lies schreef:Natuurlijk is iedereen daar vrij in. Dat is toch ook helemaal niet aan de orde?
nouja omdat iemand zei dat ze bijna niet durfde te zeggen dat ze links stemt,daarom zeg ik: iedereen moet er toch vrij in kunnen zijn.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lies schreef:Natuurlijk is iedereen daar vrij in. Dat is toch ook helemaal niet aan de orde?
Wikipedia schreef:Er zijn ongeveer 12.000 moderne Chinese karakters (Hanzi). In het verleden zijn er veel meer geweest. Het Kangxi-woordenboek, geschreven tijdens de Qing-dynastie beslaat 47.035 karakters. Het recente Hanyu Cidian beslaat zo'n 56.000 karakters, maar hier zijn ook karakters bij die inmiddels in onbruik zijn geraakt.
Cer schreef:Schrijven is lastig, maar dat hoeft niet. En je kan jezelf allicht proberen verstaanbaar te maken. En misschien wat beleefdheidsvormen..
Degene die hier het interieur verzorgd zegt altijd "Doe deur voor mij open!"... Misschien is 'Wil je de deur opendoen" te ingewikkeld, maar zeg dan op zn minst "Doe deur voor mij open, alsjeblieft"....
Danielle_1 schreef:Cer schreef:Schrijven is lastig, maar dat hoeft niet. En je kan jezelf allicht proberen verstaanbaar te maken. En misschien wat beleefdheidsvormen..
Degene die hier het interieur verzorgd zegt altijd "Doe deur voor mij open!"... Misschien is 'Wil je de deur opendoen" te ingewikkeld, maar zeg dan op zn minst "Doe deur voor mij open, alsjeblieft"....
LOL
Danielle_1 schreef:Ik denk niet dat jij dat voor mij kunt beoordelen.
Mijn engels is verrekte goed![]()
En vind het gewoon grappig hoe droog dat verhaaltje eruit kwam.