Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kitty_gomez schreef:ik ken het syndroom van, herhaaldelijk naar ziekenhuizen en dokters gaan, steeds ziektes verzinnen
Mistic schreef:Gaat straks nog even meer lezen hierover.
Storm76 schreef:Ik heb ook wel eens gelezen van een moeder die 3 baby's had 'verloren' door wiegendood. Ze bleek het zelf gedaan te hebben om aandacht te krijgen! Ze wilde dat mensen met haar meeleefde, haar troosten, haar zielig vonden.
zydeco schreef:toevallig is die film gister op tv geweest over die vrouw met die genetische aandoening
Storm76 schreef:zydeco schreef:toevallig is die film gister op tv geweest over die vrouw met die genetische aandoening
Volgens mij is het geen genetische aandoening maar een gedragsstoornis.
maar welke film was dat?
Ik heb ook wel eens documentaires gezien hierover, maar nog nooit een film.
katiavl schreef:ze word niet in engeland ondervraagd dan? ow
katiavl schreef:Per privejet llijkje vervoeren vind ik toch een vergaande theorie
Lusitana schreef:Laten we aub geen andere zaken hier erbij halen, dat is niet ter zaken doende. Het syndroom op zich wellicht, maar het heeft weinig nut om daar over te speculeren daar er echt niet veel is dat daar op wijst.
Ann schreef:Dat lynchen lijkt me ook wat te ver gaan. Hoeveel Portugese kinderen worden er niet mishandeld/gedood door ouders? Maar dat is weer een andere discussie.
katiavl schreef:ow heb ik dat gemist omdat ze terug in engeland waren, en dacht als gevolg ze daar ondervraagd zouden worden. Denk dat portugese het niet hebben met de familie inderdaad