Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruitje schreef:Ik had mij helemaal niet verdiept in de FvD en ik ga het ook niet stemmen maar voor de volledigheid even hun standpunten betreft Corona van hun site af gehaald.Citaat:Wij willen:
Structurele verhoging van het aantal IC-bedden.
Inrichting nationaal pandemiecentrum zodat Nederland voorbereid is op toekomstige uitbraken van virussen of andere onverwachte ziektes.
Geen vrijheidsbeperkende maatregelen zonder gedegen onderzoek en bewijs van de effectiviteit van die maatregelen.
Geen directe of indirecte vaccinatieplicht tegen het coronavirus.
Een crisisteam dat bij het uitbreken van een crisis wordt samengesteld uit meerdere disciplines.
Structurele salarisverhoging en betere arbeidsvoorwaarden voor verzorgenden en verpleegkundigen.
Onderzoek naar Nederlandse en/of Europese productie van grondstoffen en medicatie om afhankelijkheid van andere landen te voorkomen.
Stop op fusies en sluiten van regionale ziekenhuizen, om voldoende dekking te behouden.
Ik kan mij hiervan voorstellen dat veel Nederlanders zich kunnen vinden in deze punten.
fransje23 schreef:Kan iemand mij uitleggen hoe je voorbereid kan zijn op iets onverwachts?
elnienjo schreef:Als je op 1 van die 3 partijen stemt ben je niet beter dan een republikeinse (Trump) stemmer in Amerika wat mij betreft.
nynke55 schreef:Gelukkig doet lijst 30 niet mee aan de verkiezingen.
Citaat:Wij, Lijst 30 – #hartvoorvrijheid, doen mee aan de Tweede Kamerverkiezingen 2021!
In twaalf van de twintig kieskringen staan wij dit jaar op de stembiljetten.
Doen wij niet mee in jouw kieskring? Vraag dan uiterlijk 12 maart een kiezerspas aan. Je kunt daarmee stemmen in een andere kieskring waar Lijst30 wel vertegenwoordigd is.