Janneke2 schreef:Voor alle duidelijkheid: ons politiek spectrum omvat tenminste vier groepen:
links, centrum, rechts en extreem rechts.
Hebben we geen extreem links meer?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:Janneke2 schreef:Voor alle duidelijkheid: ons politiek spectrum omvat tenminste vier groepen:
prompter schreef:Hier een opmerkelijk bericht: de kloof tussen arm en rijk is minder bij het aftreden van Rutte dan bij zijn aantreden: https://www.ad.nl/binnenland/kloof-tuss ... ~af19b47d/
pien_2010 schreef:Mijn vraag komt vanuit een feministisch gedachtegoed. Ik vind het nl absurd dat vrouwen altijd ,zelfs als ze minister zijn, beoordeeld worden en bekeken op wat ze aan hebben.
Dat soort vragen hebben mannen amper of niet
Ongeacht wat vrouwen doen moeten ze ook lief, mooi en gezellig blijven. Daar heb ik zo niets mee. Ik vind dat we daar allang mee hadden moeten Kappen en dat zeker vrouwen daar niet aan mee moeten doen.
Laten we de ministers m/v gewoon beoordelen op hun beleid en niet op hoe ze gekleed zijn. Doet nl totaal niet ter zake.
Cowboy55 schreef:Janneke2 schreef:Voor alle duidelijkheid: ons politiek spectrum omvat tenminste vier groepen:
Janneke2 schreef:Voor alle duidelijkheid: ons politiek spectrum omvat tenminste vier groepen:
Citaat:Hebben we geen extreem links meer?
Citaat:Die is opgegaan in de PvdA en inmiddels meer gematigd. Ook PvdD is aan het schuiven naar rechts.
Citaat:Grappig dat er over het bericht over de loonkloof met Rutte heen word gelezen.
irmaz schreef:oh heerlijk. op dit moment het debat in de 2e kamer op npo 1.
irmaz schreef:Klopt mijn redenatie?
van Dijk van de SP zegt dat er 4,4 miljard en dan nog extra 300 miljoen bezuinigd gaat worden op de zorg. Wilders antwoord dat er wel (op termijn) een deel van het eigen risico vanaf gaat en dat er een aantal toeslagen omhoog gaan en belastingen minder worden.
Maar als er in de zorg bezuinigd wordt dan is er straks toch gewoon geen zorg meer. Dan kun je aan koopkracht winnen en minder eigen risico hebben tot je een ons weegt als er geen zorg is kun je toch nog steeds niet de juiste zorg krijgen?
Janneke2 schreef:https://nos.nl/l/2527208
Timmermans zegt terecht dat Wilders mensen het gevoel geeft dat Nederland niet meer van hen is
Ik, import Drenthse, geboren in Rotterdam deel dit gevoel.
Wilders "reageert" zoals hij altijd reageert.
Aanhalingstekens omdat hij er niet op in gaat: hij wordt woedend en roept dat het niet waar is en 'hoe of de spreker het in zijn hoofd haalt'.
Nederland is een land waar extreem rechts in de regering zit en ik vind het verschrikkelijk.
996981 schreef:En andersom hebben andere mensen evengoed het gevoel dat Nederland niet meer van hen is, waardoor ze op PVV gestemd hebben.
Wie heeft er dan gelijk?
996981 schreef:En andersom hebben andere mensen evengoed het gevoel dat Nederland niet meer van hen is, waardoor ze op PVV gestemd hebben.
Wie heeft er dan gelijk?