germie schreef:Het gaat hier niet om vaccins of 5g, maar er is ook voorspeld dat mensen afhankelijk worden gemaakt van de overheid. Wat denk je wat er gebeurt als mensen hun energie niet meer kunnen betalen en de rekening wordt kwijtgescholden? Voor niks gaat de zon op immers.
Er is een social credit system voorspeld en inmiddels is duidelijk uitgesproken dat men graag hier naartoe wil met een digitale id.
Onderzoek naar oversterfte kan niet plaatsvinden wegens privacy, dat is ook wel bijzonder. En ja, ook ik wil graag weten of de oorzaak nu uitgestelde zorg is, stress, of gewoon wat anders.
Apeldoorn wordt de eerste smart city.
Dus of je nu het gelooft of niet, er zitten wel toevalligheden in die absoluut overeen komen met de voorspellingen van de wappies of andersdenkenden. NIet alles is uitgekomen, maar ik vind juist nu dat stuk dat mensen afhankelijk worden gemaakt van de overheid en dat dan even rekeningen worden kwijtgescholden (als je dus inderdaad niets meer hebt) wel een rare ontwikkeling. Je zou immers ook de mensen die het nog net wel kunnen betalen kunnen compenseren boven een bepaald verbruik.
Ik geloof niet in het verhaal dat Nederland 1 grote WEF-stad moet worden met 30 miljoen inwoners, en dat daarom de boeren weg moeten. Maar dat er ook direct bij binnenkomst beter geselecteerd moet worden wie evt. wel een asielaanvraag mag doen en wie direct weer weg moet lijkt me wel een ding. Veiligelanders gaan toch nog steeds het gehele proces in.
Als je alleen de armen helpt, dan blijven prijzen nog steeds stijgen, want de ondernemers houden geen handje op vaak en gaan gewoon prijzen verhogen om hun natje en droogje wel te kunnen betalen. En daar zou ook naar gekeken moeten worden.
Er zijn ook wel oplossingen te bedenken die ook voor de mensen die het nog net wel kunnen betalen een verlichting geven. Want zonder rollend geld hou je ook geen economie over.
Inderdaad oversterfte is ook zoiets. Word verder ook niet onderzocht.