Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 22:42

Zack schreef:
@Laverite
Het gaat mij niet om de dingen die besproken zijn.
Het gaat erom dat 1 dame (ga ik vanuit :+ ) 2 verschillende dingen zegt.

Onder het mom van :
- Uitgelegd welke kerel wat gedaan heeft
- en dat het een bullshit verhaal is..

Je snapt het niet he?

Het bullshit verhaal is dat ze in slaap gevallen is. Dat die sterren er staan is ons allemaal wel duidelijk, dat rouslain ze gezet heeft, is ook meer dan duidelijk. Maar dat hij dat gedaan heeft zonder dat zij het gevraagd heeft, dat ze in slaap gevallen is, dat ze in coma geraakt is, dat het een stunt is en weetk welke uitvluchten ze nog had, dat is bullshit. Snap je?

Als je nou de moeite nam om op zijn minst alle krantenartiekels te lezen en de laatste 5 pagina's, dan had je dat geweten.

laverite

Re: Drie tattoos gevraagd, 56 'gekregen'

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 12:44

Ik ben het met jou eens!

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-09 18:10

Eva_D schreef:
Bij dat meisje van LA ink vind ik de sterrentatoo best leuk,
Alleen bij haar zijn er te veel sterren en zijn ze te groot

Ja, idd. Ze heeft met 1 ding wel gelijk, het is echt lelijk..

En ik kan het me niet voorstellen dat je in slaap valt tijdens het zetten van een tattoo. Ik heb een tribal die helemaal rond is. Bovenop de arm valt het best mee, maar onder de arm, ook bekend dat dat een gevoelige plek is deed het behoorlijk zeer. Vandaar mensen het soms alleen boven op de arm hebben.
Als je gezicht zoals word gezegt in een van de filmpjes net zo pijnlijk is, dan val je no way in slaap.

En zowieso, het is net of bedacht ze zich ter plekke even dat ze een tattoo zou nemen, en dan meteen in je gezicht.. hoe dom kun je zijn.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 15:04

Ze was het meest spraakmakende fenomeen van 2009.
Een meisje wou een paar sterretjes op haar gezicht laten tatoeëren en viel in slaap. Bij het ontwaken stonden er plots 56 sterren op haar gezicht. Kimberley werd uitgelachen en uitgescholden. Mensen konden hun ogen niet geloven en er werd zelfs een Kimberlizer gemaakt waarmee je je gezicht - op foto - kon vullen met sterren.
Kimberley dook even in alle media op maar ging er zelf aan kapot. Gelukkig is ze sterker dan ooit.
Eén jaar later wil het Sterrenmeisje haar échte leven terug.
Ze liet haar verhaal neerschrijven, openhartig, dramatisch én shockerend.
Het boek verschijnt om 20 mei aanstaande bij Standaard Uitgeverij.

Er was hier toch veel interesse om, in ieder geval heeft ze een boek geschreven.
Als snap ik niet dat je uit de media wil blijven je een boek schrijft.

En openhartig, dramatisch en schokerend :=

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 17:39

Wat ik mij afvraag is hoe kun je in slaap vallen terwijl ze op je gezicht tatoeëren?
Ik geloof dat meisje niet dit was gewoon geldklopperij en ze wou aandacht en ja ze kreeg ook negatieve aandacht en daar kon ze niet tegen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 18:03

Oh my.....

Een BOEK? :wow:

Je méént het toch niet := .

Hoeveel pagina's? 56 woorden en toen viel ze in slaap? 8)7

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 18:15

Lauratje_88 schreef:
Wat ik mij afvraag is hoe kun je in slaap vallen terwijl ze op je gezicht tatoeëren?
Ik geloof dat meisje niet dit was gewoon geldklopperij en ze wou aandacht en ja ze kreeg ook negatieve aandacht en daar kon ze niet tegen.

hey is ook geldklopperij.

het is later wel bewezen dat ze dit eerst wou, maar tot haar ouders erachter kwamen en "not amused" waren van de actie.

toen heeft ze het zo verteld, zoals bekend is geworden 8-)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 18:38

lesilla schreef:
Ze was het meest spraakmakende fenomeen van 2009.
Een meisje wou een paar sterretjes op haar gezicht laten tatoeëren en viel in slaap. Bij het ontwaken stonden er plots 56 sterren op haar gezicht. Kimberley werd uitgelachen en uitgescholden. Mensen konden hun ogen niet geloven en er werd zelfs een Kimberlizer gemaakt waarmee je je gezicht - op foto - kon vullen met sterren.
Kimberley dook even in alle media op maar ging er zelf aan kapot. Gelukkig is ze sterker dan ooit.
Eén jaar later wil het Sterrenmeisje haar échte leven terug.
Ze liet haar verhaal neerschrijven, openhartig, dramatisch én shockerend.
Het boek verschijnt om 20 mei aanstaande bij Standaard Uitgeverij.

Er was hier toch veel interesse om, in ieder geval heeft ze een boek geschreven.
Als snap ik niet dat je uit de media wil blijven je een boek schrijft.

En openhartig, dramatisch en schokerend :=

Maar niet lachwekkend en humoristisch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-10 08:01

Dit hele verhaal is toch een zielige manier om aan geld te komen?!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 12:14

xKatleentjex schreef:
Hoeveel pagina's? 56 woorden en toen viel ze in slaap? 8)7

_O-
Ben benieuwd..

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 21:54

wie wilt zo'n boek nu kopen?

