Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DunDijk schreef:Het hele treinverkeer ligt stil en ze kunnen pas morgenvroeg als het ligt word beginnen met het weghalven van bomen en het maken van kapotte bovenleidingen
Dus kan misschien niet naar school morgen... weet niet of ik dat nu zo erg moet vinden maar toch...voor veel mensen zal het best stinkmodder zijn
DunDijk schreef:Het hele treinverkeer ligt stil en ze kunnen pas morgenvroeg als het ligt word beginnen met het weghalven van bomen en het maken van kapotte bovenleidingen
Dus kan misschien niet naar school morgen... weet niet of ik dat nu zo erg moet vinden maar toch...voor veel mensen zal het best klote zijn
Dioxide schreef:DunDijk schreef:Het hele treinverkeer ligt stil en ze kunnen pas morgenvroeg als het ligt word beginnen met het weghalven van bomen en het maken van kapotte bovenleidingen
Dus kan misschien niet naar school morgen... weet niet of ik dat nu zo erg moet vinden maar toch...voor veel mensen zal het best stinkmodder zijn
Ik heb morgen mijn laatste 2 tentamens en dan vanaf maandag 10 weken blokstage; lees: geen inhaal moment meer
rowo schreef:DunDijk schreef:Het hele treinverkeer ligt stil en ze kunnen pas morgenvroeg als het ligt word beginnen met het weghalven van bomen en het maken van kapotte bovenleidingen
Je zult nu nog maar vastzitten op één van de stations.... Ben blij dat ik daar niet onder val.
Aniron schreef:Dioxide schreef:Ik heb morgen mijn laatste 2 tentamens en dan vanaf maandag 10 weken blokstage; lees: geen inhaal moment meer
Dan zou ik toch maar naar school gaan, hoe hard het ook waait, mja tenzij je school zelf zegt dat je niet moet komen, maar dan heb je heus wel een herkansing