En hup! Daar gaan de rokers weer het verdomhoekje in!
Ja ik heb een
stinkhok en een
stinkauto en gebruik dus vele
stinkstokjesen ja soms kan je medisch beter blijven roken dan stoppen , ik heb namelijk ook een vorm van slijmbeursaandoening en krijg veel slijmophopingen in mijn keel die minder worden door een mentholsigarretje......
inderdaad soms, maar kom op nou zeg! dat is maar een heel klein deel van de rokers.alles is tegenwoordig maar tegen de rokers! Nou ik vervloek de mensen met hun tevele parfum/aftershaves en al die andere STINK troep waar ik het zwaar benauwd door krijg! Word hier rekening mee gehouden? Nee natuurlijk niet

, spuit er nog maar wat extra op!
Haha, sorry hoor hier moet ik een beetje om lachen.. Iemand met teveel parfum op? Krijg jij daar kanker van dan? Nee.. En iemand die naast mij zit in de trein die net gerookt heeft stinkt ook een uur in de wind.. Maar daar hoor je me niet om klagen.Ik mag ook lijen dat de horeca er volledig door op zijn bek gaat,dan gaan ze in de kamers wel anders piepen na een tijdje
ook ik ga niet meer stappen als het verbod er straks doorheen is, als ik niet eens gewoon mijn ding kan doen wat al jaren gewoon is geweest...
ik drink bijv niet meer maar ik zal een drinker niet afkatten.....en dat terwijl ik door dronken mensen behoorlijk wat overlast ondervind!
Het is al BESLOTEN dat de horeca rookvrij wordt.. Dus het tekenen van dit heeft absoluut geen zin. Last hebben van iemand die dronken is? Dat kan.. En hooguit slaat hij je een keer een gat in je kop ofzo.. maar liever een gat in me kop dan in me longen
overigens ontloop ik zulke mensen en heb ik nog nooit mee gemaakt dat het bij mij verder ging dan een domme opmerking van iemand die dronken wasen ja ik heb heus wel respect...als er bij iemand thuis niet gerookt mag worden dan doe ik dat ook niet en ik blijf vanwege die regel ook niet weg bij mijn familie enz...maarja wie niet in mijn "stinkhol" wil komen ,rot maar lekker op!
dat laatste klinkt voor mij niet als respect. De regel van jou familie is normaal, net zo als dat de horeca straks rookvrij wordt. Nu hebben we geen keus en moeten we wel in het "stinkhol" komen, anders moet je thuis zitten.bij genoeg mensen ga ik over mijn nek vanwege hun kattenpis lucht of weet ik veel wat,dat moet ik dan toch ook maar accepteren?
ik ga ook over me nek van een man die naar oud zweet ruikt en naast me komt zitten in de trein. Hier klaag ik ook niet om hoor..Dit is toch niet schadelijk voor mijn gezondheid!?ik vind het allemaal veels te ver gaan iig....er kunnen best regelingen komen..aparte rookruimtes enz..zoals ze dat op het werk ook al gedaan hebben
Jij maakt het nog mooier.. Dus jij vindt dat je tijdens je werk ook gewoon in het openbaar moet kunnen roken? Dan kan ik net zo goed zelf weer gaan roken want dan rook ik anders helemaal over mee.en het gekke he......dat er vele niet-rokers bij de rokers komen zitten omdat het daar veel gezelliger is
Hmm.. bij mij en mijn vrienden niet het geval hoor..