Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fiffill schreef:Sammie schreef:Wat bedoel je daarmee? Lijkt me dat ze de spullen die ze vinden goed doorzoeken. Nog even los van het feit dat er al eea geplunderd zal zijn.Niemand die even stil staat hoe ze aan die paspoorten zijn gekomen.. Die van mij zit gewoon in mijn tas..
Tieneke schreef:Ja maar Cassidy, ik bedoel, een hart is een hart. En als je lichaam het door de druk begeeft, is dat toch voor piloten net zo? Als het echt een puur lichamelijk gevolg is dat je je bewustzijn daardoor verliest, gaat dat voor piloten toch geen verschil meer maken?
Sammie schreef:Tieneke schreef:Maar hoe zit dat dan met piloten die een vliegtuig alsnog uit een duikvlucht hebben weten halen?
Die krijgen sowieso extra training. Misschien ook wel G-kracht training. En natuurlijk leren ze ook in soortgelijke situaties te reageren. Wat doe je als er een motor uitvalt, wat doe je in een luchtzak etc. etc.
x_ankieee schreef:Dat dit soort beelden worden vrijgegeven.... Als voer voor journalisten etc maar echt heel pijnlijk voor nabestaanden.. Ik kan daar met mn kop niet bij hoor
LadyMadonna schreef:Kwam net op Twitter dus wel de leaks foto's tegen![]()
Dat je lichamen ziet liggen op een rampplek lijkt me logisch, maar zo close up hoeft nu ook weer niet...
Vriendin van mijn schoonzusje en haar man zaten in het vliegtuig. Hun kinderen waren thuis en zijn ineens allebei hun ouders dus kwijt...
_San87_ schreef:Serieus, je kan wel training hebben gehad. Maar ik denk niet dat je als piloot dan ook maar iets kunt. Niet op die hoogte.