wat ik het akeligste vind is het geld kunnen verdienen door filmpjes te delen om geld binnen te halen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Mevrouw Kaag heeft een staat van dienst in de wereld politiek waar je U tegen zegt en geniet internationaal zeer zeer veel respect, vanwege het voortreffelijk afhandelen van zeer moeilijke pijnlijke dossiers.
In Nederland is ze totaal verguisd en vrijwel vanaf het begin. Wat zegt dit van Nederland is een vraag die ik me in ieder geval gesteld heb, naast de vervangende schaamte die ik te vaak gevoeld heb.
VuurVleugels schreef:De wensen van de FvD: https://nos.nl/artikel/2490470-forum-ui ... propaganda
Waarom. Wáárom bestaan dit soort mensen?! Hoe kun je zó (...) zijn?
pien_2010 schreef:Even totaal iets anders. Ik kwam nl zonet het artikel tegen waarin staat dat een EU delegatie Tunesië niet binnen mag voor bezoek.
De EU met Mark Rutte erbij, heeft onlangs een akkoord gesloten. Dit is toch op zijn zachtst merkwaardig te noemen. De " vriendschap " duurt wellicht minder lang als gedacht .
https://nos.nl/artikel/2490432-tunesie- ... t-het-land
Janneke2 schreef:Ik kan natuurlijk alleen maar zeggen dat het netjes is om het hele programma te lezen. ("Zelfs al is het FvD.")
Ruitje!
...maar ze stonden ook bij mij niet op het lijstje van mogelijke kandidaten voor mijn stem.
mce schreef:bizar eigenlik dat je nu al weer een nieuw programma moet schrijven, zou voor mij oude wijn in nieuwe zakken mogen zijn.
Avalanche schreef:Eens hoor Loretta. Ik ben idd ook geen fan van de SP. Ik vermoed dat ik weeral richting D66 of GroenLinks ga.
karuna schreef:Ik weet het echt niet meer waar op te stemmenmeestal heb ik wel twee voorkeurspartijen maar er is zoveel veranderd dat ik alle programmas moet gaan doornemen om een keuze te kunnen maken
Tango1979 schreef:Maar partijen veranderen gewoon niet opeens van standpunt Anjali. Net als hierboven genoemd: als de VVD opeens begint over bestaanszekerheid. Zulke uitspraken zijn verkiezingsretoriek. Meer omdat ze wel "moeten" dan omdat ze nu perse zo belangrijk vinden.
BBB en NSC is moeilijker inschatten, dat wel.