Ik zoek mensen die aktie willen voeren tegen bloot op TV

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ik zoek mensen die aktie willen voeren tegen bloot op TV

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 00:34

Helemaal mee eens Siebjelover!
Goed topic dit.

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 01:17

Mijn kinderen hadden, toen ze nog jong waren geen instemming in waar ze naar keken, dat bepaalden wij..
Wat is het nut om dit topic ineens weer naar boven te halen....
behalve dat het tijd wordt om weer eens aan opvoeden te gaan denken?..

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 09:55

Go jij! Go jij! MD!!

knollebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 10:27

tjonge nogsteeds bezig met dit topic hahahah
schiet het al een beetje op met dat actie voeren ??? wha ha ha

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 12:52

EmDee schreef:
Mijn kinderen hadden, toen ze nog jong waren geen instemming in waar ze naar keken, dat bepaalden wij..

ik vraag nog steeds toestemming Nagelbijten / Gniffelen

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 13:00

Dana01 schreef:
EmDee schreef:

ik vraag nog steeds toestemming Nagelbijten / Gniffelen

Ik geloof er niks van Haha!

Maar ik ben het wel met EmDee eens, mijn ouders waren vroeger de baas van de TV. En toch is het ergens misgegaan Haha!

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 11:56

Zelfde is met de kijkwijzer. Heeft geen nu als er geen gehoor aan wordt gegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 21:16

Ach die kijkwijzers hebben ook weinig tot geen nut, ik heb al vaak mogen zien dat deze niet kloppen...

maraartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 21:39

Ik kan wel leuke vrouwen genieten maar niet voor de kinderen. Zij proberen alles uit en daarlijk doen ze met vader ook.. Maar dan beseffen niet dat misbruikt worden door ander. Dussie ik kijk liever na 00:00 nachts nou met alle plezier. Maar Nu heb ik zelf niks aan. omdat alleen maar ieea aaaahhnbhh zegge en om meer puur uitproberen. Duss ik heb liever uit het vrijheid en mag zelf uit het liefde genieten..

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:13

maraartje schreef:
Ik kan wel leuke vrouwen genieten maar niet voor de kinderen. Zij proberen alles uit en daarlijk doen ze met vader ook.. Maar dan beseffen niet dat misbruikt worden door ander. Dussie ik kijk liever na 00:00 nachts nou met alle plezier. Maar Nu heb ik zelf niks aan. omdat alleen maar ieea aaaahhnbhh zegge en om meer puur uitproberen. Duss ik heb liever uit het vrijheid en mag zelf uit het liefde genieten..

Wil je dit even vertalen Verward

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:10

idd Tong uitsteken snap er namelijk ook helemaal niets van...

maraartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 15:34

sorry ,
Ik bedoel ik an wel zulke menselijk intiem wel genieten , niet met kinderen daarbij nodig. Ik bedoel dus : Kinderen horen iets om nuttig beleren niet kinderen zien hoe vrouwen zijn mannen pijpen.. Dat zou je toch ook je eigen kinderen door je eigen partner laten doen? nee dus. Daar ik heb liever dat bloot op TV na het 00:00 nachts. Maar niet wachten tot te laat is... Dus jullie vinden ook goed idee dat loverboys rondlopen en meisjes bij prutsmutsen gebracht? Nee dus. Jullie vinden het goed idee dat heroine aan kinderen wordt gegeven? Volgens mij niet. Dus denk na. Maar andere kant kijk naar reclame zooi. Dat vind ik wel andere reden. Ik heb dus nog nooit gezien in naakt wijven? .. JIJ wel? Iedergeval ik niet.
Maar Bloot en sexs op TV kan ook behoorlijk saai zijn... Ik hoor alleen maar hijgen en zeggen : aaagggh ieie van opwindenheid. Nou lekker intersant. maar ik mis ook vaak sfeer zoals vakantie sfeer dat zou ik meer leuk vinden ... Het wordt vaak gezien is met skippybal en of op matras , bed.. Maar geen gras of bij strand. Dat zie ik wel helaas wening voor. Maar het zijn er wel. Ieder geval voor puber is het leuk maar wel op goede manier er over gepraat. Ik bedoel dus : liever open dan alle vuile was binnen houden.. Rest is moeilijk om bloot TV tegen houden. Doe met moeite maar.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:25

