Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Ik blijf er ook maar over nadenken...
Denk ook dat er 2 scenario's zijn.
Of ze is ter plekke vermoord of ze is in een voertuig meegenomen.
Iets anders zou toch zeker opgevallen moeten zijn?
Iemand onder dwang over toch wel vrij dukke wegen meenemen zou toch zijn opgevallen...
Maar waarom iemand meenemen en dan eerst de tijd nemen om de spullen zo ver uit elkaar weg te gooien?
Mijn ergste vrees is dat ze direct is vermoord... en dus ergens ligt en het een kwestie van tijd is dat ze gevonden wordt.
Is eigenlijk bekend wat er in de app naar haar vader stond? De laatste?
dwaallicht schreef:Ikzelf dacht ook, waarom zoveel in de buurt zoeken als ze ook kan zijn meegenomen. Maar de politie zal best gerichte aanwijzingen hebben om daar de buurt uit te kammen.
Ik heb in ieder geval naar aanleiding van dit hele gebeuren weer een app op mijn telefoon waardoor mijn vriend me kan traceren. Ben daar eigenlijk niet zo van, maar het doel heiligt de middelen.
Met in m'n achterhoofd dat in onze omgeving ook Hanno van Mil nooit meer is gevonden.
HorseTimeXL schreef:Ja dat zou inderdaad ook kunnen Xyris. Ik was even vergeten dat de dader net zo goed alle liveblogs en twitter etc. kan volgen. Best 'makkelijk' zo voor een (eventuele dader).
HorseTimeXL schreef:Nee klopt. Want mocht het inderdaad moord zijn oid dan heeft de dader ook nog eens de moeite genomen om haar fiets in de vijver te gooien. Dat doe je denk ik ook niet 1,2,3 aangezien het niet een heel afgelegen stuk was waar de vijver is.
xRivaldo schreef:HorseTimeXL schreef:Nee klopt. Want mocht het inderdaad moord zijn oid dan heeft de dader ook nog eens de moeite genomen om haar fiets in de vijver te gooien. Dat doe je denk ik ook niet 1,2,3 aangezien het niet een heel afgelegen stuk was waar de vijver is.
Een fiets in de vijver gooien komt over alsof die persoon er vanaf wilde zonder dat iemand het nog zou terugvinden. Dan doe je dat met de jas en tas ook, toch? Het klinkt alsof er veel moeite is gedaan om van de spullen af te komen, maar daar dan weer niet heel goed over na heeft gedacht.
Want als Anne mee genomen zou zijn geweest in een auto/busje, waarom dan niet de spullen van Anne ook meenemen, dan geef je de politie geen enkele aanwijzing.. Het komt over alsof iemand in paniek de spullen heeft proberen te verstoppen..
Myfairytale schreef:dwaallicht schreef:Ikzelf dacht ook, waarom zoveel in de buurt zoeken als ze ook kan zijn meegenomen. Maar de politie zal best gerichte aanwijzingen hebben om daar de buurt uit te kammen.
Ik heb in ieder geval naar aanleiding van dit hele gebeuren weer een app op mijn telefoon waardoor mijn vriend me kan traceren. Ben daar eigenlijk niet zo van, maar het doel heiligt de middelen.
Met in m'n achterhoofd dat in onze omgeving ook Hanno van Mil nooit meer is gevonden.
Dit wil ik dus ook, maar het heeft weinig zin als iemand je telefoon uitzet/weggooid en je meenemen als ze je wat aan willen doen bedacht ik me zo.![]()
Vanaf het begin van de vermissing constant ook het nieuws aan het volgen. Ongelooflijk verdrietig en een afschuwelijke zaak dit. Ik blijf me verbazen dat er waarschijnlijk vast wel iemand is, die meer weet, maar stomweg zijn/haar kaken op elkaar houdt.![]()