Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juval schreef:prompter schreef:Ik vind deze keer dat NSC wel een punt had.
je kan een punt hebben, maar is het in het belang van het land om het over te laten aan vvd en bbb?
Citaat:Als het aan de PVV ligt, gaan de grenzen dicht, worden azc's gesloten en gaan alle Syriërs terug naar hun eigen land of andere Arabische landen. Het VN-vluchtelingenverdrag wordt opgezegd en gezinshereniging wordt stopgezet. Ook alle Oekraïense mannen moeten het land uit.
Blue_Eyes schreef:Ik zag dat het nieuwe verkiezingsprogramma van de PVV er is...Citaat:Als het aan de PVV ligt, gaan de grenzen dicht, worden azc's gesloten en gaan alle Syriërs terug naar hun eigen land of andere Arabische landen. Het VN-vluchtelingenverdrag wordt opgezegd en gezinshereniging wordt stopgezet. Ook alle Oekraïense mannen moeten het land uit.
Blue_Eyes schreef:Ik zag dat het nieuwe verkiezingsprogramma van de PVV er is...Citaat:Als het aan de PVV ligt, gaan de grenzen dicht, worden azc's gesloten en gaan alle Syriërs terug naar hun eigen land of andere Arabische landen. Het VN-vluchtelingenverdrag wordt opgezegd en gezinshereniging wordt stopgezet. Ook alle Oekraïense mannen moeten het land uit.
BigOne schreef:Inderdaad, helaas trappen er heel veel mensen in z’n populistische haat propaganda. En natuurlijk laat hij z’n programma niet doorberekenen want dan komt de aap wederom uit de mouw dat het niet kan.
Citaat:Veldkamps taken als buitenlandminister worden voorlopig uitgevoerd door defensieminister Ruben Brekelmans. De VVD neemt de komende tijd ook de ministeries van Binnenlandse Zaken (David van Weel) en Onderwijs (Sophie Hermans) waar. Namens de BBB neemt minister van Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening Mona Keijzer tijdelijk Sociale Zaken over, en infrastructuurminister Robert Tieman Volksgezondheid.
Libra76 schreef:Ik maak mij best wel zorgen over hoe het land nu verder bestuurt moet worden. We hebben binnenkort gelukkig verkiezingen. Maar we weten ook dat Nederland er meestal lang over doet om een nieuwe coalitie te vormen. Het kan maar zo, dat we nog een jaar met deze demissionaire kabinet van VVD en BBB zitten.
Raineri schreef:Libra76 schreef:Ik maak mij best wel zorgen over hoe het land nu verder bestuurt moet worden. We hebben binnenkort gelukkig verkiezingen. Maar we weten ook dat Nederland er meestal lang over doet om een nieuwe coalitie te vormen. Het kan maar zo, dat we nog een jaar met deze demissionaire kabinet van VVD en BBB zitten.
We staan al zo'n beetje stil sinds de val van het vorige kabinet omdat we op incompetente lieden blijven stemmen.