Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmDee schreef:Mijn kinderen hadden, toen ze nog jong waren geen instemming in waar ze naar keken, dat bepaalden wij..
Wat is het nut om dit topic ineens weer naar boven te halen....
behalve dat het tijd wordt om weer eens aan opvoeden te gaan denken?..
Dana01 schreef:EmDee schreef:Mijn kinderen hadden, toen ze nog jong waren geen instemming in waar ze naar keken, dat bepaalden wij..
Wat is het nut om dit topic ineens weer naar boven te halen....
behalve dat het tijd wordt om weer eens aan opvoeden te gaan denken?..
ik vraag nog steeds toestemming
maraartje schreef:Ik kan wel leuke vrouwen genieten maar niet voor de kinderen. Zij proberen alles uit en daarlijk doen ze met vader ook.. Maar dan beseffen niet dat misbruikt worden door ander. Dussie ik kijk liever na 00:00 nachts nou met alle plezier. Maar Nu heb ik zelf niks aan. omdat alleen maar ieea aaaahhnbhh zegge en om meer puur uitproberen. Duss ik heb liever uit het vrijheid en mag zelf uit het liefde genieten..
maraartje schreef:sorry ,
Ik bedoel ik an wel zulke menselijk intiem wel genieten , niet met kinderen daarbij nodig. Ik bedoel dus : Kinderen horen iets om nuttig beleren niet kinderen zien hoe vrouwen zijn mannen pijpen.. Dat zou je toch ook je eigen kinderen door je eigen partner laten doen? nee dus. Daar ik heb liever dat bloot op TV na het 00:00 nachts. Maar niet wachten tot te laat is... Dus jullie vinden ook goed idee dat loverboys rondlopen en meisjes bij prutsmutsen gebracht? Nee dus. Jullie vinden het goed idee dat heroine aan kinderen wordt gegeven? Volgens mij niet. Dus denk na. Maar andere kant kijk naar reclame zooi. Dat vind ik wel andere reden. Ik heb dus nog nooit gezien in naakt wijven? .. JIJ wel? Iedergeval ik niet.
Maar Bloot en sexs op TV kan ook behoorlijk saai zijn... Ik hoor alleen maar hijgen en zeggen : aaagggh ieie van opwindenheid. Nou lekker intersant. maar ik mis ook vaak sfeer zoals vakantie sfeer dat zou ik meer leuk vinden ... Het wordt vaak gezien is met skippybal en of op matras , bed.. Maar geen gras of bij strand. Dat zie ik wel helaas wening voor. Maar het zijn er wel. Ieder geval voor puber is het leuk maar wel op goede manier er over gepraat. Ik bedoel dus : liever open dan alle vuile was binnen houden.. Rest is moeilijk om bloot TV tegen houden. Doe met moeite maar.
maraartje schreef:sorry ,
Ik bedoel ik an wel zulke menselijk intiem wel genieten , niet met kinderen daarbij nodig. Ik bedoel dus : Kinderen horen iets om nuttig beleren niet kinderen zien hoe vrouwen zijn mannen pijpen.. Dat zou je toch ook je eigen kinderen door je eigen partner laten doen? nee dus. Daar ik heb liever dat bloot op TV na het 00:00 nachts. Maar niet wachten tot te laat is... Dus jullie vinden ook goed idee dat loverboys rondlopen en meisjes bij prutsmutsen gebracht? Nee dus. Jullie vinden het goed idee dat heroine aan kinderen wordt gegeven? Volgens mij niet. Dus denk na. Maar andere kant kijk naar reclame zooi. Dat vind ik wel andere reden. Ik heb dus nog nooit gezien in naakt wijven? .. JIJ wel? Iedergeval ik niet.
Maar Bloot en sexs op TV kan ook behoorlijk saai zijn... Ik hoor alleen maar hijgen en zeggen : aaagggh ieie van opwindenheid. Nou lekker intersant. maar ik mis ook vaak sfeer zoals vakantie sfeer dat zou ik meer leuk vinden ... Het wordt vaak gezien is met skippybal en of op matras , bed.. Maar geen gras of bij strand. Dat zie ik wel helaas wening voor. Maar het zijn er wel. Ieder geval voor puber is het leuk maar wel op goede manier er over gepraat. Ik bedoel dus : liever open dan alle vuile was binnen houden.. Rest is moeilijk om bloot TV tegen houden. Doe met moeite maar.
youngster schreef:maraartje schreef:Ik kan wel van leuke vrouwen genieten, maar ik vind dit niet geschikt voor de kinderen. Zij proberen alles uit en straks doen ze met vader ook(dit snap ik niet).. Maar dan beseffen ze niet dat ze misbruikt worden door een ander. Dus ik kijk liever na 00:00 nachts nou met alle plezier. Maar Nu heb ik zelf niks aan. omdat alleen maar ieea aaaahhnbhh zegge en om meer puur uitproberen. Duss ik heb liever uit het vrijheid en mag zelf uit het liefde genieten..
Wil je dit even vertalen
maraartje schreef:Ik kan wel leuke vrouwen genieten maar niet voor de kinderen. Zij proberen alles uit en daarlijk doen ze met vader ook.. Maar dan beseffen niet dat misbruikt worden door ander. Dussie ik kijk liever na 00:00 nachts nou met alle plezier. Maar Nu heb ik zelf niks aan. omdat alleen maar ieea aaaahhnbhh zegge en om meer puur uitproberen. Duss ik heb liever uit het vrijheid en mag zelf uit het liefde genieten..
Juice schreef:zelfs de reclames tussendoor zijn erg gaat alleen maar over mooie of half blote vrouwen,
als ik de tv aanzet om 8 uur savonds kan ik al meegenieten van de programmas die later op de avond komen, en die gaan allemaal over bloot. Niet voor de vrouw nee allemaal gericht op de man, waarom wordt hier geen rechte lijn in getrokken? Dus ook eens bloot voor de vrouw, dat zal toch veel eerlijker zijn? nee wat ik zie is alleen maar gericht om de man te behagen.
maraartje schreef:Juice heeft wel gelijk in... Het zijn verleidersters. Maar vraag : Hebben vrouwen en Mannen zelf vertrouwen op hun zelf? Wat denk je?