Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Google de nutty putty cave eens, die is gesealed omdat er een spelunker in vast is komen te zitten en is overleden. Berging was veel te riskant. Het gebeurt dus wel. Maar dat is wel een compleet andere setting.
Ik denk dan ook niet dat hier zomaar wordt opgegeven. Maar het wordt natuurlijk wel steeds riskanter.
Daks schreef:blensink schreef:Er gebeurd nu weer hetzelfde als gisteren de buis komt niet verder dan 42 meter![]()
Het is daar denk ik rondom 19h donker.
Waar lees je dit?
Wat ik lees is dat ze dat probleem nu verholpen hebben en dat nu bezig zij, met de laatste 20 meter buizen plaatsen. En dat de mijnwerkers vanavond nog zullen afdalen.
Overigens zijn mensen met explosieven ook al aanwezig dat als het met de hand graven niet lukt je met kleine explosieven kunnen gaan werken.
Overigens is het geboorde gat dieper dan de put zodat tijdens het hakken van de horizontale gang het puin onder de liftschacht kan blijven. Anders zou er nog meer tijd overheen gaan
SinneJ schreef:__Sannne schreef:Lijkt me sowieso handig om enkel dit soort "nieuws" te plaatsen met echte bronnen. Ipv; ik hoorde net dat ...
Laten we aardig blijven, vergissingen zijn menselijk.
__Sannne schreef:SinneJ schreef:
Laten we aardig blijven, vergissingen zijn menselijk.
Het was niet onaardig bedoeld, en ook niet enkel op haar gericht. Ik zie hier heel veel berichten van "ik had gelezen dat ..." en "ik heb gehoord dat ..." - Het lijkt mij gewoon handiger om alleen zulk soort dingen te zeggen als je de bron erbij zet. Anders kan iedereen wel dingen gaan roepen.
HorseTopShop schreef:Ik heb wel echt respect voor alle mensen die daar helpen. Zoals Cayenne al zegt: Het is zo smal... Zo diep... Zo claustrofobisch.... En blensink: Ze riskeren hun eigen leven.
Maar dat niet alleen... Als ze hem straks vinden... Dat is geen prettig gezicht. En ik kan me heel goed voorstellen dat je daar trauma's aan over houd.