pien_2010 schreef:Ger, moet ik er dan om huilen?
Er is weinig verandert in 40 jaar, dus tja het leven is te leuk om te huilen, dus lach ik maar om mezelf die zich hier al 40 jaar geleden druk om maakte met een grote groep vrouwen.
Er verandert weinig blijkbaar.
Dat heeft dus niets met jullie reactie te maken.
En ik ben ook blij met mijn luxe Keukenmachine die ik mezelf onlangs cadeau heb gegeven. Dat heeft er imo niets mee te maken!
Je hebt t letterlijk over 'teveel mensen in dit topic zien het niet eens'... Dus ja, dan neem ik aan dat het om 'onze' reactie gaat
En het lijkt nu net alsof vrouwen nog steeds achter het aanrecht horen, en geen rechten hebben.
Het gaat om een ladyshave reclame
.. als dat betekent dat er weinig veranderd is.. ja, dan is er nog een lange weg te gaan.Persoonlijk vind ik bijv gelijke lonen, gelijke voorwaarden, verdeling van taken etc belangrijk.
Niet de reclame van moederdag/vaderdag

) En: geef je vader voor zijn volgende verjaardag of vaderdag eens een stoomreiniger of zoiets cadeau. Even kijken of hij daar nu zo blij mee is.
want waarom niet, een goeie stoomreiniger is toch handig! Waarom mogen mensen niet blij zijn met een zogenaamd stereotyp kado? Is dat een soort ingetraint iets...?
)
beetje hetzelfde als ik mijn paard met bit rij en in een bitloos topique ga reageren. En dit zijn nog steeds droogredenen