Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:https://www.telegraaf.nl/nieuws/8711812 ... 1732802480
Musk noemt namen van ambtenaren die op de lijst staan om ontslagen te worden.
Die worden dan ook nog eens bedreigd door zijn volgelingen.
Ik weet niet hoe het arbeidsrecht in de VS is geregeld, maar dit is hier gelukkig niet mogelijk.
Cer schreef:Electra63: voor de zoveelste keer (ik word t echt een beetje zat) schei nou eens uit met me woorden in de mond te leggen.
Je haalt er allemaal dingen bij die er niet staan. Sterker nog, het bericht is niet eens helemaal juist
Een bericht checken is iets anders als er begrip voor hebben en ik zou het fijn vinden als het over de tekst van het bericht gaat, je weet wel, de inhoud, en niet persoonlijk over mij.
Als er mensen op een “nutteloze” plek zitten, moeten ze misschien wel weg, ik heb geen idee. En ik heb dan zelf meer met de midden en lagere klasse die onterecht ontslagen wordt dan met iemand die enorm veel geld binnenhaalt op een plek die wellicht nutteloos is.
Ik kan van alles gaan speculeren waarom het “nichtje van” op die plek zit, maar specutaries mogen blijkbaar maar 1 kant op
Met je “wow” ..
VuurVleugels schreef:Probeer het een beetje op de inhoud te houden.Tja, als al maandenlang steeds meer bokkers hetzelfde zeggen in steeds meer topics, misschien wordt het dan eens tijd om je achter de oren te krabben of je wel echt zo neutraal bent, óf dat je misschien toch eens beter nadenk over hoe je die neutraliteit verwoord.
Cer schreef:Ailil, je had al aangegeven dat je mij sowieso niet oké vind, dus dat snap ik wel.
Ik denk nog steeds dat jullie mijn berichten lezen met daarbij een voorbedachte lading die je er dan overheen legt.
Bijvoorbeeld het bericht dat Trump een mma fighter is geweest. Dat is gewoon niet juist. Maar omdat het trump is maakt dat niet uit ofzo? Ik vind dat gek.
Er staat “Elon heeft genoemd wie er weg moeten”, en dat is (volgens mij) niet juist. Daarmee zeg ik niks over wat ik ervan vind maar als we vinden dat we bij de waarheid moeten blijven, dan geldt dat voor en over iedereen (voor zover je dingen zeker weet). Maar misschien is dat mijn adhd,
Maar als ik schrijf “volgens mij klopt dat niet?” bedoel ik niet “ik ben het er wel of niet mee eens”. En ik plaats vaak een vraagteken omdat ik nooit 100% wil beweren dat ik precies weet hoe alle vorken in alle stelen zitten (in tegenstelling tot een aantal anderen die naar het lijkt zelfs gedachten kunnen lezen) .
En dit heb ik echt al meerdere malen uitgelegd
Als minister Klever aangeeft dat hij spookfuncties gaat schrappen, of mensen die ergens zitten en niks doen en daar (veel) geld mee verdienen, is dat toch gewoon hetzelfde als een reorganisatie?
De vergelijking met rood haar snap ik niet.
En “wow” komt op mij heel denigrerend over, het is een onnodige toevoeging, vind ik (met een aanname erachter) Maar oké, als je dat netjes vindt
@vuurvleugels: het zijn altijd dezelfde in dezelfde topics.. niet zo overdrijven
Het gaat erom dat ik het schrijf. Want het is zelfs wel eens voorgekomen dat iemand anders hetzelfde schreef als ik, en dat was dan prima
En ik vind neutraal echt iets ander dan over persoon A alles mogen zeggen omdat men het een eikel vindt en over persoon B alleen maar positieve dingen omdat men het geen eikel vind.
Citaat:Waarop heeft Musk zijn voornemen gebaseerd ?
Citaat:Het is gewoon niet OK om werknemers zomaar te kunnen ontslaan.
Citaat:Door bepaalde berichten suggestief te formuleren én te voorzien van een vraagteken, kan het bij anderen overkomen alsof je je er wel in kunt vinden.