ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar ik vind het wel een beetje gek om een hele grote groep mensen als 1 iemand aan te spreken (dat vind ik met alles, niet alleen met Maga).
Ik heb wel ook wat jij nu hebt hoor PMarena, we zien het wel. Alles googlen gaat me nu ook een beetje tegen staan. Wel zag ik een bericht dat Elon Musk het gerucht de wereld in geslingerd heeft dat hij CNBCNews (of hoe heet dat) wilde kopen, en de youtube video erover vond ik wel hilarisch (en het dingetje tussen The View en Joe Rogan, dat is ook wel heel geinig
) ik had trouwens zelf wel het idee dat hij meer (zaken)mannen zou hebben dan vrouwen, dus mij viel het op.
En als een AG een aanklacht kan laten verdwijnen, dan is die al corrupt. Maar goed, ik heb dat niet gegoogled dus ik weet niet helemaal hoe het zit. Buiten dat ik het ook enorm lastig vind om dingen te googlen omdat de helft van de zoekresultaten volgens mij niet bovenkomt.. Ik krijg vaak alleen maar vage indische sites, of Al Jazeera ofzo..
Ik hoop dan maar gewoon dat ie zn woord houdt qua oorlogen stoppen, zonder al te veel bijkomende schade. Dat zou top zijn (let wel, ik zeg niet dat ik geloof wat hij zegt, maar stel je voor dat.. )

Ik maak me heel ernstig zorgen over het bereiken van een kantelpunt waarop het niet meer mogelijk is om de aarde / natuur te herstellen, met alle gevolgen van dien.
.