Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nico12 schreef:Mijn sympathie voor Poetin is lang geleden al naar nul gedaald, ik WAS een fan. Nu staan de beste stuurlui aan wal. De aanpak van de EU zoals sancties beschouw ik als een lachertje. Voorbeeld sancties, of uitbreiding sancties is belachelijk. Belangrijkste bijdragen om de oorlog te beëindigen zijn: als Rusland 300 drones stuurt naar Oekraïne dan er 400 terug en als ze 500 sturen dan 600 terug. Als dat niet mogelijk zou zijn, er vallen onnodig dagelijks doden dus Oekraïne opgeven. En de NAVO moet zijn agressiviteit beëindigen en niet continu uitbreiding, snap je dit niet praat eens met Russen of reis er naar het kan nog steeds probleemloos. Omgekeerd niet, Russen kunnen geen visum naar NL krijgen.
journee schreef:Nico12 schreef:Mijn sympathie voor Poetin is lang geleden al naar nul gedaald, ik WAS een fan. Nu staan de beste stuurlui aan wal. De aanpak van de EU zoals sancties beschouw ik als een lachertje. Voorbeeld sancties, of uitbreiding sancties is belachelijk. Belangrijkste bijdragen om de oorlog te beëindigen zijn: als Rusland 300 drones stuurt naar Oekraïne dan er 400 terug en als ze 500 sturen dan 600 terug. Als dat niet mogelijk zou zijn, er vallen onnodig dagelijks doden dus Oekraïne opgeven. En de NAVO moet zijn agressiviteit beëindigen en niet continu uitbreiding, snap je dit niet praat eens met Russen of reis er naar het kan nog steeds probleemloos. Omgekeerd niet, Russen kunnen geen visum naar NL krijgen.
Vervelend voor burgers maar blij toe voor het Russische regime. Want voor je het weet valt hier ook iedereen uit het raam...
Oekraïne opgeven is Rusland belonen voor zijn leugens dat ze de onbestaande 'nazi's' in Oekraïne aanvallen. Oekraïne vecht voor het voortbestaan van het land. De Russen vechten tegen het gezichtsverlies van Poetin. Welk van de twee is zinvoller?
En welke agressiviteit van de Navo? Het ondersteunen van Oekraïne?
Als Rusland niet wilde dat de navo dichterbij zou komen, hadden ze Oekraïne niet aan moeten vallen. Als Oekraïne wel zou zijn gevallen was er immers ook geen buffer meer tussen Rusland en de Navo landen geweest.
https://nos.nl/l/2509369
Nico12 schreef:journee schreef:
Vervelend voor burgers maar blij toe voor het Russische regime. Want voor je het weet valt hier ook iedereen uit het raam...
Oekraïne opgeven is Rusland belonen voor zijn leugens dat ze de onbestaande 'nazi's' in Oekraïne aanvallen. Oekraïne vecht voor het voortbestaan van het land. De Russen vechten tegen het gezichtsverlies van Poetin. Welk van de twee is zinvoller?
En welke agressiviteit van de Navo? Het ondersteunen van Oekraïne?
Als Rusland niet wilde dat de navo dichterbij zou komen, hadden ze Oekraïne niet aan moeten vallen. Als Oekraïne wel zou zijn gevallen was er immers ook geen buffer meer tussen Rusland en de Navo landen geweest.
https://nos.nl/l/2509369
Ik hoor zowel de Nederlandse als de Russische propaganda. Ondanks dat ik minder twijfel aan de Nederlandse propaganda is het huidige oorlog voeren zinloos. Zolang ik persoonlijk van meerdere Russen, waarvan ik al letterlijk een klap op mijn kop heb gehad, wij zijn aan de winnende hand en jullie verdoezelen wat je aanricht in Rusland, jullie nieuws verdoezeld de schade door bommen aan de burgers in Rusland. Woest waren ze ook over de aanval op de Krimbrug alhoewel het schade door een mugje was. Agressiviteit Navo, tja bij alleen Nederlandse propaganda is dat er niet.
pien_2010 schreef:Martelen is een systematisch wapen dat ingezet om de bevolking en de soldaten angst aan te jagen. Dat lukt ook wat de Oekraïense soldaten deserteren bij bosjes.
Nico12 schreef:Jammer dat ik onvoldoende duidelijk heb gemaakt dat de huidige manier van steunen Oekraïne zinloos is. De Krimbrug opblazen is prima maar het was een fonteintje. 57 landen die Oekraïne steunen geweldig maar het levert al jarenlang niets op. Koersk daar zijn de Oekraïners al weer weg. Ik begrijp niet waarom deze zinloze oorlog gesteund wordt