Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Jarenlang niets doen voor het milieu (de politiek) heeft nu consequenties. Het had niet zo drastisch gehoeven als er eerder actie was ondernomen. Ik hoop dat ze zich niet weer onder de normen uit weten te wurmen, met alle gevolgen van dien.
Jammer dat de boeren zo hun kont tegen de krib gooien en niet zelf het voortouw nemen.
Nikass schreef:Dat is niet hetzelfde als niet haalbaar.
Ik ben benieuwd wat er concreet niet haalbaar is.
Loretta schreef:Nikass schreef:Dat is niet hetzelfde als niet haalbaar.
Ik ben benieuwd wat er concreet niet haalbaar is.
Lijkt me duidelijk. Dit artikel heeft het over dat door klimaat verandering en droogte sommige natuur nog kwetsbaarder is dan voorheen.
https://www.ad.nl/binnenland/nieuw-onde ... ~a9768bca/
Blijkbaar is sommige natuur op termijn gewoon niet meer levensvatbaar met het nieuwe klimaat. Sommige planten groeien gewoon niet in bepaalde landen. De klimaatverandering is ook al moeilijk te stoppen.
Nikass schreef:Jarenlang niets doen voor het milieu (de politiek) heeft nu consequenties. Het had niet zo drastisch gehoeven als er eerder actie was ondernomen. Ik hoop dat ze zich niet weer onder de normen uit weten te wurmen, met alle gevolgen van dien.
Jammer dat de boeren zo hun kont tegen de krib gooien en niet zelf het voortouw nemen.
loriene schreef:Nikass schreef:Jarenlang niets doen voor het milieu (de politiek) heeft nu consequenties. Het had niet zo drastisch gehoeven als er eerder actie was ondernomen. Ik hoop dat ze zich niet weer onder de normen uit weten te wurmen, met alle gevolgen van dien.
Misschien omdat het stikstof probleem alleen op papier bestaat?
loriene schreef:Nikass schreef:Jarenlang niets doen voor het milieu (de politiek) heeft nu consequenties. Het had niet zo drastisch gehoeven als er eerder actie was ondernomen. Ik hoop dat ze zich niet weer onder de normen uit weten te wurmen, met alle gevolgen van dien.
Arabesk schreef:Nikass schreef:Waarom is het onhaalbaar?
Wat is het onmogelijke?
Het aantal dieren per vierkante kilometer in Nederland is onhaalbaar en dat blijkt nu
Arabesk schreef:Nikass schreef:Dat zijn jouw woorden, niet de mijne.
Stap 1: circuit Zandvoort weer rap sluiten.
Zandvoort ligt niet naast de Veluwe, Tata en Schiphol evenmin. Stikstof is lokaal. Het enige wat naast de Veluwe ligt is een Ruhrgebied aan megastallen met vee.
Arabesk schreef:Nikass schreef:Waarom is het onhaalbaar?
Wat is het onmogelijke?
Het aantal dieren per vierkante kilometer in Nederland is onhaalbaar en dat blijkt nu