Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Het wordt meer en meer duidelijk dat men mensen gewoon uit de dieselauto wil hebben.
Maar ik las ook dat de prijzen niet direct verlaagd worden, want de 'duur ingekochte' brandstof moet eerst nog duur verkocht worden schreven ze gisteren. Altijd heel bijzonder dat bij de prijsverhoging dat direct wordt doorgevoerd, maar verlagen niet.
Maar we gaan het zien wat daadwerkelijk de goedkopere dieselprijzen worden. Want men verzint daarna wel weer wat om het weer te verhogen.
Spenk schreef:ingedebruijn schreef:Heeft iemand een idee wat de diesel kost met de verlaging in Duitsland? Wij wonen heel dicht op de grens dus dat zou nu zomaar weer uit kunnen.
Dat kan niet uit diesel is altijd al duurder geweest het is nu 1,89 in dld. Diesel is veel minder verlaagd dan benzine.
8nnemiek schreef:Weet iemand wat de prijzen voor diesel in België zijn? Liggen die toevallig nog lager dan in Nederland, of is dat het niet waard om voor om te rijden?
ontherun schreef:8nnemiek schreef:Weet iemand wat de prijzen voor diesel in België zijn? Liggen die toevallig nog lager dan in Nederland, of is dat het niet waard om voor om te rijden?
Die stond maandag eigenlijk gelijk met de benzine. Ik heb 1,97 betaald voor benzine, diesel was 1,94 of 1,92 geloof ik. Bij de Shell. Gabriels is iets goedkoper altijd maar met de Shell kom ik echt verder merk ik. In Maasmechelen overigens, ik maak altijd even een lusje als ik naar Eindhoven moet
Marije_jiplover schreef:Huertecilla schreef:Bedenk wel dat de km-kosten niet alléén brandstof zijn![]()
Dat en je tijd.
Nog afgezien van verkeersrisico en evt bekeuring op onbekende weg.
Waarom zou ik op een onbekende weg een bekeuringsrisico hebben?
Op een onbekende weg gelden toch dezelfde verkeersregels als op een bekende weg?
ontherun schreef:Dan woon ik net het bochtje om naar een breder stukje Annemiekdat is hier ook nog altijd de tactiek. Ik check tegenwoordig de anwb app wat het in NL kost en dan even snel de prijzen online in BE en DUI. Zeker als je dan toch naar Eindhoven moet kom je er bijna langs over kerensheide.
Het is wel echt sinds vandaag dat ik ook wel iets serieuzer ga denken over elektrisch. Zakelijk leasen hoop ik in de toekomst. Kan voor nu nog even geen afscheid nemen van mijn bmw