ze gewilt, hij liet haar gewoon niet aan het woord :+

Miska: dat gaat er bij mij niet in. Maar goed. Ieder zijn ding. Dat je moeite hebt met naakt is jammer, dat je een negatieve ervaring gehad hebt vind ik nog meer zonde, maar de hele wereld gaat zich helaas niet aanpassen dus als je er niet tegen kan, kan je beter gewoon dit soort dingen ontwijken tot je er wel tegen kan :) En dit is nu absoluut niet kl*te bedoelt, want ik snap dat het pijn kan doen... Maar ik denk echt dat het beter is om op zo'n moment gewoon even iets te hebben van "nee, effe niet!" en wegklikken... :) Je eigen gevoelens gaan voor en IMO hoef je jezelf niet te kwellen door over dit soort dingen na te denken... Maar helaas kan de hele wereld niet gaan stilstaan bij elk gevoel van elk individu... Ik heb ook dingen die pijnlijke herinneringen op halen als ik ze lees maar goed... Daar kan dat ding niets aan doen dat ligt aan mij.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 11-12-09 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:47

Vaak van die popie jopie figuren die door het kwetsen van een ander bekend zijn geworden, laten die ander niet aan het woord..
Denk zelf dat het gewoon kerels met hele kleine pikkies zijn die moeten overcompenseren :o

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 16:49

ThePast03 schreef:
Miska schreef:

Die koop ik ook niet, maar ik hoef toch niet als een monnik door het leven.
Ik werd getriggerd door de openings post en ik mag ook mijn mening uiten.
En mag me heus wel ergens in mengen als ik me daar toe geroepen voel.
Bovendien heb ik geen vreselijke hekel aan naakt en aan Paay, mijn heftigheid zegt het meest over mijzelf en daar ben ik me van bewust.
Zo voelt het voor mij en daar is niks mis mee dacht ik zo.
Gezien het feit waar ik op dit moment nu even doorheen moet.
Ik wens jullie ook niet weg uit het topic en word ook niet persoonlijk.
En je hoeft het ook niet te begrijpen, want het is ook behoorlijk ingewikkeld.
Maar ga alsjeblieft geen dingen voor mij voorzeggen of invullen, want die kloppen niet.
Ik kan het alleen maar verduidelijken, meer niet.
Is het dan zoiets kwalijks dat ik anders ben dan jullie?