Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Als je geen respect op kan brengen voor gelovigen, vraag het dan niet, want ik weet niet hoe het met Jameyskatje zit, maar ik heb persoonlijk weinig zin om de moeite te nemen om dingen uit te gaan zitten leggen, alleen om er vervolgens op afgerekend te worden.
Violaaa schreef:Sorry hoor maar die Wilders had het kunnen verwachten!
(en dat deed hij ook) De film was net 'bekend' en hij liep al met tig body guarts .. En tuurlijk is het een vrij land en mag je je mening uiten, maar als je het over de Islam gaat hebben moet hij de gevolgen weten.
Esperanza schreef:Ik heb niemand nodig waar ik aan ga gehoorzamen, ik kan mijn eigen leven indelen, ik heb de ruggegraat om mijn eigen leven op orde te houden. Ik hoef niet zo nodig de verantwoording voor mijn leven in iemand anders schoot te werpen. .
Esperanza schreef:Waarom is een vrouw dan minderwaardig? Waarom minder rechten?
Esperanza schreef:En as far as de uitnodiging... al ik dat zou willen, dan ga ik wel op vakantie naar een land waar ze zo leven en dan ga ik daar cultuursnuiven.
Esperanza schreef:Waarom denk jij dat het nutteloos is om te discusseren? Omdat jij je zin niet krijgt? Omdat ik niet om ga? Ik heb te veel ellende meegemaakt om dat nog te willen. Je zult vele goede moslims hebben, zoals er vele goede mensen zijn overal waar je kijkt. Maar het is nu eenmaal zo dat vele mensen het geloof slecht maken... En daarom houd ik er niet van.
Mystica schreef:Violaaa schreef:Sorry hoor maar die Wilders had het kunnen verwachten!
(en dat deed hij ook) De film was net 'bekend' en hij liep al met tig body guarts .. En tuurlijk is het een vrij land en mag je je mening uiten, maar als je het over de Islam gaat hebben moet hij de gevolgen weten.
Dus mag je er niks over zeggen? De bodyguards had hij al jaren er voor, hij laat zich niet voor niets vrijwillig in een cel zetten hoor.
geerke schreef:over het geloof nog even,is dat niet een van de grootste redenen dat een hoop mensen elkaar afmaken,of zie ik dit verkeerd?
Mystica schreef:Violaaa schreef:Sorry hoor maar die Wilders had het kunnen verwachten!
Dus mag je er niks over zeggen? De bodyguards had hij al jaren er voor, hij laat zich niet voor niets vrijwillig in een cel zetten hoor.
Daphnezz schreef:Osama heeft Europa dit weekend bedreigd.. Ik vind dit wat Wilders doet heel, dom, hij brengt ons in gevaar.. Ik heb de petitie getekend om aangifte tegen hem te doen.. op grond van zijn racistische uitspraken!
Violaaa schreef:Sorry hoor maar die Wilders had het kunnen verwachten!