Electra63 schreef:Ik vind jouw berichten vaak aanmatigend.
"Voor het zelfde geld was je met een goede onderbouwing gekomen?"
Dan verwacht je een fijne/goede discussie?
Ik gaf alleen uitleg hoe ik over de situatie van de Heus denk.
Ik geloof nl. niet dat de Heus daar bleef uit de goedheid voor hun personeel enz.
De voedselvoorziening laten voortbestaan voor de agressor en daarbij indirect een bijdrage leveren aan de oorlog, vind ik onacceptabel.
Onze overheid had wel (financiele) hulp mogen geven aan de Heus, als zij toen verlies hadden geleden door zich toen terug te trekken.
Maar nu niet meer.
Jij hoeft het niet met mij eens te zijn, je hoeft ook niet van mening te veranderen.
Het is mijn mening, net zoals jij jouw mening geeft.
Wat betreft Gaza...... deze ellende is natuurlijk niet pas op 7 oktober begonnen.
De aanval van Hamas was gruwelijk en wreed, maar de reacties en de intenties van Israël zijn buiten proporties en net zo wreed en gruwelijk, naar mijn mening.
Ook daar zijn het voornamelijk onschuldige slachtoffers.
Maar goed, daar is een ander topic voor.
Hoe jij mijn berichten ervaart heb ik helaas geen invloed op. Jij vertelde dat de Heus niet eerlijk en niet transparant was en ik vroeg me gewoon af waar je deze mening op baseerde. Als jij bijvoorbeeld had verteld dat de Heus net zo'n stunt als Heineken had uit gehaald, dan was ik het 100% met je eens geweest. Dat is wat ik bedoelde met een goede onderbouwing. Als jij dat aanmatigend vind, het zij zo.
Hoe een discussie verloopt heb je zelf natuurlijk ook invloed op. Ik heb ook het gevoel dat je het niet prettig vond dat ik vroeg waarom je de Heus niet eerlijk en transparant noemde. Maar als we elkaar hier geen vragen meer mogen stellen om dingen te verduidelijken dat houdt het natuurlijk snel op.
Als je geen zin hebt in een discussie, dan staat het je natuurlijk vrij om niet te reageren. Ik was oprecht benieuwd naar jouw beweegredenen. En heb ook geprobeerd om mijn standpunt uit te leggen. Maar blijkbaar wordt dat niet gewaardeerd, jammer.
Dat wij het over dit onderwerp niet helemaal eens zijn is mij inmiddels ook wel duidelijk. Ik denk ook dat we het daar maar bij moeten laten.