Huertecilla schreef:Ovetreffende trap en zó herkenbaar is echter deze MT16 eigenaar:
http://www.youtube.com/watch?v=heIQSnok ... re=related


...en dan ook nog door de APK kunnen komen...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Ovetreffende trap en zó herkenbaar is echter deze MT16 eigenaar:
http://www.youtube.com/watch?v=heIQSnok ... re=related
papagroom schreef:Jullie gaan er overigens wel aan voorbij,dat de max van 130 uitsluitend is voorbehouden aan relatief rustige wegen,zoals de afsluitdijk......een groot recht stuk weg,waar een groot deel van de dag een blinde egel nog veilig over kan steken......dit peperkt het risco behoorlijk lijkt mij.
Citaat:Den Oever, vrijdag 7 oktober – Op vrijdagmorgen rond 08.00 uur ging een zeehond vanaf de Waddenzeekant de richting van het IJsselmeer op. Op de rijbaan werd het dier aangereden door een vrachtwagen.
De zeehond overleed ter plaatse. Medewerkers van de zeehondenopvang Noordwijk, die toevallig over de A7 reden, namen het dier mee voor nader onderzoek naar de zeehondenopvang in Pieterburen.
De identiteit van de vrachtwagenchauffeur is niet bekend.
Zoolgangster schreef:Huertecilla schreef:Ovetreffende trap en zó herkenbaar is echter deze MT16 eigenaar:
http://www.youtube.com/watch?v=heIQSnok ... re=related
Geweldig, zou je zoiets ook bij een Peugeot 106 kunnen maken?
...en dan ook nog door de APK kunnen komen...
Anoniem schreef:minikatje schreef:mensen in nederland zijn net zo gek.
op de vluchstrook gaan staan langs de kantlijn en dan uitstappen op rijstrook2. hoe snel wil je plat.
Dat hoor je op tijd te zien en er juist op te reageren. Dan ga je toch niet zoals die russen vol gas erop af en alleen maar toeteren
Goof schreef:Dat onderscheid tussen Nl en russen maak je zelf, niet ik.
Anoniem schreef:Ik vraag me toch af waarom ik niet zoveel asociaal rijgedrag tegenkom, mischien omdat ik het niet uitlok.
mika11 schreef:Suboptimaal rijgedrag is misschien ook de toestand van de chauffeur zelf.
Is hij boos, gehaast, geïiriteerd, bang beïnvloedt dat w.s. de rijstijl.
MamboBeach schreef:Het aantal verkeersdoden daalt al jaren en dat terwijl er meer mensen de weg op gaan en dus drukker is enz.
gummie schreef:Ik volg jouw onderbouwingen niet meer HC, je gaat van de hak op de tak. Je hebt het over 2 doden en 20 gewonde voetgangers, ik vraag je wat de link met 130 km/h op een snelweg is, en vervolgens zeg je dat poep gebeurt en dat dat op ALLE wegen en bij ALLE snelheden gebeurt.
Eerst zeg je dat een verhoging van 120 naar 130 leidt tot meer doden. Dan zeg je weer bovenstaande.
Er zit totaal geen samenhang in en uiteindelijk bewijs je precies datgene wat je bestrijdt. En dat is jammer, want er zitten wel zinvolle argumenten van beide kanten bij, mits je ze juist weet te interpreteren en overbrengen.