MyWishMax schreef:Pmarena, als jij ergens een afspraak hebt staan in Valkenburg en je gaat bellen of je morgen terecht kan? Dat heeft niks te maken met het niet weten, Google en je weer dat dat echt niet kan. Het begon namelijk over telefoontjes over iets waar je echt van kan bedenken dat dat absoluut niet gaat.
Verder al je pas over een paar weken erheen zou gaan, dan weet je toch ook waar je heen gaat en kan je het opzoeken. Of je wacht even af tot na het weekend. Waarom moet je dat dan NU weten? Wacht heel even af. Ja, als je dit weekend zou vertrekken of volgende week, maar niet voor over een paar weken zoals al naar voren kwam. Er komt dan wel een update. Maar als het er slecht is hebben ze echr compleet andere dingen aan hun hoofd dit weekend sowieso. Dan is het jammer van iemand zijn of haar vakantie maar dat valt echt in het niet bij deze ramp.
Kim, 'fijn' voor jullie, maar vreselijk heftig voor vrienden zeg. Dikke knuffel en sterkte nog
Ik hoef dat ook helemaal niet NU te weten, zoals ik ook al heel duidelijk zei

Wij hebben ook helemaal geen afspraken in Valkenburg zelf.
Maar stel dat we ergens de komende week af zouden hebben gesproken, tja ik wil het met alle liefde opzoeken maar HOE dan precies

Hotel in hartje Valkenburg is duidelijke zaak. Maar de rest van de regio daar heb je imo eigenlijk alleen zekerheid als je contact hebt met het bedrijf zelf / iemand kent in de buurt die weet hoe het er daar voor staat. De doorsnee toerist weet toch ook helemaal niet of geheel Valkenburg onder water staat / stond of alleen een deel? Ik zou ook echt niet weten of er dermate hoger / gunstiger gelegen delen zijn daar met een hotelletje dat nog prima door kan draaien voor mensen die alleen maar even een paar dagen op een berg wilden zitten ofzo

Hoe zie jij dat voor je dan hoe een toerist er (met zekerheid) achter moet komen zonder het bedrijf te bellen

Niet om af te leiden van hoe verschrikkelijk naar het allemaal is.
Maar ik vind dat er wel heel makkelijk lelijk wordt gedaan over bellende toeristen die wellicht ook gewoon bellen vanuit de goede intentie dat ze niet iemand zonder inkomsten willen laten zitten, die hen gewoon verwacht