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 21:39

Kort boek wordt dat, gezien ze een stuk mist :D (toch best een essentieel stuk, het moment dat de tattoo gezet werd.. helaas was ze in dromenland.. zogenaamd ;) )

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:16

Ach je hebt nu true cover ( foundation ) daar kan je alles mee bedekken, kan ze toch nog gewoon over straat !

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:27

hier kun je ook duidelijk zien dat het nep is

Op deze foto zie je inderdaad sommige stukjes die weg zijn en daar bruine henna zit. En deze tatoo is zwart !
Afbeelding

En hier zitten er opeens gekleurde sterren tussen ?? en van zwart naar rood of blauw kan natuurlijk niet
Afbeelding

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:31

Dat bruine, zijn volgens mij moedervlekken of iets en geen henna ;)
Die laatste foto is inderdaad wel raar. Zal wel photoshop zijn :P

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:31

dat ziet er inderdaad zo wel heel nep uit! :')
heb het altijd een vaag verhaal gevonden,ik weet hoe het aan voelt om getatoeeerd te worden,en daar val je zeker niet bij in slaap! ;)

kimmie88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 11:35

amazone77 schreef:
dat ziet er inderdaad zo wel heel nep uit! :')
heb het altijd een vaag verhaal gevonden,ik weet hoe het aan voelt om getatoeeerd te worden,en daar val je zeker niet bij in slaap! ;)

Leek mij ook al en zeker in je gezicht.
Volgensa mij doet het ceht goed pijn in je gezicht en dan vooral op je jukbeenderen en je neus.. Denk ik.

Heel raar verhaal.
Komt op mij over dat het haar achteraf niet goed is bevallen, zoveel sterren en daarom met het verhaal komt, dat het niet is wat zij wilde

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:27

Schijnt heb ik gelezen een publiciteit stunt te zijn geweest en is het gewoon henna, dus wat een tijdje gewoon weer weg is.
Beide foto´s zijn orgineel en niet gefotoshopt komen van een krant en t.v site

Daarbij is het ook veels te dik om door te kunnen als tatoo, het is echt een klodder zoals je bij henna krijgt.

dead&star: Je kunt goed zien dat het van de henna-tatoo is aangezien het een halve ster is en 2 bruinachtig stipjes in directe lijn met de andere sterren dus geen moedervlekjes.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:30

Be_Gentle: Dat was het dus niet. ;) De tattoo-artiest waarbij ze een tijd gewerkt heeft zit op een forum waar ik mod ben en die zei toch echt dat het hele echte inkt was. ;)

Een pas gezette tattoo zwelt en er komen korsten op. Vandaar dat het er dus zo "dik" op ligt. De gekleurde sterren krijg ik zelfs klaar met photoshop. :+
Wanneer tattoo's met laser weggehaald worden, worden deze eerst lichter en dan pas gaan ze weg. Dat verklaart dus meteen je bruine kleur.
Vb van een tattoo die nog niet helemaal weg is, zo zie je dus dat die eerst lichter wordt en wel degelijk zulke "vage afprinten" kan laten als hierboven te zien is:
Afbeelding

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:38

Nou mijn tatoo´s waren echt niet zo dik hoor. en je ziet duidelijk de bruine kleur van stukjes die al weg zijn zoals een halve ster en een stip. ja mischien doet die man net zo hard mee, die wilt ook publiciteit om mischien in beeld te komen en meer werk te krijgen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:39

Dit is echt niet nep :n . Dit bericht dateert al van juni vorig jaar. Als het nep was, dan was het nu toch al lang er af en kregen we zeker niet tussendoor 'updates' over dat er weer eens een sterretje weg is of weer eens iets mislukt is met weghalen enzo.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:55

BE_GENTLE schreef:
Nou mijn tatoo´s waren echt niet zo dik hoor. en je ziet duidelijk de bruine kleur van stukjes die al weg zijn zoals een halve ster en een stip. ja mischien doet die man net zo hard mee, die wilt ook publiciteit om mischien in beeld te komen en meer werk te krijgen.

Elke persoon reageert anders. Je had mijn ogen eens moeten zien toen daar pas getatoeëerd was... Als ik je had verteld dat ik 4 lagen eyeliner had opgedaan had je me geloofd. :D
En die bruine stukjes zijn normaal, zoals ik al zei: De tattoo wordt eerst lichter, in sommige gevallen blijft er een vage omlijning zichtbaar. Alles hangt af van welk pigment er gebruikt is en hoe diep getatoeëerd is. De artiest die haar in zijn zaak heeft laten werken, zei dat het veel te diep getatoeëerd was. :) Dan is je zwelling dus groter (er is nl meer schade) en het is moeilijker of zelfs niet weg te laseren. ;) En als je zwart heel heel heel licht maakt op huid, krijg je dus deze kleur. Inderdaad iets "henna" achtig. ;)

+ er zit zalf op de tattoo's op bovenstaande foto's, door de lichtinval toont het ook een stuk dikker dan het is volgens mij.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:58

jeetje, je schrikt van dat laseren..
Dacht dat de tattoo er beter af zou gaan

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:12

Jammer dan dat je er nu niks meer of heel weinig nog over hoort.
Net een filmpje gezien dat ze de boek aan het publiceren is en dat ze met de opbrengst van het boek de rest weg laat laseren. maar dan moeten er 1000den boeken verkocht worden nou dat lijkt mij niet gebeuren. dus blijft ze met die sterren zitten.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:17