Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Ik vind dat er deze week opvallend weinig verkeer op de weg is. Nu kan het zijn dat dit komt doordat een deel van het land nog vakantie heeft, maar ik vraag me toch af of dit ook niet te maken heeft met de hoge benzineprijzen of dat vrachtwagens nu misschien minder makkelijk grenzen over kunnen. Naast personenauto's vind ik het aantal vrachtwagens op de weg namelijk ook aanzienlijk lager.
Weet iemand hier meer van?
Jolien87 schreef:Ik vind dat er deze week opvallend weinig verkeer op de weg is. Nu kan het zijn dat dit komt doordat een deel van het land nog vakantie heeft, maar ik vraag me toch af of dit ook niet te maken heeft met de hoge benzineprijzen of dat vrachtwagens nu misschien minder makkelijk grenzen over kunnen. Naast personenauto's vind ik het aantal vrachtwagens op de weg namelijk ook aanzienlijk lager.
Cer schreef:sowieso is een spaarpotje wel goeddus dat kunnen ze dan weer vullen
Cer schreef:sowieso is een spaarpotje wel goeddus dat kunnen ze dan weer vullen
MyWishMax schreef:Nou, niet alleen maar. Juist ook van iedereen, met btw en anderen belastingen enzovoorts. Ja, er zit een verschil in aandeel, maar ga nu ook niet iedereen veroordelen die thuis zit. De meeste doen dat niet voor hun lol
germie schreef:Als men hier eens wat minder zou graaien en meer voor het volk zou doen was de brandstof niet zo duur geweest, maar men wil gewoon die accijns innen om die coronakosten terug te verdienen, dus het komt de overheid wel heel goed uit.
Phonix schreef:Ik vraag me af, voor de mensen die hier zeggen dat ze bijna in armoede komt. Werken jullie 40 uur en heb jullie paarden?