Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XFiemoX schreef:Vinos:
Al die vragen denk ik dus ook constant aan waarom laat de politie niet ietsje meer los. Ik begrijp dat ze in kader van het onderzoek niet alles nog los mogen en kunnen laten maar kom op zeg iets meer mag wel want het is vooralsnog te onduidelijk gewoon.
Wie weet heeft hij zijn kinderen wel laten vermommen en andere namen gegeven. Met een heel andere look zijn kinderen vast niet zo snel meer te herkennen.
justdiesel schreef:XFiemoX schreef:Vinos:
Al die vragen denk ik dus ook constant aan waarom laat de politie niet ietsje meer los. Ik begrijp dat ze in kader van het onderzoek niet alles nog los mogen en kunnen laten maar kom op zeg iets meer mag wel want het is vooralsnog te onduidelijk gewoon.
Wie weet heeft hij zijn kinderen wel laten vermommen en andere namen gegeven. Met een heel andere look zijn kinderen vast niet zo snel meer te herkennen.
Als hij zoiets zou hebben gedaan dan had hij toch geen zelfmoord gepleegd?
Ik denk dat hij dan wel met de kinderen was ondergedoken.....
XFiemoX schreef:EliseBrouwer: Hoe weet jij dat precies dat ie samen woonde in Vleuten? Ken jij ze of heb je ze wel eens gezien samen gezien ik Vleuten bij jou woonplaats zie staan?
XFiemoX schreef:Weet de politie met wie er een paar x gsm waarneming was die persoon weet misschien meer over hoe de vader praatte of iets aan ze stem hoorde.
Is er al gekeken bij het voormalig Vogelenzang terrein? Dat is een stil afgelegen gebied met een groot meer en veel grond verzet.
_makemyday schreef:Updates:
16.01 uur: De politie heeft nieuwe informatie binnengekregen en gaat met onder meer een heli naar de broertjes zoeken bij Geulle in Limburg.
14.28 uur: Update van de politie: er zijn tot nu toe nog helemaal geen aanwijzingen dat de broertjes Ruben en Julian mogelijk zijn gevonden.