Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Dat Peter is neergeschoten door een sukkeltje dat het voor weinig doet staat er helaas niet los van.
pmarena schreef:Op andere foto's is de gelijkenis wel echt duidelijk, viel me van de week op. Die neus enzo
Ik zou trouwens niet graag in Vught wonen, dicht bij die EBI..... of je zal er werken.... doodeng joh
pmarena schreef:Op andere foto's is de gelijkenis wel echt duidelijk, viel me van de week op. Die neus enzo
Ik zou trouwens niet graag in Vught wonen, dicht bij die EBI..... of je zal er werken.... doodeng joh
StalNollie schreef:pmarena schreef:Op andere foto's is de gelijkenis wel echt duidelijk, viel me van de week op. Die neus enzo
Wonen er redelijk in de buurt maar gisteren toevallig met mijn man over gehad... Ik denk hoe dichter je er bij woont hoe minder de kans is dat een voortvluchtige in de buurt van de gevangenis blijft en juist er van vanaf zal gaan. Dus in dat opzicht zou je veiliger moeten zijn