Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mri schreef:Anne_GTI: hij IS geen lid van het koninklijkhuis, hij is lid van de koninklijke familie. Dat maakt hem feitelijk niet meer of minder dan iedere andere burger, behalve dat hij "de zoon van" en "de partner van de voormalige vriendin van" is
En omdat de koningin haar werk doet,enbij een ramp alles uit dr handen laat vallen (wat immers een deel van haar werk is) betekend niet dat heel NL datzelfde moet doen als er haar/haar familie een persoonlijk ramp overkomt.
Ik vind het heel naar voor de familie, en hoop van harte dat friso het overleeft.
maar tegelijk vind ik het een onwijs dubbel gevoel, want die man die een week of 3 geleden is overleden door een lawine? denk je dat daar ook maar enig sinds aandacht aan is besteed? NEE
Die familie heeft dit ook door moeten maken en daar stond ook niet jan en alleman voor klaar. Die 3 of 4 regels die in de krant hebben gestaan was alles
Mri schreef:Anne_GTI: hij IS geen lid van het koninklijkhuis, hij is lid van de koninklijke familie. Dat maakt hem feitelijk niet meer of minder dan iedere andere burger, behalve dat hij "de zoon van" en "de partner van de voormalige vriendin van" is
En omdat de koningin haar werk doet,enbij een ramp alles uit dr handen laat vallen (wat immers een deel van haar werk is) betekend niet dat heel NL datzelfde moet doen als er haar/haar familie een persoonlijk ramp overkomt.
Ik vind het heel naar voor de familie, en hoop van harte dat friso het overleeft.
maar tegelijk vind ik het een onwijs dubbel gevoel, want die man die een week of 3 geleden is overleden door een lawine? denk je dat daar ook maar enig sinds aandacht aan is besteed? NEE
Die familie heeft dit ook door moeten maken en daar stond ook niet jan en alleman voor klaar. Die 3 of 4 regels die in de krant hebben gestaan was alles
Tendance schreef:Mri schreef:Anne_GTI: hij IS geen lid van het koninklijkhuis, hij is lid van de koninklijke familie. Dat maakt hem feitelijk niet meer of minder dan iedere andere burger, behalve dat hij "de zoon van" en "de partner van de voormalige vriendin van" is
Helemaal mee eens!
IndianLady schreef:Vond het ook bijzonder dat WA, Constantijn en vrouw en kids kwamen. Logisch dat de broers zijn gekomen en de vrouwen misschien. Maar de kinderen?
Gaf mij het idee dat het een afscheid was.
russel schreef:jesito schreef:Ik heb langzaam mijn neus vol van dat hele Friso gedoe, wel hoop ik natuurlijk dat hij wakker word en weer de oude wordt.
Maar als hij zou sterven willen ze in limburg de carnaval plat leggen, toen ik dat hoorde gingen mijn haren rechtop.
Hij koos zelf voor dit risico en om geen maatregelen te treffen, het is een 43 jarige man die zelf erg helder kan denken lijkt me zo.
Daarbij is hij geen officieel lid meer van het koningshuis, hij heeft afstand gedaan.
Als het gewoon iemand was geweest had iedereen de schouders opgetrokken en was doorgegaan met zijn ding.
Ook dat ze die man wat erbij was nu willen verhoren of die schuldig is, belachelijk.
Willen ze nog die gast de schuld in de schoenen schuiven.
Vind je hier wel er ongenuanceerd uitspreken...
Ten eerste is het niet een gewoon iemand...
Wat Limburg verkiest, is wat Limburg verkiest, kennelijk zijn daar een hoop koningsgezinde mensen.
Wat is risico? Oostenrijk skiet en hij skiet al van af zijn 4e....Daar was het op dat moment nog geen afgesloten ski gebied
Je bent niet helemaal op de hoogte.
Vind dit ontzettend onbeschofte uitspraak.
Eyecatcher schreef:Ik vind het er hier belachelijk aan toe gaan, sommige mensen met hun uitspraken
Dan denk je zal wel een penny van 13 zijn en dan zijn het verdorie volwassen mensen van in de 30. Hoe diep kan je zinken zeg![]()
![]()
jesito schreef:Eyecatcher schreef:Ik vind het er hier belachelijk aan toe gaan, sommige mensen met hun uitspraken
Dan denk je zal wel een penny van 13 zijn en dan zijn het verdorie volwassen mensen van in de 30. Hoe diep kan je zinken zeg![]()
![]()
Ga je persoonlijk worden, ik weet zeker dat er met mij een hoop mensen dezelfde mening delen.
wemkelover schreef:Ik vind sommige reacties wel erg onrespectvol.
Friso is ook gewoon een mens hoor, die verdient uitspraken als '' als het gewone burger was, hadden we niks gehoord '' ook niet.
Enne onze koningin is ook een mens, die nu zich heel veel zorgen maakt over haar zoon, en de rest er omheen zoals '' carnaval die wel of niet doorgaat'' boeit haar niet.
Ik vind het vreselijk dat dit gebeurd en ook als het een ander was geweest. Ook al is het zijn eigen fout of niet (ik weet het niet, was er niet bij) maakt dat dan minder erg?
wemkelover schreef:Ik vind sommige reacties wel erg onrespectvol.
Friso is ook gewoon een mens hoor, die verdient uitspraken als '' als het gewone burger was, hadden we niks gehoord '' ook niet.
Enne onze koningin is ook een mens, die nu zich heel veel zorgen maakt over haar zoon, en de rest er omheen zoals '' carnaval die wel of niet doorgaat'' boeit haar niet.
Ik vind het vreselijk dat dit gebeurd en ook als het een ander was geweest. Ook al is het zijn eigen fout of niet (ik weet het niet, was er niet bij) maakt dat dan minder erg?
Citaat:Friso is ook gewoon een mens hoor, die verdient uitspraken als '' als het gewone burger was, hadden we niks gehoord '' ook niet