Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fransje23 schreef:huppelz schreef:En gelukkig staan de christenen, homo's, Joden etc nog niet op hun persoonlijke verlanglijstje hoewel hun koran beweert dat dat zeker de vijanden zijn?
Past denk ik ook binnen de tijd waarin de koran ooit geschreven is.
Er zijn vele oorlogen gevoerd tussen christen en moslims om het beloofde land.
huppelz schreef:hangt dat van de imam af?
agerrits schreef:Jullie weten niet waarover je het hebt. We hebben de nodige vluchtelingen in ons land die om die reden gevlucht zijn.
gerlindie schreef:ik geloof dat er een hewl klein groepje moslims is die de Koran op een manier uitlegd, dat als je Joden opblaast Allah je sowieso in de hemel laat.
huppelz schreef:ja nou als een klein groepje het voor het zeggen krijgt heeft de rest niks meer te vertellen.
Democratie en islam gaan niet hand in hand.
Het conflict in Yoegoslavie bijv bestond al 500 jaar zeker.
Toen er oorlogsdaden gepleegd werden daar was dat nog niet bekend in NL zelfs.
fransje23 schreef:huppelz schreef:En gelukkig staan de christenen, homo's, Joden etc nog niet op hun persoonlijke verlanglijstje hoewel hun koran beweert dat dat zeker de vijanden zijn?
Past denk ik ook binnen de tijd waarin de koran ooit geschreven is.
Er zijn vele oorlogen gevoerd tussen christen en moslims om het beloofde land.
huppelz schreef:hoe bedoel je blue eyes?
Blue_Eyes schreef:huppelz schreef:hoe bedoel je blue eyes?
Men zegt hier dat het met Wilders zo'n vaart niet zal lopen, dat hij nog lang niet zo is als Hitler, dat hij echt geen mensen heeft willen uitmoorden - dat was dus met Hitler in de beginperiode ook niet. En juist door dat soort experimenten en de uitkomst daarvan, maken mensen zich er zorgen om; als straks blijkt dat Wilders wèl nog verder extremisten, kost het waarschijnlijk niet veel moeite om het volk mee te krijgen.
Overigens; ik heb vandaag niet meer de tijd om hier verder op in te gaan, ik moet werken van 9 tot 22 uur.
Cer schreef:Blue_Eyes schreef:En precies die experimenten zijn nou de reden dat men zich zorgen maakt om de gelijkenis Wilders-Hitler....
maar vanwege die experimenten lijken alle groepsvormingen niet wenselijk (ook niet om omstreden Imams heen toch?)
russel schreef:Jij zegt dat de staat beter wordt van witgewassen geld. Dat geld beland niet allemaal in omloop zoals jij en ik, dat is wat ik bedoel. Dat zogenaamde niet bestaande geld verdwijnt ook in kanalen waar vader staat niets beter van wordt.
En die dure buitenlandse reisjes, denk jij nu echt dat ze bij sunweb bestellen? Die gaan op een dure jacht ergens feestvieren van een maatje crimineel....misschien wel met privejet. Dat is een andere wereld, niet de wereld van het plebs zoals jij en ik....ff een lijntje coke voor heel de boot, dure champagne, dure prutsmuts.en etc....
russel schreef:Wilders predikt naar mijn weten niet anti Moslim, maar anti radicalisering....een hedendaagse Moslim, die van de vooruitgang gebruik heeft gemaakt, moedigt hij juist aan....