Rolleyes

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:32

maraartje schreef:
sorry ,
Ik bedoel ik an wel zulke menselijk intiem wel genieten , niet met kinderen daarbij nodig. Ik bedoel dus : Kinderen horen iets om nuttig beleren niet kinderen zien hoe vrouwen zijn mannen pijpen.. Dat zou je toch ook je eigen kinderen door je eigen partner laten doen? nee dus. Daar ik heb liever dat bloot op TV na het 00:00 nachts. Maar niet wachten tot te laat is... Dus jullie vinden ook goed idee dat loverboys rondlopen en meisjes bij prutsmutsen gebracht? Nee dus. Jullie vinden het goed idee dat heroine aan kinderen wordt gegeven? Volgens mij niet. Dus denk na. Maar andere kant kijk naar reclame zooi. Dat vind ik wel andere reden. Ik heb dus nog nooit gezien in naakt wijven? .. JIJ wel? Iedergeval ik niet.
Maar Bloot en sexs op TV kan ook behoorlijk saai zijn... Ik hoor alleen maar hijgen en zeggen : aaagggh ieie van opwindenheid. Nou lekker intersant. maar ik mis ook vaak sfeer zoals vakantie sfeer dat zou ik meer leuk vinden ... Het wordt vaak gezien is met skippybal en of op matras , bed.. Maar geen gras of bij strand. Dat zie ik wel helaas wening voor. Maar het zijn er wel. Ieder geval voor puber is het leuk maar wel op goede manier er over gepraat. Ik bedoel dus : liever open dan alle vuile was binnen houden.. Rest is moeilijk om bloot TV tegen houden. Doe met moeite maar.

Het spijt me zeer maar ik kan hier echt helemaal niks uithalen.
Probeer eens fatsoenlijke zinnen te maken in fatsoenlijk nederlands.

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:45

maraartje schreef:
sorry ,

ik zou met de beste wil van de wereld niet zoooo krom kunnen schrijven

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 16:59

youngster schreef:
maraartje schreef:
Ik kan wel van leuke vrouwen genieten, maar ik vind dit niet geschikt voor de kinderen. Zij proberen alles uit en straks doen ze met vader ook(dit snap ik niet).. Maar dan beseffen ze niet dat ze misbruikt worden door een ander. Dus ik kijk liever na 00:00 nachts nou met alle plezier. Maar Nu heb ik zelf niks aan. omdat alleen maar ieea aaaahhnbhh zegge en om meer puur uitproberen. Duss ik heb liever uit het vrijheid en mag zelf uit het liefde genieten..

Wil je dit even vertalen Verward

Hier kan ik nog redelijk uitkomen. Haha! Ik doe een vertaalpoging met dikke letters. Clown Dat laatste is voor mij arabisch. Om over de tweede reactie nog maar helemaal niet te spreken. Clown

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:10

Haha nog een beste poging tot vertalen MissJ... Ja

djuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:13

maraartje schreef:

Bloos! zit jij bloot achter de pc??

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:56

heel wazig, mag dit zomaar???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 17:58

Ze bedoelt volgens mij dat ze er niks aan heeft Haha!

Yabloko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 18:10

Jongens, jongens voordat jullie allen zo innig begripvol reageren (not), kunnen jullie misschien de mogelijkheid openlaten dat deze gebruiker slecht geletterd is of slechts korte tijd Nederlands kan? Dat lijkt me gezien de gemaakte fouten namelijk de zaak. Eventueel kan het stuk ook door een vertaalmachine als babelfish zijn gehaald gezien de kromme zinnen.

Wat Maraartje in ieder geval wil zeggen lijkt mij duidelijk; "ik vind het geen probleem als mensen genieten van elkaar, de gebrekkige sfeer in sommige seksuele zaken op tv daargelaten. Overigens zie ik nooit naakte vrouwen in reclame's. Kinderen horen een juist en open beeld bij hun opvoeding mee te krijgen over seksualiteit dat verder reikt dan een beeld over hoe vrouwen mannen pijpen."

maraartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 18:43

Paraat heeft het goed... En ik wil daarbij zeggen dat ik een slechthorend bent.. dat is reden oorzaak. Maar ja ik probeer het wel best doen , dat is ook goeie oefening. Dank u voor het begrip.

lodo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 18:49

Juice schreef:
zelfs de reclames tussendoor zijn erg gaat alleen maar over mooie of half blote vrouwen,
als ik de tv aanzet om 8 uur savonds kan ik al meegenieten van de programmas die later op de avond komen, en die gaan allemaal over bloot. Niet voor de vrouw nee allemaal gericht op de man, waarom wordt hier geen rechte lijn in getrokken? Dus ook eens bloot voor de vrouw, dat zal toch veel eerlijker zijn? nee wat ik zie is alleen maar gericht om de man te behagen.

Ik denk dat jij een probleem hebt met je eigen zelfvertrouwen en dat je daaruit handelt. Het gaat zoals ik hier boven lees niet alleen om bloot maar ook om mooi. Dat laatste zegt mij genoeg....

maraartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 18:52

Juice heeft wel gelijk in... Het zijn verleidersters. Maar vraag : Hebben vrouwen en Mannen zelf vertrouwen op hun zelf? Wat denk je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 19:23

maraartje schreef:
Juice heeft wel gelijk in... Het zijn verleidersters. Maar vraag : Hebben vrouwen en Mannen zelf vertrouwen op hun zelf? Wat denk je?

is een goeie, maar denk dat dit ook weer opgesplitst kan worden.