Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:de samenwerking met ministers die openlijk racistisch zijn, bevolkingsgroepen tegen elkaar opzetten en de instituties van onze rechtsstaat ondermijnen gaat bij mij over elke grens heen.
irmaz schreef:Vanaf vandaag wordt alles anders. AOW leeftijd gaat snel weer terug naar 65. Bejaardenhuizen schieten als paddenstoelen uit de grond. Eigen risico gaat verdwijnen op korte termijn. Sociale huurwoningen zijn er binnenkort volop. Zo fijn.
Gejat van Xitter![]()
Ik zie dat het weer zich vandaag ook al uitstekend heeft aangepast: De zon is weer gaan schijnen
irmaz schreef:Vanaf vandaag wordt alles anders. AOW leeftijd gaat snel weer terug naar 65. Bejaardenhuizen schieten als paddenstoelen uit de grond. Eigen risico gaat verdwijnen op korte termijn. Sociale huurwoningen zijn er binnenkort volop. Zo fijn.
Gejat van Xitter![]()
Ik zie dat het weer zich vandaag ook al uitstekend heeft aangepast: De zon is weer gaan schijnen
Gejat van Xitter![]()
Gejat van Xitter![]()
juval schreef:nou, ik ben wel positief ingesteld en geef het nieuwe kabinet het voordeel van alle twijfel. Laat ze zich maar bewijzen. Zuurtjes kopen kan altijd nog
Winged schreef:De reacties hier... Alsof de wereld nu per direct is vergaan. Je kan het ook zo bekijken: Ze gaan nu aan de slag, hebben hun kans om te laten zien wat ze waard zijn.
Shadow0 schreef:Winged schreef:De reacties hier... Alsof de wereld nu per direct is vergaan. Je kan het ook zo bekijken: Ze gaan nu aan de slag, hebben hun kans om te laten zien wat ze waard zijn.
Maar het begint niet nu, er IS al zoveel schade en er zijn al zoveel mensen die problemen hebben door het beleid van de afgelopen tientallen jaren.
Shadow0 schreef:Maar het begint niet nu, er IS al zoveel schade en er zijn al zoveel mensen die problemen hebben door het beleid van de afgelopen tientallen jaren.
pien_2010 schreef:Benzz schreef:Ik vraag mij altijd af wie het kledingadvies van de vrouwelijke ministers doet. Eentje die ik in ieder geval niet ga bellen
Hoe zit het met het kledingadvies van de mannelijke ministers?