Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BigOne schreef:Bbb verkiezingsprogramma , tja, geen commentaar want dat is het niet waard. PVV stemmers lokken.
BigOne schreef:Nou, BBB sluit regeren met Wilders niet uit.
Electra63 schreef:Ik keek vanavond de Oranjezomer. Bontebal was o.a. te gast, kan hij beter niet meer doen. Die Jack van Gelder ratelde er maar doorheen met zijn onderbuikretoriek. Bontebal probeerde wel genuanceerd en onderbouwd te reageren, maar dat lukt in dat programma gewoon niet.
Van Gelder is echt een PVV-er en wil alleen maar over islamisering en asiel praten.
Loretta schreef:Electra63 schreef:Ik keek vanavond de Oranjezomer. Bontebal was o.a. te gast, kan hij beter niet meer doen. Die Jack van Gelder ratelde er maar doorheen met zijn onderbuikretoriek. Bontebal probeerde wel genuanceerd en onderbouwd te reageren, maar dat lukt in dat programma gewoon niet.
Van Gelder is echt een PVV-er en wil alleen maar over islamisering en asiel praten.
Bontebal moet wel uitkijken. Want die goede peilingen voor het CDA zijn zomaar voorbij.
Wat dat betreft zit de CDA wel in een lastig parket want het is nog wel even tot aan de verkiezingen.
Het CDA programma moet ook nog uitkomen en het is ook afwachten hoe dat valt.
Raineri schreef:Inderdaad, gros van de kiezers kiest op gevoel en heeft het geheugen van maximaal een week lang als het gaat om politiek.
Partijprogramma gelezen van PvdA gl. Krijg er toch beetje matig gevoel bij. Veel punten die ze aanhalen, waren ze zelf bij toen het bergafwaarts ging ten gevolge van beleid. Heb eigenlijk daardoor wat twijfels over hun capaciteiten. D66 heeft het best redelijk gedaan altijd.
nps schreef:Loretta schreef:Bontebal moet wel uitkijken. Want die goede peilingen voor het CDA zijn zomaar voorbij.
Wat dat betreft zit de CDA wel in een lastig parket want het is nog wel even tot aan de verkiezingen.
Het CDA programma moet ook nog uitkomen en het is ook afwachten hoe dat valt.
Gevoelsmatig maakt een partijprogramma eigenlijk niet zoveel uit. Denk aan Omtzigt. Men vind Bontenbal symphatiek, en dat is genoeg.
fokfanaat schreef:benieuwd of ze hem nu wel laten doorrekenen.
Electra63 schreef:https://www.instagram.com/reel/DNTL9IoI ... k0cjZxaTQy
Ik weet niet of jullie dit kunnen lezen?
Wilders had weer een opruiend bericht geplaatst en zij bewijzen dan, dat het bericht gewoon niet klopt.
Alleen Wilders-volgers lezen dit niet of het boeit ze waarschijnlijk niet.
Benzz schreef:Electra63 schreef:https://www.instagram.com/reel/DNTL9IoI ... k0cjZxaTQy
Ik weet niet of jullie dit kunnen lezen?
Wilders had weer een opruiend bericht geplaatst en zij bewijzen dan, dat het bericht gewoon niet klopt.
Alleen Wilders-volgers lezen dit niet of het boeit ze waarschijnlijk niet.
Ik had het gezien.
Denk dat ze het simpelweg niet willen geloven. Ik zie steeds meer verharding. Op FB lijkt het helemaal de spuigaten uit te lopen. Daar noemen ze bij bepaalde artikelen zelfs de VVD links.